Mutluluk Dilenmek

21 1 0
                                    

Oracıkda gözlerimi yumdum.Bir daha asla açmak istemiyordum.
Gözlerim açıyordu çünkü güneş gözlerime çarpıyordu.Uyanmıştı işte neden ki?Hayat benden ne istiyor veya bana karşı olan nefreti ne daha anlayamadım.Rezalet bir kız gibi göründüğüme emindim.Bir market girdim telefonumun sarjini doldurmam gerekiyordu.
- Pardon bakar mısınız?
efendim.
- Telfonumu şarj etmem gerek acil.Telefonunun sarjını doldurabilir miyim?
-Git kendi evinde doldur kardeşim.
-Bir evim yok.
Kadın bana garib garib gözlerle baktı ve yanımdan hiçbir şey demeden ayrıldı.Başka markette sansımı denedim.
-Merhaba.Birşey rica edebilir miyim?
-Buyrun.
-Telefonumunu şarj edebilir miyim?
-Neden?
-Sarji bitti.
-Acil mi?
-Acil olmasa sormazdım.
-Bencede.
-Eeeeeeeeeee..
-Malesef size yardımcı olamam.Elektriklerimiz kesik.
"Neden beni oyaladın o zaman geri zekalı kadın?"diye geçirdim içimden.
Bir dahaki yolum BİM di.BİM sağolsun.Orda doldurdum sarjımi.Arkadaşlarımı aramak istemiyorum. Beni ne arayıp ne de sordular.Ama onları merak etmioda değildim.Boş boş etrafa bakınirken telefonun çaldı.Arkadaşım Nehir arıyordu.İçimdeki her zaman dinlemediği ses "açma ne halleri varsa görsünler."diyordu.Ama açtım:
-Alo!
-Kızım sen nerdesin ya!
-Nerde olduğumu gerçekten çok mu merak ediyorsun.İki günden beri neler çektiğini biliyo musun?Peki ya hiç aklınıza gelsimmi?Durun.... Siz söylemeden ben cevap veri yim hayır!
-Canım bak biz seni merak ettik.Bugünde evine gittik.Evden atılmış sın bu nasıl o oldu?
oldu işte birşeyler.Aslında size çok ihtiyacım var dedim ağlarken....
Olduğum yerin adresini verdim zengin arkadaşım ve en yakın dostum Nehir yaklaşık yarım saat sonra BMW siyle ayaklarımın dibinde durdu.Hemen içeri atladım.İçerde Melisa da vardı. Konuşçak dermanım yoktu onlarda beni anladılar.Villanın önünde durduk.Beni eve soktular.Hemen yatıp dinlenmem için özel hizmetçisine benim için oda hazırlatmış Nehir ama yatmak yerine sohbet etmek istediğimi söyledim.Melisa sohbete gerçekten çok güzel bir yerden basladi(!)
-Yağmurlarda dine çekmiş.Bahar geliyo artık. Yarin hava çok güneşli olcakmış.Gezer iz bizde zaten haftasonu.Siz de bişiy diyin ama Kızlar.
-O zaman gezi planımızi Yağmur yapsın dedi Nehir heyecanla.
bundan sonra benim ilk işim ismimi değiştirmek ol uçak kızlar.Eğer illa birşey yapmak istiyorsanız AVMye gideriz.Bende haftaıçi ismimi değiştiricem.
-Neden?
-Bu isimle yasamak istemiyorum.
-Neden gayet güzel bir ismin var tatlım.
-Ne geldiyse başıma yağmurdan geldi.Şimdi bu konuyu kapatalım.
-Tamam peki nasıl istersen.
Tam kalkacaktımkı.Telefonun çaldı annem arıyordu.Açtım telefonu.İşte o an vücuduma kişi felç inebik
lirdi.Duyduklarım karşısında şok oldum.Bence değil artık gerçekten ölmeliydim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAĞMURDAN SONRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin