W 2021 roku żyła sobie piękna szatynka o długich włosach (miała grzywkę), szczupłych dłoniach i ładnych plecach.
Była bardzo skryta ze swoimi pasjami, ale ze znajomymi podzieliła się tym, że od czasu do czasu eksploruje i nurkuje w jaskiniach oraz jest bocznym pływakiem w kajakarstwie. Dodała jeszcze, że w wolnych chwilach lubi obserwować wieloryby i uprawiać modelarstwo redukcyjne i miniaturowe.
Po tym jak jej przyjaciele zapytali się, dlaczego ma tak nietypowe hobby odpowiedziała: ''Nie jestem taka jak inni'' i wyszła.Był Piątek w nocy. Natalia miała się już kłaść do łóżka, ale stwierdziła, że dzisiaj czuje się nie spełniona i że musi coś z tym zrobić. Zaczęła przeglądać media społecznościowe. Po 10 min znudziło jej się i postanowiła nagrać tik toka na jej sekretne konto, o którym nie wie nikt ze znajomych (a ma ich niewielu), na którym ostatnio wybiła 10k. Nazwa jej konta, która wzięła się z jej sekretnego zainteresowania śpiewania piosenek w języku samoańskim, brzmiała ''O a'u o se manu66'' . Dziewczyna kochała ten język, ale jej prawdziwym zainteresowaniem był cosplay. Natalka kochała być furasem, bo wtedy czuła, że naprawdę żyje. Po odpowiedniej stylizacji włączyła nagrywanie filmiku, który miał prezentować ją w jej nowym stroju furasa śpiewającą kolędy po samoańsku. Stwierdziła, że jest to świetny pomysł, w którym połączy swoje pasje oraz okres świąteczny. Filmik trwał 3 min (chciała więcej ale się nie dało). Dziewczynka dodała tam jeszcze swój popping, a dokładniej układ taneczny, który ćwiczyła od roku. Bez zastanowienia dodała filmik na jej konto i od razu wyszła z aplikacji, ponieważ był to jej pierwszy filmik tego typu. Stwierdziła, że to już czas na spanie. Przed położeniem się spać przypomniała sobie, że musi obejrzeć nowy odcinek z serii jej ulubionej youtuberki ''furry_girl''. Seria ta, była pewnego rodzaju poradnikiem. Nosiła ona nazwę ''Jak zostać prawdziwym furasem?'' Po obejrzeniu filmiku, dziweczyna poczuła, że wkracza na dobrą drogę w byciu furry Natalką. Myśląc o tym jak skacze na polanie z innymi furasami, zasnęła.
Następnego dnia obudził ją dźwięk wibrującego telefonu. Od razu sięgnęła po telefon aby zobaczyć co się dzieje. Wszystkie te powiadomienia były z tik toka....
CZYTASZ
Sekretne życie Natalki
RomanceOpowieść ta pokaże ci w jaki sposób młodzi ludzie umieją prowadzić podwójne życie, bez wiedzy innych, a Natalia jest tego doskonałym przykładem...