Ten jedyny

10 3 3
                                    

   Dziewczyna wzięła swój telefon do dłoni i sprawdziła swój profil na tiktoku.                                          - CO TU SIE ODJANIEPAWLIŁO!!!??? - krzyknęła zaskoczona Natalia.                                                               Nagle przybiegła jej babcia Danusia:                                                                                                                       -Co to za słownictwo Natalio?! Nie wytrzymam tego samego kolejny raz. Dostajesz szlaban!                 Dziewczyna jakby niewzruszona powiedziała: okej. Po czym zaczęła się tarzać po dywanie i wydawać z siebie dziwne odgłosy. Tak jakby.... szczekała?                                                                                      Babcia nie wiedziała co robić próbowała uspokoić wnuczkę, kiedy ona nagle rzuciła się na nią i wykrzyczała: WOLNOŚĆ FURASÓW! I wyskoczyła przez okno (mieszkała na parterze, także nie stanowiło to dla niej większego niebezpieczeństwa).                                                                                               W tym momencie stwierdziła, że musi zacząć żyć tak jak zawsze chciała...tak jak prawdziwe zwierzę!

   Kiedy już odbiegła od domu postanowiła w końcu sprawdzić czego dotyczyły powiadomienia z aplikacji tiktok znajdującej się w jej smartfonie.                                                                                                          Okazało się, że wybiła 100 tysięcy obserwujących na swoim profilu! Jej dm były przepełnione pytaniami o poznanie się od wszystkich chłopców z Chełma! Mogła mieć kogo tylko chciała, ale w jej sercu znajdował się tylko jeden osobnik płci męskiej... Jakub G. Dziewczyna wiedziała, że musi go ZDOBYĆ.

   Obmyśliła plan na podbój chłopaka. Najpierw musiała znaleźć lokalizację swojej zdobyczy, dlatego zaczęła z nim konwersację w następujący sposób:

- Dzień dobry proszę pana.

- Dzień dobry, co tak oficjlanie? haha

- A nic haha. Jak ci minął dzionek?

-Git a tobie?

-Też.

-Haha

-Gdzie jesteś?

- Co to za pytanie haha

- Pytam poważnie.

- Na siłce, podnoszę własnie 50kg haha 

-Super nie pytałam.

-Oj weź się nie zgrywaj haha

                                                             wyswietlono       

   Kiedy chłopak zdradził swoje położenie Natalia zaczęła biec. Zauważyła, że prędkość, z którą sie porusza nie jest wystarczająca, dlatego przerzuciła się na cztery kończyny, czym zwiększyła swoją prędkość o 50km/h.

   W 5 minut przebiegła 10km i dobiegła do siłowni. Od razu wywęszyła zapach jej ukochanego. 

Teraz zostało jej zrealizować tylko swój plan... plan zdobycia Jakuba.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 08, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Sekretne życie NatalkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz