I just like it.(Taekook)

305 41 11
                                    

🐯-POV.

Зүгээр л нэг сургуулийн зугаалга.
Ахлах ангийханы сүүлийн жил учраас жил болгон сургуулиас нь явуулдаг юм.

Төгсөөд өөрсдийн зам замаа хөөхөөсөө өмнө мартагдашгүй дурсамж хамтдаа бүтээг гэсэндээ явуулдаг л гэж тэд хэлдэг юм.

Явахийг хүсэхгүй байгаа ч шууд л хичээлийн дүнтэй бие даалт мэт холбогдчихдог учраас өөр арга байхгүй.

Бүхэл бүтэн 7 хоног төсгөх ангийн тэнэг амьтадийн солиорхийг харах нь.

Толгойтой үснээс их хичээл байхад иймэрхүү тэнэг зүйлд явуулчхаад араас нь шалгалтийн цаг үе ирэх биз.

Хараал ид.

Дуртай дургүй чиндамаа чирсээр замаасаа такси барин цуглах ёстой газарлуу нь явна.

Аав ажилтай учраас хүргэж өгч чадахгүй гэж хэлсэн тиймээс ганцаараал явах нь.

20н минутын дараа сургуулийн урд талбайд такси зогсон жолооч ахад мөнгөө өгчихөөд буух гэхэд хажуугаар өөр нэгэн машин зогсон цочоож орхих нь тэр.

Сургуулийн хажууд ирж байж уралдааны зам дээр байгаа аятай яадаг новш вэ?

Хөмсөгөө зангидсаар зогсоход төсөөлөөгүй хүн минь өнөөх машинаас бууж ирсэн юм.

Жон Жонгүг.

Сарын өмнөөс сэтгэл догдлуулдаг болчихоод байгаа танхай хүүхэд.

Хоёр хүйстнээ сонирхдог гэдгээ мэддэг байсан ч өдий хүртэл эрэгтэй хүүхэд хараад догдолж нэг ёсондоо дурласан удаа ганц ч байхгүй.

Үргэлж л хөөрхөн охин харж явдаг байсан юм.

Гэтэл явж2 энэ хүүхэд гэхээр гайхмаар ч өөр арга байгаагүй юм.

Нэг анги хэрнээ ганц ч удаа үг сольж байгаагүй бид хоёр дууны хичээл дээрх бие даалтанд нэг баг болчихсон.

Тэгээд л хоёр долоо хоногийн турш өөрсдөө дууны үг бичиж мэргэжилийн хүнээр ая бичүүлэн хамтдаа дуугаа дуулсан юм.

Тэр миний нүдэнд үргэлж асуудал тарьж явдаг танхай хүүхэд аятай харагддаг байсан ч таниад ирхээр зүгээр л өөртөө итгэлтэй адал явдалтай амьдралийг эрэлхийлдэг хүүхэд мэт.

Сарын өмнөх бие даалтаас хойш мэнд устай явдаг болсон гэхүүдээ.

Тэрний хоолой хичнээн гайхалтай гэж санана.Тэр үнэхээр сайн дуулдаг.

Kpop Oneshot~Where stories live. Discover now