capitolul 4

25 2 2
                                    

Mă trezesc la ora 6:30 ca să mă pregătesc de școală.Cobor jos mănânc și plec către școală.
*Eu pov*
Vreau să intru în curtea școlii,dar cineva mă trage de mână.Sigur e ni-ki sau jungkook.Mă uit la acea persoană și văd că este un băiat înalt și destul de drăguț.
Eu:Ãmm...mă scuzi pe mine,dar de ce mai adus aici??
El:Șșșh...
Eu:DE CE?
El:O să vezi.
Atunci s-a apropiat de mine și mi-a pus mâna la gură.Am simțit că mă ia amețeala iar într-o secundă am văzut negru peste tot.După 3 ore mă trezesc cu o durere mare de cap.Mă uit la mine și văd că sunt într-o cameră întunecată și sunt legată de scaun.Atunci se apropie cineva de mine și îmi spune:Se pare că te-ai trezit
Eu:mda....Dar cine ești?
El:Nu te interesează pe tine.Atunci a început să râdă.
*Eu pov*
Cunosc acel râs..Este felix.
Eu:Felix ce vrei?
El:...De unde ți-ai dat seama că sunt eu?
Eu:Am copilărit împreună la orfelinat iar când am crescut mari am devenit iubiți.Tu la ce te aștepți?Cum să nu-ți cunosc râsul?
El:Ai dreptate...și îmi pare rău.
Eu:Doar atât?Îți pare doar rău?!Eu te-am iubit foarte mult!Tu sti câți băieți am refuzat?Tu ști că aș fi murit pentru tine?
El:Yuna...îmi pare extrem de rău.Crede-mă!
Eu:nu te cred!Atunci spune-mi de ce mai răpit???
El:Nu am voie?😏
Eu:nu!!!
El:Bine,tu ai vrut-o.Am încercat să fiu drăguț,dar se pare că nu merge.
Atunci a scos un bici și a început să dea în mine.Eu plângeam și mă zbăteam să scap si îl imploram să mă lase.După 30 minute s-a oprit.Eu eram plină de sânge și mă simțeam extrem de rău si amețită.Atunci el veni spre mine repede:Y-Yuna chiar nu am vrut să-ți fac asta...
Am încercat să-mi ridic mâna,dar în acel moment totul s-a făcut negru.
**Felix pov**
Nu pot să cred că i-am făcut asta.Tot eu am înselat-o și tot eu o bat și o chinui.Acum a leșinat.Mă duc și o dezleg apoi o pun în patul meu.Îmi aduc un lighean si o cârpă si încep să-i șterg corpul firav.După am schimbat-o cu o pereche de pantaloni de trening și un tricou de la mine.Apoi m-am dus să-i gătesc ceva.
**Eu pov**
După 2 ore mă trezesc cu o durere mare de corp și cap.Când mă uit în jur observ că sunt într-o cameră.Atunci intră pe usă felix.Avea în mână o tavă cu mancare.
El:Te-ai trezit?
Eu:da....spun eu tremurând
El:Stai liniștită că nu-ți fac nimic.
Eu:...
El:Uite!Ți-am făcut prânzul.
Eu:Mersi...Atunci am încercat să iau furculița în mână,dar n-am reusit.
felix:O să te ajut eu
Eu:Ba nu!Mă descurc.
El:Ba nu te descurci.Atunci mi-a luat furculița din mână și mi-a zis:
Deschide gura!
Eu:nu..
El:Bine,cum vrei.Atunci mănânc eu!
Eu:....dar e mâncarea mea,spun eu în șoaptă
El:Ai spus ceva?
Eu:Nu..
El:bine,cum zici tu
Atunci el își ridică privirea si se uită la mine.Ne uităm unu la altu.În acel moment s-a apropiat de mine și m-a sărutat.Mi-a dat un sărut scurt apoi s-a uitat în jos.
**Eu pov**
Ăm..ăsta are ceva?
În acel moment și-a ridicat privirea și a început să mă sărute lung.Apoi a început să mă sărute pe gât.
Eu:fe...
El:Șhh...nu mă întrerupe
Eu:...
Eram așa nervoasă...
**Pov eu**
După ce m-a sărutat s-a ridicat si s-a uitat la mine.
El:s-scuze.Nu stiu ce m-a apucat...
Apoi a vrut să iasă din cameră.În acel moment m-am ridicat din pat și l-am tras de mână.
El:Ce vrei să fa...
Atunci eu am început să-l sărut.
**Felix pov**
Vreau să ies,dar ea vine spre mine si mă trage de mână.Apoi am simțit cum niște perechi de buze s-au lipit de buzele mele.Ahh ce dor îmi era de buzele ei.
După sărut.
*Eu pov*
Pote că dacă l-am sărutat mă lasă să plec.

True LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum