*Yuna pov*
A trecut o lună și nimeni nu mă caută.Nici mama, nici tata,nici Ni-ki ,nici nimeni.Oare nu le mai pasă de mine?Oare și-au găsit altă fiică?Dar ar fi trebuit măcar să mă caute...Nu mai suport! Vreau acasă.Stau toată ziua și toată noaptea închisă aici.Dabia îmi dă niște mâncare.Mă bate mereu.Chiar nu mai pot suporta.Oare cu ce i-am greșit?
E ora 22:00.Aud ușa și o voce.Era felix.Sigur vrea să îi fac iar mâncare.
F:Yunaaa
*Eu pov*
De o lună de când sunt aici e prima oară când mă strigă Yuna.Oare și-a adus aminte cum mă cheamă?
Eu:daaa
F:Vino să-mi faci de mâncare.
Eu:Imediat...
Cobor jos
Eu:Ce vrei să-ți fac?
F:hmm...Ramen
Eu:Ok.
Am început să-l prepar.
***După 10 minute**
Eu:E gata!
F:Mersi.Poți pleca la tine!
Eu:Am înțeles...noapte bunã...
F:Noapte bună
**Eu pov**
Trebuie să plec de aici.Dar cum?Ehh las-o baltă.Aici mor.
Mă întind pe jos pe o pătură și mă învelesc cu un ziar pe care l-am găsit în cameră.Voi chiar credeați că am vreun pat sau vreo cameră?Nici gând.Zici că-s un câine abandonat.După 2 ore și zece mii de poziții m-a luat somnul.Dar pe la 00:30 aud ceva.Oare cine o fi?Îmi este frică.De obicei când auzeam sunete mă duceam la mama și mă lua îmbrațe...Am început să plâng și m-am băgat într-un colț al camerei.Mi-am luat pătura și am pus-o peste mine.Mor de frică.Se aud pași...
**Jk și Ni-ki pov**
N:Frate esti sigur că aici este?
Jk:Da.Doar ți-am spus că am aflat asta de la un prieten.
N:Bine,cum spui tu.Măcar să fie aici.
Jk:Păi este idiotule!
N:Ok,ok.
Jk:Fă liniște!Cred că aici e!I-a vezi băieții l-a adormit pe felix?
N:Stai!Sunt ni-ki.
Băieții:Știm🤦🏼
N:Ăuu,ok.Credeam că nu știți.
Jk:🤦🏼
N:I-a ziceți!L-ați adormit?
Băieții:Da.
N:L-a adormit.
Jk:Am auzit.Ok,hai să intrăm!
**Yuna pov**
Au deschis ușa.Se pare că sunt doi bărbați și au o lanternă.Se îndreaptă spre mine.În acel moment am început să plâng în hohote.
**Jk și ni-ki pov**
Am intrat în cameră și am observat într-un colț o persoană acoperită cu o pătură care plânge în hohote și tremură.
Jk:Cred că e Yuna.
N:Păi hai să vedem.
**Yuna pov**
Îi aud că șoptesc ceva.Atunci se apropie de mine si îmi dădu pătura jos de pe față și îndreptă lanterna spre mine.Mi se par cunoscuți...Aaaa sunt Ni-ki și Jungkook.În sfârșit.
Jk:Yuna.Ești bine?
Eu:Da...
N:Off ști câte griji mi-am făcut?
Jk:Lăsa-ți vorbăria și hai să plecăm odată de aici
N+eu:Ai dreptate!Hai!
Atunci am ieșit din camera unde eram eu si am plecat.Am coborât încet scările si am iesit din casă.Apoi am luat-o la fugă prin pădure.Se aud niște pasi...
Eu:băieți
Ei:ce?
Eu:Se aud niște pasi
Atunci ne-am ascuns după zidul unei clădiri abandonate.
Se pare că erau doar restul băieților:Rm,jin,sg,jh,jm,v și mark
N:Ce bine că sunteți voi!
Ei:Da,da.Ați luat-o pe Yuna?
Eu:Sunt aici
Ei:Ok,atunci hai repede.Nu stim cat mai are efect anestezia.
