Ve saatler sonra aksam olmus balo icin hazirlanmislardi hepsi. Zehra uzerine siyahlar icinde uzun yirtmaci olan dekolteli bir elbise, serdar da herseyi simsiyah olacak sekilde
smokin giymisti. Birbirlerini gorunce kisa sureligine duraksadilar birbirlerine baktilar ve zehra hemen kafasini cevirdi. Adem gelince arabaya bindiler ve salona vardilar. Herkes kendi gorevini bildigi icin dikkat cekmeyerek balonun kapisindan iceri girdiler. Serdar ve Zehra'nin gozu fadiyi aramis fakat ikiside ortalikta gorememisti etrafi iyice gezdiler ve en sonunda bos bir masa bulup oraya oturdular. o sirada pinar tum katlari delik desik etmis fakat asla toplanti odasini bulamamisti. Dakikalar gecti saatler gecti ve karsinizda Zayed Fadi.Zehra fadinin salona giris yaptigini karargaha bildirirken fadi konusmaya basladi.
F-evet oncelikle hepinize merhaba sevgili davetlilerim umarim cok guzel bir aksam geciriyorsunuzdur keyifler yerindedir. Biliyorsunuz ki bugün buraya toplanma amacimiz sahipsiz,yetim çocuklar evet o sokakta annesiz babasiz bi basina terk edilmis cocuklar icin burada toplanmis bulunmaktayiz.'
S-sanki cok dusunuyosun da o cocuklari burda milletin gozunu boyamak kolay tabi seytan diyo git dayak arsizi yap su adami akli basina gelsin
Z-ama sen lutfen seytana uyma cunku sen dayak arsizi da yapsan huylu huyundan vazgecmez.
S-ben onu huyundan vazgecmesini bilirim de neyse.Fadi konusmasini bitirdiginde salondan cikti. Pinar dikkat cekmeyerek Fadiyi takip etmeye basladi. En alt bodrum kata indiklerinde fadi upuzun bi koridorun en sonundaki odaya elindeki kartla giris yapti. Pinar hemen Serdar ve Zehra'ya haber verdi ikili bodrum kata dogru yol aldi.
**
Z- dusunsene bi toplanti yapiyorsun ve toplanti farelerin boceklerin oldugu bodrum katta ilginc gercekten.
S-evet yani bana da biraz garip geldi ama bodrum katta olunca gizli olucagini dusundu heralde beyinsiz.
Zehra ve Serdar Pinarin yanina gelip plan yapmaya basladilar.P- kapida 4 tane ozel koruma var sakin bir sekilde girmemiz zor gibi gorunuyo ve iceriye kartla giris yapiliyo toplantida olacak olan herkes iceriye girdi.
Z-ozaman yapicak tek birsey kaliyo Pinar sen iceriye dinleme cihazi yerlestiriceksin ve bizde iceride konusulanlara göre plan yapicaz suan baska sansimiz yok.
S-ama icerideki diger toplantiya katilan kisileri de tespit etmemiz gerek Zehra hanim.
Z-biliyorum Serdar bey ama baska planiniz varsa buyurun.Serdar kapiya dogru yurumeye basladi. Kapidaki korumalarla Zehra ve Pinarin duyamayacagi sekilde konusmaya basladi. 10 dakikaya askin konustu ve iceriye girdi. Zehra ve Pinar sok icinde izlemeye devam ettiler. Bir kac dakika sonra serdar onlara dogru yurumeye basladi.
Z-Serdar sen ne yaptigini saniyosun biz bi ekibiz kendi kafana gore hareket edemezsin anladin mi beni!
S- ben kafama göre hareket etmedin sen bana planin varsa buyur dedin bende planim vardi ve buyurdum. Ayrica iceriye ses dinleme cihazini yerlestirdim ve adamlarin yuzunu tespit ettim.
P- bak bu iyi haber hemen Halit baskana haber veriyorum.
Pinar Halit baskana haber verdikten sonra iceriyi dinlemeye baslamislar. Fadi sihalarin güvenlik protokolünü baska ulkelere satmak icin ihale duzenlemis tamda tahmin ettikleri gibi en yüksek fiyati Alex martin diye bir adam sundu ve siha güvenlik protokolunu o adam satin aldi.
S-simdi toplanti bittiginde ben iceri giriyorum ve o protokolu aliyorum.
P-iyide fadi o kadar degerli bir seyi asla yanindan ayirmaz.
S-biliyorum ama bizde ayrilmasini saglariz.
Z-Fadiye salonda hain olduguna ikna ederek.
S-ayynen oyle.Fadinin yanindaki korumalar iceride hain oldugugunu fadiye söylediler. Fadi hemen salonun oldugu yere gitti. O sirada Serdar Fadinin ciktigi odadan sihalarin güvenlik protokolünü aldi. Pinar mekandan cikip arabaya bindi. Zehra ise Serdarin cikmasini bekledi yaklasik 10 dakika sonra ise serdar Zehra'nin yanina geldi .Fadi 20 ye yakin güvenlikle herkesi tek tek kontrol ettirdi. Zehra'yla Serdar önceden planladiklari kacis yoluyla mekandan cikis yaptilar.
Ayyy helloo yillarr sonra yeni bolumu yazdim umarim begenirsiniz sadece o operasyonlari yazarken biraz zorlaniyorum mantik hatalari varsa gözden gelin lutfen daha hic zehser yazmadim yani bundan sonraki bölümlerde daha da fazlalastiricam insallah 🌸💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yol arkadasim
ActionHerkesin hayatinin basladigi, bittigi yer ve zaman vardir hayatta. Ama onlarin ne hayatlarinin baslangici nede hayatlarinin sonlanan zamanlari bellidir