Bir

64 1 3
                                    

Wall ağaca tutundu ve kendini bir dala bıraktı dalın onu taşıyabileceğine emin olduğunda yavaş ama hızlı davranarak hemen karşısındaki eve yöneldi,penceresi açık olan ev savunmasız gibi görünsede ev aslında baron rahtimarın evi idi.Wall dalın ucuna az kala açık pencereli evin pürüssüz taş duvarına atıldı ve kendini yukarı çekti ama birden pencerenin bulunduğu odanın kapısı açıldı bunu gören Wall hemen başını eğdi, gelen Rahimdi. Wall sessiz bir sesle "Rahim buradayım bana yardım et" dedi, bunun üzerine Rahim Wall ın ellerini tutup onu içeri aldı yüzü ter içinde olan arkadaşına bakıp "Sana ne oldu böyle, yoksa yine kız arkadaşınımı takip ediyordun?" dedi ama ama Wall'un yüzündeki ciddiyeti görünce oda ciddileşti ama şaka yapmadan duramıyordu, Wall konuşmaya başladığında onu dinlemeye koyuldu "kral bugün meydanda konuşma yaptı savaş çıkıyormuş şu anda tüm askeri birlikler kalenin eksiklerini tamamlıyor haftaya gözcüler ile kral keşfe çıkacak bende onlarla birlikte gidiyorum sende geleceksin çünkü onları iki kanattan takip etmeliyiz sonuçta gölgeleri çok iyi kullanıyoruz o yüz---" lafını yarıda kesmişti çünkü kapı açılmıştı ve içeri Rahtimar girmişti Wall ı görünce sevinçle "Wall seni hangi rüzgar attı buraya" dedi Wall sırıttı ve "Rahime gideceğimiz savaşı anlatıyorum" dedim, rahtimar aniden durdu "savaşmı" dedi.Wall şaşırmış gibi Rahtimara baktı "sizin haberiniz yokmu?" "tabii ki yok bana öyle birşey söylenmedi" dedi.Wall aynı konuşmayı Rahtimara yapınca olan ortaya çıktı,Rahtimar ciddi bir bakış ile "haftaya keşfe çıkarsanız geç kalırsınız en yakın yarın yola çıkın bugün gözcülerden biri gitti ve geri geldiğinde sırtında bıçağa iliştirilmiş bir resim vardı üstünde Bize Katılın yazıyordu" dedi rahtimar.Wall "tamam efendim bunu krala ileteceğim,rahim benle gel" diyerek ikisy açık pencereden atlayıp gölgelerin arasında kayboldular.

Gölgelerin KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin