Balo~

101 7 2
                                    

Betülün ağzından

        Sabah uyandığımda saat onbirdi. Elimi yüzümü yıladıktan sonra direk Başağın yanına koştum. " Başaaakkk..! , Başaaak..! Hadi uyan artıkk , hatırlatırım bugün balo var " dedim. Balo kelimesini duyunca hemen doğruldu ve " Çekil Betül çekil, bir an önde elimi yüzümü yıkayım." dedi. Bende gülümseyerek başımı salladım. Gelince kahvaltıya inmiştik. Nermin teyze yine döktürmüştü. Kahvaltımızı yaptıktan sonra odalarımıza koşup üstümüzü değiştirdik. Sonra Nermin teyzeye haber verip çıktık. Çok güzel bir mağazaya girmiştik. Aşırı güzel şeyler vardı. Başak mavi bir tuvalet , ben se turkuvaz bir tuvalet beğenmiştik. Ödedikten sonra kuaföre gidecektik. Bi tane görmüştük. Adam biraz ukalaydı. Elbiselerimizi gösterdikren sonra uygun saç modellerini sundu. Başak " Biz fazla abartılı bir şey istemiyoruz." dedi. Ben de onu onaylayacak şekilde kafamı salladım. Bu sefer başka modeller göstermeye başladı. "Bide bunlara bakın isterseniz efendim" dedi. Bunlarda abartılıydı. Başak düşüncelerimi okurcasına "Ama bunlarda abartılı yaa , daha sade modelleriniz yok mu ? " dedi. Ben de " Aynen yaa sonuçta okul balosuna gidiyoruz gösterdiğin modeller gelin başı gibi " dedim. Adam " Ama efendim , sizin gibi güzel kızlara bu saç modelleri daha çok yakışır " bu cümleyi yavaş yavaş söylüyordu. Başak sinirlendi. " Ne diyosun sen be mal ! Adam gibi kuaförlüğünü bil , tamam güzel olabiliriz ama terbiyesizliğin lüzumu yok ..! " diyordu. Başak adama saldırmaya çalışıyordu. Ben bu yüzden bir yandan Başağı tutmaya çalışıyordum bir yandan da kuaföre laf yetiştiriyordum. Adam resmen yalakalık yapıyordu. Fazla orda durmadık. Kapıyı çarparak çıktık. Başka bir kuaföre gittik. Bu kuaför adam çıktı. Tam da istediğimiz modelleri gösterdi. Saçımızı yaptırdıktan sonra saate baktım. Olamaz !!! Saat beş olmuştu!!! Başağa saati söyleyince eve dağru koşmaya başladık. O heyecandan taksi falan aklımıza hiç gelmemişti. Eve geldik. Nermin teyze " Nerde kaldınız kızlar..! Baloya tam 3 saatiniz kaldı. Siz anca hazırlanırsınız , hadi çabuk koşun odalarınıza " dedi. Bize onaylayarak çıktık. Tuvaletlerimizi giyince Başak beni çağırdı. " Betüüüüüüllll , kanka gelsene bi" dedi. Bende " Tamam geliorum canım" dedim. Birlikte makyaj yapmaya başladık. O koyu pembe bir ruj sürdü , bende kıpkırmızı bir ruj sürdüm. Şimdi hazırdık. İkimizde çok güzel olmuştuk. Aşağı indiğimizde Nermin teyze hayran hayran bize bakıyordu. "Nermin teyzeee , yapma böylee. " dedim. Başakta beni destekledi. Sonra arabanın anahtarını alıp yola koyulduk. Davetiyede adres yazıyordu. Yaklaşık 10 dakikada gelmiştik. İçeri girdiğimizde bizi karşılayan bir adam vardı. Sanırım müdürdü. "Hoşgeldiniz kızlar, siz yeni öğrencilerimiz olmalısınız" dedi. Ben cevap verdim. " Evet , hoşbulduk" dedim. İçeri girdiğimizde neredeyse herkes bize bakıyordu. Geldiğimizden bi beş dakika sonra falan yanımıza iki kız geldi. İsimleri Elif ve Beyzaymış. "Hoşgeldiniz , ben Elif" dedi. "Bede Beyza , tanıştığımıza memnun olduk." dediler. El sıkışarak biraz sohbet ettik. Benim gözüme ilerdeki bi çete takıldı. "Bunlar kim" diye sordum. "Onlar okulun bi nevi kötü çocukları , ama aralarından bazıalrı diğerleri gibi değil" dedi Elif. Sonra işleri olduğunu söyleyerek gittiler. Ardından iki çocuk yanımıza geliyordu. "Selam , ben Atakan" dedi. Başak hemen atladı " Selam , ben Başak" "Tanıştığımıza memnun oldum." diyorlardı. Yanındaki çocukta bana doğru " Meraba , ben Çağatay " "Meraba , ben de Betül "dedim. Atakan söze girdi " Bizi o çeteden sanmadınız sanırım , değil mi ? " dedi. Başak durur mu? Hemen atladı " Yoo , neden öyle sanalım ki ? " dedi. Devamını Çağatay getirdi " Herkes genelde onlarla takıldığımız için öyle düşünüuor da onun için söyleyelim dedik. Onlar belalı tipler , yani biz de temiz adamlar değiliz ama yine de onlar kadar kötü değiliz" dedi. Biz birbirimize bakıp güldük. Artık sebebini bilmediğim bir rahatlık vardı içimde , daha doğrusu içimizde. (: " Ha bu arada yeni geldiğiniz için bir kutlama yapalımmı , ne dersiniz? " dedi Atakan. Bu sefer Başağa izin vermeden söze girdim " Zaten burda kutluyoruz ya gerek yok " dedim. Başak alttan bana vuryodu. Açıkçası benim eski sevgilim Kaandan sonra hiçbir erkeğe güvenim kalmadı. O yüzden böyle söylemiştim. Sonra Çağatayay ısrar etti " Ya bişe olmaz nolcak" dedi. Başak da " Olur " dedi. Aynı zamanda yine alttan vuruyodu bana. Sonra sözlerine devam etti " Olur olmasına da nerede kutlayacağız? " diye sordu. Atakan " Bizim bildiğimiz bir mekan var , oraya gidebiliriz" dedi. Başak anında cevap verdi " Mekan nerde tam olarak" dedi ama onların cevap vermesine imkan vermeden " Of neyse bende amma soru sordum , hadi gidelim" dedi. İkisi Çağatayın arabasıyla gelmişlerdi. Bizim arabayıda burda bırakamayacağımıza göre Atakan ve Başak bizim arabada , ben ve Çağatay da onların arabasında gitmeye karar verdik. Ben arabaya binecekken Çağatay önce davrandı ve kapıyı açtı. Ben de gülümseyerek arabaya bindim. Atakan da Başağın kapısını açmıştı. Gidiyorduk. Baya uzun bir yolculuktu. Giderken aynı zamanda Başağa mesaj attım " Kanka , annene söyle de bizi merak etmesin " yazdım. Sonra ayıp olmasın diye kapatıp çantama koydum telefonu. Çağatayla ilk 10 dk hiç konuşmadık. Ama Çağatay sessizliği bozarak " Betül " dedi. "Efendim" dedim. "Neyse boş ver " dedi daha sonra. Bende üstelemedim. Giderken kırmızı ışık yandığında yan tarafımızda Başakla Atakan vardı. Onlara baktığımda gayet iyilerdi. Hatta kahkaha bile atıyorlardı. Ben ona daha alışamamıştım. Zaten daha tanışalı henüz bir saat falan olmuştu. Ben mekana gelene kadar uyuyaklamışım. Gözlerimi açtığımda sakin bir yerdeydik. Yanımda Çağatay vardı. Doğrulduğumda da karşıda bir şeyler içen Atakan ve Başak vardı. " Gümaydın"dedi. Bende güldüm. Başağın yanıma gidip kalkmamız gerektiğini söyledim. O da biraz daha durmakta ısrarlıydı. Sonra geri Çağatayın yanına geçtim. "Gayet iyi anlaşıyorlar" dedi. Bende " Evet öyle " dedi. Sonra biraz sessiz olduğumu fark edince "Sen iyi misin? Biraz durgu gözüküyorsun da ? " dedi. "Yoo , gayet iyiyim , bize onların yanına gidelimmi" dedim. O da kabul etti. Biraz oturduk , sohbet ettik falan. Başak " Biz artık gitsek iyi olur " dedi. "Aynen , biz kaçalım, görüşürüüz " dedim. Görüşürüzü nedense biraz uzatmıştım. Onlarda bize "Görüşürüz ama biz bıraksaydık" dedi. Ben atladım " Yok gerek yok teşekkür ederiz " dedim. Arabaya doğru gidiyorduk dördümüz. Sonra terkar "Yarın görüşmek üzere " dedikten sonra arabaya bindik. " Betül, Çağatay kesin senden hoşlanıyo" dedi. Ben de "Of saçmalama ya , daha ilk günden yazdın hikayeyi , ama bak ben sana söyliyim Atakan da senden hoşlanıyo" dedim. O da "Off neyse ya kapatalım konuyu" dedi. Eve gelince Nermin teyze bize ters ters bakıyordu. "Nerde kaldınız siz ? " dedi. Başak " Anne mesaj attımya geç kalabiliriz diye" dedi. Nermin teyze tam bir şey diyecekti ki üstelemedi. Biz de odamıza çıkar çıkmaz üstümzü değiştirdik ve yattık. Yarın okul vardı sonuçta...

   

İKİ GENÇ KIZIN HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin