Wall ve Rahim Kral Swendy'nin bulunduğu dev kapıyı çalınca kapı sakince açıldı,kapıyı açan Swendy idi.Rahim ve Wall eğilmek için tek dizlerinin üzerine eğileceklerken Kral onları durdurdu "Buna gerek yok" dedi.Wall hemen konuya girdi"efendim Baron Rahtimar keşfin yarın yapılması gerektiğini söyledi"dedi Kral bunu biliyormuş gibi bir hareket yaptı "bizde tam bu konu hakkında konuşuyorduk içeri gelin" dedi.Wall ve Rahim birbirine baktı ve krala dönüp dediğini yaptılar
(AKŞAM)
Wall atını eyerliyordu,Rahim bir dala çıkmıştı ve karşıdaki karanlık ormana bakıyordu "ee ormanın içi yaratık kaynıyordur nasıl geçeceğiz" dedi rahim,wall ona garip bir şekilde baktı "her zaman nasıl geçtiysek öyle geçeceğiz" dedi Wall.(Rahim ve Wall gölgeleri kusursuz kullandıkları için kendilerini sabah akşam olsun farketmez silip gölge olarak sadece yerde görülebilecek şekilde belirebilirler) Wall atını eyerlemiş ve binmişti,Wall ın atı simsiyah kırmızı gözlü idi şimşek gibi koştuğu için ayakları nın üstünde tamamen şimşek simgesi vardı ve kulaklarının az ilerisinde takma ama dayanıklı sivri siyah boynuzlar vardı ve oda aniden kendini silip sadece gölge olarak belirebiliyordu.Wall,Rahim atına bindiğinde kendi atını mahmuzladı ve at manyak bir şekilde koşmaya başladı.At öyle koşuyorduki bastığı yerden siyah siyah gölge izi kalıyordu,at aniden ormana daldı,Rahim hemen Wall ın yanındaydı yaratıklar belirdiğinde atlar kendilerini sildi ve sadece gölge olarak yerde belirdiler buna zanx tekniği deniyordu atlar ormana girdikleri gibi çıktılar,atlar ters zanx yaparak tekrar belirtiler buda zanx tekniğinin tersiydi.Rahim az ilerde ışıkları olan kamp alanını gördüğünde Wall a seslendi "Wall yaklaştık!" dedi.Wall Rahimi duymuştu ve atını durdurmuştu bile.Wall ve Rahim atlarından inip atlarını gölgelerin arasına bıraktılar ve siyah pelerinlerini takıp yavaşça askerlerin olduğu bölgeye ilerlediler,Wall solunda kalan bir ağaca tırmanmıştı Rahimde sağında kalan bir ağaca tırmanmıştı.artık askerleri dinleyebilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerin Kralı
FantasyKarakterler; Wall:Kadir can albayrak Rahim:Cem Baran Sayan Baron Rahtimar:Görkem Yıldız Suikastçı Katari:Esra Albayrak Kral Swendy:Arctic barons Ordu Subayı Garoni:Steps Beets DEVAMI HİKAYE İLE GELECEK...