7

56 16 11
                                    

Taehyung P.O.V
Motor chak taka ka khalh pah chuan May chu ka call a "Hey little bear, eng nge Grace chungah thleng?", a aw chu dul deuh raih in "Tae bear, engthil chiah nge thleng ka hre lo na in Daniel in engmah sawi lovin a tlan chhuak nghal a ti a, chuvang chuan amah chu kan zawng nghal a, ruah a sur bawk nen Grace chu kawng a a thu kan va hmu a, chuan nikhaw hre lovin a tlu zui nghal a", a sawi zawm hma chuan "A nih Jungkook chu?", ka lo ti vat "Ka call a mahse a pick thei lo, mahse alo let tawh tih leh sawmna kha a dawng tih chu ka confirm", Jeon Jungkook nang pawh chuh! "Ka lo let mek, kan inhmu vat dawn nia, little bear", ka phone chu off in a hma ai chak chuan motor chu ka khalh a.

Grace P.O.V
Ka room kawngkhar ri ah chuan harh in Tae ani, ka lam alo pan lai chuan amah chu ngun taka lo thlir in ka thut mutna khum mawng ah chuan a rawn thu thla a, ngaihsakna awki damdiai hian "Eng nge i an tawh a?", a rawn ti hmasa ber, chhan tum a ka ka ang zuau vin mahse ka aw a chhuak thei silo.

Tae bawk chuan "Jungkook vang em ni?", ka mit la sawn in ka hmangaih thlavang chu lu thing in ka hauh va "A ni tih ka hria, i thup thei lovang", Tae chuan thaw hak in a chhunzawm zel a "Hmeichhe dang an awm em ni?", ka mitah tak en a mi zawh chuan ka thin zawn hi vih sawk sawk ang mai in a na a, chung thu te chuan ka hmai ah vawi tam mi beng bawk, ka mit chhin sawk pah chuan ka bu ta nghat nghat.

Tae chuan nghet takin mi rawn kuah nghal thlawp, Tae chuan ka natna min tawmpui in ka hliam na nat zia mi hriat thiam pui ang mai chuan a mittui te chu ka darah an rawn far fap fap a, kei lah ka hun tawn vangin mittui pawh tla thei lo leh aw hial hlauh vin ka awm a, ka van vanduai bik em.

Tae chuan min kuahna chu thlah thut in ka lo en vat, a mitmeng leh hmel atang chuan Jungkook chu a na hle dawn tih hmu thiam in a hmel a thinrim na nasa tak lo lang chuan kei pawh min tihlau a ni "Jeon Jungkook i thi ngei dawn e", tih leh thawh a rual a, dan tum a a ban ka ban chuan ka vawn hma hauh va la sawn in ka room kawngka lam chu a pan ding nghal a. Nilo, Tae ding rawh! Ka Kookie kha engtin mah ti suh, khawngaih in.

Umzui tum a ka thawh rual chuan ka taksa chuan chhuat char chu a deng nghal dawt a, tinge ka nep bik em em?

Jungkook P.O.V
Khami zan ka khawvel hremhmun a chan zan atang khan ni tam a liam ta, ni te chu her liam ve mahse a in her liam chhung ka tan a rei ang bawk in ka thinlung hliam a phui thei silo, 'Ani' kha a hlim a ngem le? Chu zawhna ka in zawh rual chuan kha mi dukdak lo pa nen a min dawn hauh lova an thil tih kha ka mitthla ah a rawn lang nghal a.

Ka rilru na leh ka thik lutuk thinrim chuan ka tui in na no ken chu chhuat ah chuan ka vawm keh chhawk, rang taka ka nu leh kan maid kitchen lama rawn lut te chuan "Eng nge thleng?", an rawn ti nghal mawlh mawlh, chang lo chuan ka bike chahbi la in ka chhuak zui nghal a.

Rei tak ka tlan hnu a ka dinna ka en chuan ka hmeichhe hmangaih ber min tina tu te in kawt alo ni, engthik laiin nge helai hmun hi ka tlen! Jeon Jungkook i â ta em ni? Ka bike chu ka turn vut, ka hawi let lovang timah ila ka thei lo, ka ngai em a ni, ka mittui tla mai tur chu khap let fawk fawk in ka tlan leh ta thuai zawk a.

Ka tlan thui hma chuan kawng sir a cafe lo ding chuan ka mit a la nghal, ka bike gear chu thlak in 'Luna Cafe' ah chuan lungchhe tak chuan ka chuangkai a. Grace nen a kan seat, dawhkan sang ber leh a kil lam deuh a mi chu ka pan ding nghal chawt. Baby girl, ka ngai lutuk che.

Chutia ngawi reng a ka thut lai chuan ka hma ah banana milk chu waitress chuan a rawn chhawp thla nghal a "Engmah ka la-", ka sawi zawh hma chuan "Iced-coffee ka chhawp sak khan kha zawhna bawk kha ani pawh khan min zawt asin, Jungkook-ssi", Grace chungchang em ni a sawi? Rinhlehna mitmeng nen a ka hawi chhuah chuan "May ka nia, he cafe neitu leh enkawl tu hi", min chibaina tura kut a rawn phar chu vuan in "Engtin nge Grace nen min hriat? Hmeichhe thian a ngaina lo", a kut chu thlah in ka awki te chu khami zan atang khan a pangngai lovin a chang ta fak fak thin mahse May chuan inchhuan hmel tak hian "Kim Taehyung nula ka nia", ka banana milk tem pah chuan ka kiak sak "Khami zan khan engthil nge thleng?", ka chhang lo, chutah tah aw tiau hian "Khami zan khan kawng sir street light dim tawh tak, ruah sur hnuai ah sawp nuai a thu in kan va hmu a, chuta tang chuan khum bet in a damlo chhunzawm nghal asin Jungkook-ssi, tuman an be tawng zo lo, vawi tam ka call che mahse i pick thei silo, tah pawh tap chhuak thei lo khawp a na in ruah in a nan mai bakah a rilru lam a hliam tiin doctor chuan a sawi asin, Jungkook-ssi nang lah hmuh tur i awm silo",

~k.

No cheating ka tih kha😊
Naktuk ka off ang aw...
Chuan vote suau, cmt suau😂

Distance (mizo) #completeWhere stories live. Discover now