Pandangan mata Dato Laksamana Hang Tuah menerawang jauh, seakan dalam menembus gumpalan awan. Di sisi anjung Istana Hinggap Seri Senggama itu, Dato Laksamana Hang Tuah berdiri setia menanti akan kunjungan seseorang. Suasana yang nyaman dtambah pulak lakaran pemandangan nan indah permai berlatarkan hutan Gunung Ledang menambah lagi seri Istana Hinggap Seri Senggama,lokasinya di pinggiran Sungai Muar dan berkedudukan megah di atas bukit Maduraka menjadikan lokasi itu amatlah sesuai untuk meninjau serata arah.Jelas Pandangan Dato Laksamana Hang Tuah tepat ke sudut awan yang bergumpal seperti bulu-bulu biri-biri yang berwarna putih bersih, pemandangan indah seperti itu menenangkan lagi hatinya.
Insan yang ditunggu belum nampak kemunculanya, Tun Teja (Tun Teja Ratna Benggala) adalah puteri dari Bendahara Seri Amar Diraja, Anak perempuan nan seorang @ Puteri Tunggal bagi Bendahara Seri Amar Diraja. Tun Teja adalah seorang dari Puteri Pahang yang sangat Cantik & menawan, kecantikanya bukan kerana berhiaskan mutu manikam melainkan kerana kecantikan asli yang sebenar-benarnya. Tingkah laku puteri ini serba halus dan penuh santun. Pada mulanya Tun Teja jatuh cinta pada Laksamana Hang Tuah, namun akhirnya dia terpaksa berkahwin dengan Sultan Mahmud Shah dan menjadi permaisuri di Negeri Melaka dan seluruh tanah jajahan takluknya.
Tetapi jauh di hatinya dia masih mencintai Hang Tuah, lalu secara bersembunyi dia selalu mengunjungi dan berjumpa untuk mengulit percintaan terlarang antara mereka berdua. Hari ini Laksamana Hang Tuah mengunjungi Istana Hinggap di tepian sungai Muar dan pinggiran hutan kaki gunung Ledang, namun sejak awal ketibanya disedarinya tempat itu seperti ditinggalkan penghuninya. Laksamana menunggu dan terus menunggu,Tanpa disedari,Tun Teja mendekati Hang Tuah dari belakang secara perlahan-lahan.
"Kanda Laksamana Tuah!"Cetus Suara Tun Teja bergema lembut..
Hang Tuah terkejut tapi masih tetap tenang kerana penantian pasti akan berhasil,
"Ya dindaku,Tun Teja?," bisik manja Hang Tuah.Tun Teja semakin bertambah seri dan manja sejak pernikahanya dengan Sultan Mahmud Shah, putera berdara raja( anak gahara) tertua dan menjadi Pemerintah Tertinggi Empayar Melaka.
"Duhai kanda Laksamana Tuah, jika kanda menghendaki nikmat dunia, adinda Tun Teja pastinya akan memberikan segala nikmat bertubuh badan kepada kanda malam ini. Kanda tak perlu risau dan tak usah diragui.", Tutur lembut Si Permaisuri.
"Sudah kutunggu,lagi dinanti, apakah nanti burungkan mudik maju ke sarang?" bisik Hang Tuah penuh berhelah.
Setelah menerima izin dan dipersetujui bersama, Tun Teja mula menghampiri Laksamana Hang Tuah. Berdebar-debar hati Si Laksamana kerana makhluk paling cantik yang pernah dia lihat di alam persada ini, kian mendekati dirinya. Hang Tuah lalu bersandar dan tubuh badan Tun Teja makin mendekat.Tun Teja kini berdiri sangat berhampiran dengan Hang Tuah, lalu Tun Teja meraih tangan Si Laksamana. Tangan itu dipandunya menyentuh payudaranya yang masihterselindung di balik busana sang Permaisuri. Hang Tuah menanggapi dengan meramas-ramas buah dada Tun Teja di balik pakaiannya, lalu menyelipkan tangan ke balik pakaian tipis untuk menyentuh secara tanpa berlapik kain kulit Tun Teja.
Laksamana Hang Tuah bukan orang muda yang gelojoh dan tak berpengalaman, dia juga mulai menjilat dan mengulum-ngulum telinga pasanganya sambil membisikkan kata-kata manja lagi mesra. Tun Teja mulai membalas dengan mulai mendesah manja dan penuh berahi. Kemudian Laksamana Hang Tuah menyelak pakaian Tun Teja dan mengeluarkan satu payudara sang permaisuri. Dia memain-mainkan puting buah dada Tun Teja yang mulai mengeras dek kerana rangsangan. Selanjutnya dia menyelak kembali sisi lain pakaian Tun Teja, menyingkap payudara sebelahnya, sambil mengensot berpindah ke belakang tubuh badan Tun Teja.
YOU ARE READING
Ceritera Purbakala
FanficCeritera akan kecurangan Tuanku Permaisuri di belakang Paduka Sultan, Tuanku Permaisuri betah berkongsi kasih bersua rasa bersama Laksamana orang Kanan Diraja