Atunci am luat-o din nou la fugă ca nebunii prin pădure.După o oră de alergat am ajuns la drum.Am intrat în mașină și am pornit spre casă.
N:Nu ai idee ce griji ne-am făcut!Mai ales mama ta.
Eu:Știți ce dor mi-a fost de voi?spun plângând.Atunci ni-ki mă luă îmbrațe.
N:Nici nu-mi imaginez prin ce ai trecut!
Eu:Nici nu vrei să ști...
N:Așa de rău a fost?
Eu:Daa!
N:Off, micuța de tine..
Eu:Vreau să ajung acasă și să-mi fac o baie.Să mă îmbrac în pijamalele mele pufoase să mănânc ceva și să mă culccc...
N:Cam multe pretenții
Eu:😑haha ce amuzant ești.
N:Știu,nu?
Jk:Iaa gata!Acum vă certați?
Noi:nu
Jk:Aha.Acasã vom sărbători întoarcerea Yunei și punct!Ați înțeles?
Noi:Da!
Jk:Așa.
Eu:Cât mai avem până ajungem?
Jk:Două ore!
Eu:Așa mult?!
Jk:Da.
Eu:Atunci vreau să mă culc!
N:Eu nu te las să dormi pe mine!
Eu:De ce esti rãu?
Jk:Dacă nu vrea el,vreau eu!
Eu:Adică?
Jk:Dacă ai fost răpită o lună nu-ți mai merge creierul?
Eu:Cred că da!..spun eu confuză
Jk:Mă refeream că poți să te culci pe mine dacă nu vrea el!
Eu:Aaaaa.Mersiiiii
Jk:Off.Doar vino aici!
Eu:ok
M-am dus la el îmbrațe si mi-am așezat capul pe pieptul lui.Era așa cald și mirosea așa de bine.M-a luat somnul instantaneu.
**După două ore**
Jk:Yunaa
Eu:mmmm?
Jk:Trezește-te
Eu:Am ajuns deja?
Jk:Da
Mă ridic de la el din brațe și îi spun:Mersi că m-ai lăsat să dor la tine îmbrațe!Prima oară îmi făcusem o impresie rea despre tine!
Jk:N-ai pentru ce.Despre chestia aia de la școală o să-ți explic mâine de ce am făcut-o.
N:Gata cu vorbăria!Hai să intrăm!
Eu:Ok.Am emoții
N:Ha?de ce?
Eu:Nu știu.Nu i-am mai văzut de o lună.
N:off hai intră.
Intru în casă și o zăresc pe mama cum se plimba prin casă ca disperata.A mai slăbit..
Eu:Mama
M(mama):Y-Yunaaa.Fata mea.Ști ce dor mi-a fost de tine?
Eu:Și mie mi-a fost mami
Atunci ne-am luat îmbrațe și am început să plângem.
M:ce bine că ești bine.
Eu:Da..
M:Ia stai puțin!
Eu:Ce?..
M:Ai răni pe corp si esti foarte slabă.N-ai mâncat?
Eu:Nu prea...
M:Înțeleg,dar vânătăile??!
Eu:Am fost bătută mereu....
M:Off iubita mea.Ia și mănâncă.
T(tata):Hai să sărbătorim întoarcerea Yunei.
Toți:Daa
Am sărbătorit cu toți chiar dacă era ora 4:00 dimineața.
După ce au plecat băieții m-am dus la baie si m-am spălat pe corp si pe cap.(m-am și epilat,dar mna)
După m-am schimbat în pijamalele mele pufoase și m-am băgat în pat.E așa confortabil si cald.Camera asta e minunată.Mi-am pus plapuma peste mine și am încercat sã adorm.Dar în zadar.Văzând că nu pot să dorm m-am dus la mama si la tata în cameră.Aprind becul si spun:mama nu pot dormi.
M:Off scumpa mea.Vin eu să dor cu tine!
Da,poate am 16 ani,dar încă îmi place să dorm cu mama.
Ne-am dus la mine în cameră si ne-am culcat.