Portus sıradan bi hayat yasayan insanlardan farkli ozelliklerinin oldugunun farkindaydi herkezden farkli dusunuyor herkezden hizli karar veririyor ve ruyalarinda neler yasanacagıni goruyordu. Gucunun farkinda olmadan yasiyordu. Donemi cok bunalimli geciyor ulkesi surekli savas hazirliklari yapmaktan bitkin duşmüş durumdaydi ic isyanlar bir yandan dış tehtidler bir yandan baskıcı yonetim bir yandan halk artik dayanamiyordu o kudretli yunanistan o tanrıların devleti yunanistan artik boyun eğmek zorunda kalmistı. Ama halk bir yarı tanrınin oldugunu biliyordu surekli bu dedikodu dilden dile dolasıyordu cunki yunanistan zor durumda kaldiginda zeus hep yunanistanin yardimina kosmustu yunanistani hic bir zaman yetim birakmamisti ancak bu yonetim gercekten yunanistanin tarihini silmek icin ugrasmistı zeusu yok saymislardı halka gore zeus yunanistanı cezalandıriyor kimisine gore zeus yunanistanin sonunu hazirlamistı....
Bu sırada Portus ruyalarında surekli buyuk bi meydanda insan cıglikları duyuyor ve bu cıglik bi anda kesiliyor ve yerini sessizlige bırakıyordu ne oldugunu araştırmaya koyulmustu universitedeki hocalarindan olan yunan tarihi hocası bersidis'e olan bitenleri anlatmıstı hergun gordugu ruyaları en ince ayrintisina kadar anlatiyordu ve birgun ruyasında hic gormedi ama tahmınınce babasını gordu ve babası ona soyle diyordu : senin yanindayim portus yunanistanin kaderi senin elinde artık senin savaşın baslıyor. Sen bir yarı tanrısin.. demisti portus sıcrayarak uyandi saatte baktı ve okula gec kalmak uzereydi hemen uzerini giyindi ve okula geldiginde ilk isi yunan tarihi hocası bersidisi bulmak oldu hocasına gordugunu anlattı hocası ona saşginlik ıcinde baktı ve portus'a soyle dedi : sen bu ulkeyi kurtarmak icin gonderilmissin sen yarı tanrı portussun senin kaderin bu ulkeyi yuceltmek evlat senin amacın belli dedi ve portusa bunu saklaman gerek alttan altdan yonetime sizman ve yari tanri olman gerek diye ekledi portusu yunanistanin en buyuk kahini olan krostoplos'a godurdu kahin onceki yarı tanrilari anlatti ozelliklerinden bahsetti ve portusun ozelliklerini ogrendi ve onu korumaları gerektigini anldi. portusun bilmedi bi ozelligi vardi oda bu zamana kadar gelmis butun tanrilarin silahlarıni kullanabiliyordu butun yarı tanrilarin ozelikleri vardi ve en tehlikeli olan gargoflar portusun kokusunu alamiyorlardı.Kahin,bersidis ve portus yunanistanin en guclu askerinin yanina gittiler bu guclu asker trisidis (kadın) di portus bu savasciyi gorunce gulmemek icin kendini zor tuttu yarı tanri oldugunu ogrenince gotü kalkan portus egitimi hemen bitirmek istercesine trisidis in yanina yaklastı ve hadi baslayalim dedi .. trisidis guldu ve soyle dedi : sen oncelikle kendin ile savasmalisin bu kadar acaleci olursan bastan kaybedersin dedi ve devam etti senin su an benim gozumde bi egitimsin askerden farkin yok tam yarı tanri olman icin beni yenecek seviyeye ulasman lazim dedi.. portus bu konusmadan cikardigi tek sey beni yenmelisin olmustu ve gardıni aldi trisidise meydan okudu. gercekten ogrenmesi gereken cok sey var dı..
İlk egitimine girdi ve ogun cok yorulmustu erkenden yatagina yattı ve uykuya daldı ruyasinda cok garip olaylar oluyordu ..........Olaylar olaylar :) devami gelicek yorum atarsaniz iyi olur imlag hatalarımi affetim devami gelicek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrılar'ın Savaş'ı
Mystery / ThrillerBen babos Yunanlıyım yarı tanrı portunos'un en guvendigi adamıyım.. savaslarda yenilmek bilmeyen savasa gitmediği yer kalmayan Yunanistan'ın korkusunu her yere tasıyan portunos'un adamıyım.....