3. Bölüm - Herşeyi Öğreniyorum

36 4 1
                                    

  Beni çok büyük,mahkeme gibi bir yere getirdiler.Birsürü kişi benimle konuşan kadın,öğretmenler ve bana bakıyorlardı.Beni çekiştirerek büyük bir kürsüye getirdiler.Önümüzde boş bir alan vardı.Bomboş.Beni rahatsız bir sandalyeye oturttu.En yüksek kürsüye o,diğer iki alçak kürsüye diğer iki kadın geçti.

   Kadın tokmakla herkesi susturdu.''Ben Juliet Henderson toplantıyı açıyorum.''dedi.''Bu kız o.'' deyince herkes konuşmaya başladı.Yine tokmakla susturdu.Aralarından biri kalkıp ''Kantıla!'' dedi.Kadın bana kalkmam için işaret yaptı ve boş alana gitmemi söyledi.Erkek olan 3 öğretmenden biri kalkıp yanıma gelmeye başladı.Elimi tuttu ve bir anda o kadar üşüdüm ki neredeyse donuyordum.Elimi tutmaya devam etti.''Bırak beni!'' dedim.Elimi çekmeye çalışınca elinin buza dönüştüğünü gördüm ve gözlerim fal taşı gibi açıldı.Gözlerime müthiş gıcık bir şekilde baktı ve ''Bıraktır.'' dedi.Elimi hala bırakmamıştı ve bırakmamaya devam ederse soğuktan ölücektim.Herkes bizi dikkatle ve heyecanla izliyordu.Arkamızdaki iki öğretmen ise onların tam aksine çok sakin ve soğuk kanlıydılar.Bunlar olurken adam bana bunu dediği için o kadar sinirliydim ki.''BIRAK BENİ!'' diye son gücümle bağırdım.Adamın elinin eski haline geldiğini gördüm ve elimin ve tüm vücudumun ısındığını hissettim.Kendimi bırakmıştım.Vücudum kendi kendini kontrol ediyordu.elimde bir ateş topu yaratıp öğretmene fırlattım ancak arkadaki kadın öğretmen birden adamın yanında belirdi ve adamla birlikte yok oldular.

   Birden vücudumu kontrol etmeye başladım ve yere yığıldım.Şaşkınlıklar içersindeydim.Benimle konuşan kadın ''Gördüğünüz üzere bu o'' dedi ve yok olan kadın benim yanımda belirdi ve gözlerimi kırpmamla birlikte kendimi birden kitaplarla dolu bir odada buldum.3 öğretmende benimleydiler.Benimle konuşan kadın diğer ikisinin kulağına birşeyler fısıldadılar ve duvarın içinde kayboldular.Kadın koltuğa oturdu ve oturmam için bir işaret yaptı.Ben de oturdum.''Merhaba Lisa,'' dedi.''Benim adım Juliet.Şu anda senin gibi özel olan kardeşlerinin eğitim gördüğü son derece güvenli bir tesistesin.Buranın adı Slektron akademisi.'' dedi.Ben de ''Slektron akademisi mi?Ama bu benim soyadım.İsim benzerliği gibi bişey mi bu.Neler oluyor.Tüm o ateş ve çığlık olaylarını nasıl yapabildim?O adamın eli nasıl buza dönüştü?O kadın nasıl yok oldu?Bir açıklama bekliyorum.''dedim.''Lisa haklısın.Herşeyi sana yavaş yavaş açıklıycağım.İlk olarak senin buraya ,test odasına nasıl girdiğini henüz çözemedik.Daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı.Ancak senin kim olduğunu çok iyi biliyorum.Sen buranın kurucusunun kızısın.Yani baban burayı kurdu.O da senin gibi özeldi ancak sen onu tanımıyorsun.Bak buraya sadece özel olanlar kabul edilir.Özelden kastım burada senin 300 tane kardeşin var ve her birinin ayrı birer özel yeteneği var.Bu yetenekleri burada kontrol etmeyi öğreniyorlar.Aynı senin de öğreneceğin gibi.Lisa,sen özelsin.''Ağzım açık kalmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Slektron Akademisi:Özel GüçlerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin