Zehra tam operasyon yonlendirirken mete baskan iceriye girer
Mete b.'zehra acil bi toplanti yapmamiz gerek hemen operasyonu baska birine devret ve toplanti odasina gel' zehra sasirmis bi sekilde mete baskani dinlerken 'peki baskanim' diyip operasyonu baska birine devrettikten sonra merakli bakislarla toplanti odasina dogru yol alir. Toplanti odasinin kapisini iki kere tikladiktan sonra iceri girer ve izin aldiktan sonra yerine gecer. Zehra iyice meraklanmistir cunku toplanti odasinda tanimadigi 5 kisi daha vardir. Sonra Mete baskan konusmaya baslar mete b.'evet arkadaslar hepinizin merak icinde bekledigini kafasinda deli sorular oldugunu biliyorum neden sizi buraya acele bi sekilde cagirdim neden sessiz bi sekilde bekliyoruz ilk once konusmaya baslamadan once bir kisiyi daha bekliyoruz oda gelsin oyle toplantimiza baslayalim'
Odadaki herkes kisik bir sesle 'peki baskanim' diyip beklemeye baslamistir.
***
Bir sure bekledikten sonra kapi calar ve iceri uzun boylu yari uzun sakalli biri girer tum ekibin gozu kapiya takilir gelen yari sakalli adamda yerine oturunca mete baskan uzatmadan konuya girer 'oncelikle hepinize tekrardan merhaba sizi burada toplamamin bir amaci var Zayed Fadi evet arkadaslar Zayed Fadi teroristlerin basi olan ve bircok sehidimizin kanini elinde barindiran terorist' Zehra kendini tutamadan konusmaya dahil olur 'baskanim bu adam suriyede binlerce bombanin patlamasinda sorumlu olan kisi yanlis bilmiyorsam' zehra konusurken onu dikkatle dinleyip dikkatle suzen yari sakalli adami farketmemisti tabii. mete baskan devam ettirdi 'evet zehra bu olaylardan sorumlu tum pisliklerin sebebi olan adam yuzunden de burdasiniz . Bu adamin yeni cok buyuk bir suikast planladigini ogrendik bunun icinde operasyon duzenlememiz gerekiyor bu operasyonda da bize, devletimize yardimci olacak kisiler sizlersiniz. Zehra, Serdar, Pinar, Hulki, Uzay, Hakki ve Gurcan'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yol arkadasim
AcciónHerkesin hayatinin basladigi, bittigi yer ve zaman vardir hayatta. Ama onlarin ne hayatlarinin baslangici nede hayatlarinin sonlanan zamanlari bellidir