1.Bölüm

2.2K 62 6
                                    

Selam ben Masal 9.Sınıfa gidiyorum ve yarın maalesef okul var. Tatile alıştıktan sonra okula başlamak çok zor olacak. Ama neyseki bir arkadaş grubum var .Yani bir çete. Onlar sayesinde bu katlanılamaz okul bile bazen eğlenceli gelebiliyor. Aslında okula okumak için gitmiyorum. Dersler götümde bile değil .Zaten ailemden de ayrıldım her gün sorgulayacak okulda ne yaptın diyecek ebeveynlerim yok. Saat gece 1 olmuş artık yatmam gerek. Çünkü çözemediğim, bir uyku sorunum var
Sabah ne çabuk olmus .İstemeye istemeye de olsa o okula gitmek zorundayım . Kalkıp üstümü giyindim, kahvaltıyı bitirdim tam saçımı duzleştirmeye başlamıştım  ki Eda'nin araba sesi geldi.Camdan baktığımda  arabaya yaslanıp beni beklediğini gördüm . Yukarıya çıkmasını işaret ettim ve saçımı  düzleştirmeye devam ettim.Zil çaldı kapıyı açtığımda Eda '' Daha süslenmen bitmedi mi ?!"" diye sorduğunda " Hayır" diye yanıtladım saçlarımı düzleştirmem bittiğinde eteğimi biraz daha kısalttım ve ayakkabılarımı giydim. Eda" Biraz acele etsen iyi olucak Gizem beklemekten ağaç olmuştur." Aman sanki beni bilmiyolar. "  Gamze nerde '' diye sordum " Eda "Arabada, dün gece annesiyle kavga etmiş o yüzden bana geldi."Klasik Gamze "Konu neymiş? " " bilmiyorum dün gece çok üzgündü bende soramadım.Aşağı indik  ve Gizem 'in bizi beklediğini gördük. Selam verdikten sonra arabaya bindik . Yolda giderken her saniye aynaya bakıyordum ee güzel görunmem gerek sonuçta bir karizmam var.Gerçi okulun en korkulan çetesi bizdik ama o Ateş denilen zengin züppenin çetesi her saniye bize kafa tutuyordu.Grupça onlardan sıkılmaya başlamıştık ve fırsatını bulduğumuz anda saldırmaya hazırlanıyorduk.Ben böyle saldırma hayalleri kurarken Gamzelerin eve varmıştık bile Gamze ve Gizem aynı evde kalıyolardı gerçekten çok iyi arkadaşlardı.Aynı Eda ve ben gibi ama biz onunla aynı evde kalmıyorduk.Ben yalnız  yaşıyordum Eda 'da yalnız yaşıyordu, daha sonra Gamze ve Gizem arabaya bindi ve okula geldik. Doğu  bizi bekliyordu.Onlara selam dedikten sonra herkes sıraya geçmiş ve müdür her zamanki gibi zırvalıyordu.Gizem" Ne diyo yine bu adam" Eda " bi susta duyalım" müdür " Evet arkaslar yeni bir sene yeni bir başlangıç ama bazı sınıflarda değişiklik oldu 12/C ve 12/B sınıfından bazı arkadaşları alacağız ve yeni bir 12/D sınıfı oluşturacağız . Doğu " Oha şerefsiz adam kesin bizi başka sınıfa alcak. Gamze " Bizi ve bizim gibi okulda kavga cikarip disipline gidenleri " dedi müdür tek tek bütün çetenin isimlerini söyledi. Hep beraber yukarı çıktık aslında bütün arkadaşlarım yanımda olduğu için mutluydum ama daha sınıfın tamamı dolmadığı için heyecanlıydım. Herkes kapıya kulaklarını dayamış ve yukarıya çıkanların  kim olduğunu dinlemeye çalışıyordu. Dinledik ve şu an  sınıfa  çıkanların  Ateş ve grubu  olduğunu öğrendik. Herkes birbirine bakıyordu ve kapķ açıldı  içeriye Ateş ve çetesi geldi tabii Ateşin yanında o kaşar ECEM . O kızdan tam anlamıyla NEFRET EDIYORUM ...
Ecem 'in hemen arkasından Atakan  onların yanın da da Büşra ve Emre . Ecemden sonra da en çok Büşra 'ya gıcık oluyorum.Emre ile sevgiliydi Onlara biraz uzun bakmiş olmalıyım ki Büşra 'nın"Ne bakıyosun lan mal "demesiyle kendime geldim. Tam ağzına bi tane çakacaktim ki  Gamze beni tuttu. Sonra herkes boş olan bir yere oturdu sonra sınıftan içeriye nöbetçı  öğrenci girdi ve "Günnur hoca nın yolladığı yer duzeni. " Kendimi orta okul gibi hissettim kağıdı astıktan sonra kiminle oturduğuma baktım NE! ATEŞLE Mİ OTURUYORUM ???!!!

PSİKOPAT SEVGİLİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin