hayatım bitmiş benim

163 16 26
                                    

3 müydü? belki de 4? sayamadım bir an.bir yerde karıştırmış olmalıyım. muhtemelen 3, 4 olsaydı düşünemezdim o kafayla bunları.

"mikey, selam. bu gece işin var mı?hayır yok"

yok. ama bir şey yapmakta istemiyorum.
"aslında bu gece biraz bir şeyler içecektim. sen de eşlik etsene?"

"aaaaaa hadi kalk ya. yaşımız 60 olduğunda yaparız bunları. no enter'a biletim var."

"nasıl?oraya girmek çok zor"

"hadi ama mızmızlanma kalk gidiyoruz"

"baji,gerçekten sadece içmek istiyorum biraz. böyle iyiyim"

"mikey,seni ikna edene kadar kalkmayacağımı biliyor musun?"

"evet, bak take ile hina geldi.çocuklar siz buradaysanız chifuyu'ya kim bakıyor?"

"endişelenme , bakıcıya verdik ve hayır baji,bakıcıya yardım etmeye gidemezsin. numarasını da alamazsın"

"baji boşuna göz kırpma bana, numarasını vermiyorum sana sonra. hina ne dediyse o"

"çocuklar..."

zaten kalabalık. çok ses var. tek eksik draken ve emma şu an.
"çocuklar emma ve draken nerede"

"mikey... o kadar mı içtin? hemen arkadaki müzik kutusunun oradalar ya görmüyor musun? birazdan emma o aptal sarkıyı açacak ve draken ilkokuldan öğrendiği o 2 hareketi yapacak"

hayır, istemeden güldüm buna.

"take, biraz ön tarafa gidelim. mitsuyadan bir iki  becks alırız"

"olur ama sadece 2 tane, sonra chifuyuya bakmamız lazım"

"kişi başı 2"

"toplam 2"

"toplam 3 kişi başı 1.5"

"kabul"

"işte bu yüzden hayatımı seviyorum ya. düşünsene akşam bebek bakacağın için 2 tane içemiyorsun"

"hayır,hala gelmiyorum no enter'a"

"ama neden?"

"bilmiyorum,içimde garip bir his var"

"garip bir his mi? mikey, o zaman gel bu soruyu başka birine soralım"

"kime sorabiliriz ki?"
O NE. MASADA BİRDEN İKİ KİŞİ BELİRDİ.HAYIR, SARHOŞ OLMADIĞIMA DA EMİNİM. BELKİ BİRAZ AMA BU KADAR UÇMADIM DAHA.

"bunlar bizim 20 yıl sonraki halimiz. memnun oldum 20 yıl sonraki ben. memnun oldum 20 yıl sonraki mikey"

"baji, hayal değil değil mi?"

"dostum az sal kendini. biz gerçeğiz"

"20 yıl sonraki sen haklı mikey. sal kendini biraz.şimdi soracağın soruyu sor onlara, hadi"

"bekle alışmam gerekiyor.hey 20 yıl sonraki ben, evlendin mi"

boş olan yüzük parmağını gösterdi.gelecekte de yalnızım yani.
"cidden mi? benim sorunum ne ya 20 yıl sonra bile yalnız mıyım"

"dur dur endişelenme şaka yaptım"
yüzüğü gösterdi.korkmuştum bir anlığına

"güzel şakaydı. hadi zaman yolculuğu beşliği"

bu görüntülerin gerçek olması imkansız. baji nasıl 20 yıl sonraki ben ile beşlik çakabiliyor.

"20 yıl sonraki bizler,mikey ve ben size soru soracaktık. mikey ilk sen"

"no enter'a gitmeli miy-"

yüzüme yediğim tokatla sustum.20 yıl sonraki ben atmıştı tokadı.

"sorman bile hata 20 yıl önceki ben.hayatının en güzel partisi olacak.oraya git baji ile, yoksa bir tane daha zamanlar arası tokat yersin"

"güzel espriydi, çak beşlik"

o ne öyle. şu an 20 yıl sonraki ben bana tokat attığı için 20 yıl sonraki baji ile beşlik mi çakıyor?

"hey, yarın take bana bakıcının numarasını verecek mi?"

"verecek ama hina seninle bu yüzden 1 ay konuşmayacak"

"değer mi"

"kesinlikle"

yine kendisinin 20 yıl sonraki haliyle beşlik çaktı. tamam cidden gerçek bu galiba.

"hey, bu da kim?"

yine tokat.

"ben 1 gün sonraki senim. sakın gitme o partiye. sabah çok büyük baş ağrısıyla uyanacaksın"

"1 saat içinde hem 20 yıl sonraki benden hem de 1 gün sonraki benden tokat yedim.ilk galiba bu"

"yok, sibiryada ben de yemiştim. tabii sonra ayılarla kavga falan ettik uzun hikaye"

"baji o gün bir bara gidip saatlerce kaldın mı"

"evet"

"tamam"
"tamam"
"tamam"

"siz  bana yalancı mı diyorsunuz "

"bana da demiş oluyorlar teknik olarak"

"ortalığı karıştırma 20 yıl sonraki ben"

"yoksa?"

baji kendini tokatlamaya başlamıştı

"canın yanıyor mu ha?"

"tokadın acısını sence 20 yıl sonra hissedebilir miyim"

"doğru"

"ama yarınki sen hissedeceksin"

"durun, bir şey sormam lazım. bu an uzay zaman bükülmelerine neden olacak mı?"

"hep ortamı sıkmaktan zevk mi alıyorsun mikey?"

"20 yıl önceki ben cidden bu kadar sıkıcı mı inanamıyorum"

"20 yıl önceki mikey no enter için cevabını bulmuşa benziyor.gitme vaktimiz geldi bence"

"görüşürüz eski ben"

"bakıcıyla iyi zamanlar"

"görüşürüz"

gittiler.
"baji,ben kararımı verdim. gelmiyorum partiye"

"tamam"

ne?
"tamam mı? daha üsteleyeceğini düşünmüştüm"

"mikey, etrafına bir baksana. bu gördüklerin gerçek değil. gerçek olan tek bir şey var. bugün buraya tek başına geldin,3-4 bir şeyler içtin ve sonra kafayı buldun. ben aslında şu an ek mesaiye kaldım ve projemi bitiriyorum. take ve hina ise chifuyu'yu uyutmaya çalışıyorlar.draken ve emma ise düğün için pasta seçiyorlar şu an. bu yüzden hiçbirimiz seninle gelemedik buraya. bu barda şu an gördüğün şeyler ise 3 yıl önceye ait. cidden bir etrafına bak, hiçkimse yok. yapayalnızsın. benim ve sözde gelecekten gelen bizlerin hayalini gördün.hepimiz büyüdük,sen dahil. ama bunun farkına varamayıp düzgün bir hayat kuramayan tek kişi sensin.şu an elinde no enter için 6 bilet var ama hiçbirimiz gelemiyoruz ve sen tüm gece biletlerle bakışıp kafayı buldun.olan şey bu.yapayalnızsın."

"neden bahsediyorsun karşımdasın s-"

"gözlerini kırpsana bir"

"tamam"

yok oldu. yutkundum.yapayalnızdım.

en dipteyim kitaptaki mikey gibiyim hiçbir yapacak şeyim yok çok güzel konuyu da hiç ettim okumayın

used to Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin