Medyada beyaz boş oda var :3
Ben Lisa.Özel güçlerim var ve özel güçleri olan 300 kardeşim olması dışında tipik,16 yaşında bir kızım.Herşey 14 yaşında başladı...
O gün harikaydı.Güneş açmıştı ve hava ılıktı.Erkek arkadaşım Dereck ile harika bir öğle tatili geçirdim.Ayrıca bu gün 5 tanr boş dersimiz vardı.
Eve döndüğümde annemi yanağından öpüp yolda kardeşime dil çıkartıp babamı öptükten sonra odama geçip üstümü değiştirdim.Çok dıkılmıştım.Telefonu elime alıp en yakın arkadaşım Gwen ile mesajlaşmaya başladım.
"Selam!"
"Selam Lisa!Nası gidiyor?"
"Harika bir gün geçirdim.Hayatımın en güzel günlerindendi." gibi tipik genç kız sohbeti.
İkimizde "Görüşürüz." dedikten sonra telefonu yatağıma fırlattıktan sonra rahatlamak için duş almaya gidiyordum ki kapının üstünde çizikler ve siliklikler vardı."Öğlen yediğim tavuk hiç iyi değildi sanırım." diye düşünüp biraz kestirmek için yatağıma döndüm ama tüm odama aynı şey olmuştu.Bir daire içinde duruyordum.Tüm odam dönmeye başladı.Yardım çağırmak için telefonuma elimi uzattım ama uzatmamla kendimi beyaz bir zeminde bulduğum bir oldu.
Bembeyaz sonu görünmeyen ve parlak 9-10m tavanlı bir odadaydım.Ayağa kalktım ve etrafı inceledim.8m yükseklikte tavana yakın bir yerde karşılıklı 2 tane cam vardı.İçeride ise konsollar ve o konsollara basan görevli olduklarını tahmin ettiğim birkaç adam ve öğretmne tipli kadın ve erkekler vardı.
"Neler oluyor?Neredeyim ben?" Diye bağırdığımda kimse beni duymadı.2 dakika öylece durduktan sonra bana o kadar kuvvetli bir şimşek çaktı ki...Anlatılmaz yaşanır."Bunu bana kim yaptı!?" Diyerek 2 cama sinirle bakarak ayağa kalktım.Kimse bana bakmıyordu.Aymı şekilde şimşek 1 kez daha çaktı.O anda içimden geleni yaptım;ayağa kalktım ve var gücümle çığlık attım.
En son gördüğüm şey camın ve arkasındaki herkesin duvara yapıştığıydı.Sonra bayılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slektron Akademisi:Özel Güçlerim
ФентезіBiri bir gün sana çıkıp da özel güçlerin var ve senin 300 kardeşin var deseler ne yapardınız?Bilmiyorum dediğinizi duyuyorum.O zaman cevabı aramaya Lisa'nın hikayesinden başlayabilirsiniz!