New message:
Unknown:
"Miranda? Mama ta este okay?""Despre ce vorbesti?"
Delivered.New message:
Unknown:
"Azi ai mers la spital cu ea. E totul in regula? Ce a patit?""Oh. Nimic special."
Delivered.New message:
Unknown:
"Daca nu era nimic special, nu te duceai la spital cu ea. Te rog, spune-mi, ma ingrijorezi cand imi ascunzi lucruri.""Nu ai de ce. A avut doar o criza minora."
Delivered.New message:
Unknown:
"O criza? O criza de ce mai exact?""Are probleme cu inima."
Delivered.New message:
Unknown:
"Acum inteleg totul.""Ce sa intelegi?"
Delivered.New message:
Unknown:
"De aceea te-ai mutat aici...""Nu, nu intelegi."
Delivered.New message:
Unknown:
"Nu plange Miranda, ai facut ce trebuia. Sunt sigur ca este mandra de tine pentru ceea ce faci.""Nu, nu, nu. Vezi? Nu intelegi."
Delivered.New message:
Unknown:
"Hei, nu plange. De ce plangi?""Pentru ca sunt o persoana groaznica."
Delivered.New message:
Unknown:
"Nu, nu esti. De ce ai crede asta?!""Pentru ca nu am plecat pentru a strange bani pentru tratamentul mamei asa cum crezi."
Delivered.New message:
Unknown:
"Nu? Ba da, Miranda. Ba da, asta faci. De luni intregi strangi bani si muncesti ture duble la cafanea.""Nu pentru asta strang banii, Mike..."
Delivered.New message:
Unknown:
"Nu pricep. Atunci pentru ca ii strangi? Si la naiba, te implor, nu mai plange.""Pentru funerariul mamei, okay? Sunt o persoana groaznica si egoista si trebuie sa plang, pentru ca la naiba, e singurul lucru pe care pot sa il fac. E bolnava de cand aveam 13 ani si inca de atunci toti doctorii mi-au spus ca nu mai are mult de trait si m-am impacat cu ideea asta. Am plecat de langa ea pentru ca nu mai suportam sa o vad in fiecare zi cum se chinuie. Nu am vrut sa o vad murind asa ca am plecat. Am parasit-o, am lasat-o de una singura cand avea cea mai mare nevoie de mine. Sunt cea mai stupida si mai egoista persoana din lume."
Delivered.New message:
Unknown:
"Trebuie sa treci peste pentru a te opri din a da vina pe tine si a te minti singura ca esti groaznica.""Dar sunt... Nu ai citit ce ti-am scris?!"
Delivered.New message:
Unknown:
"Eu nu judec. Nici tu nu ar trebui sa te judeci."
CITEȘTI
17 reasons to move on (II)
Short StoryNew message: Unknown: "Treci peste." "De ce?" Delivered New message: Unknown: "Din 17 motive." All right reserved 2015 ©GeorgiaIordache