Girdikmi Fnaf2ye

487 14 11
                                    

Evvet Fnaf1 i detaylıca inceledik.Şimdi sıra fnaf2de.
5 ten 11 e
Golden Freddyide sayarsak ilk oyunda 5 ikincise ise; Puppet(Marionette),Freddy,T.Freddy,Bonnie,T.Bonnie,Chica,T.Chica,BB(Balloon Boy),Mangle,Foxy,Golden Freddy olarak 11 animatronik(Puppet,Golden hariç) vardır.
¤En Fazla Old Bonnie saldırır.Neden çünkü yapım aşaması en az olandır belli olmuyormu yüzü yok kolu yok.Old Bonnienin Gözünden Fnaf adlı kitabımı okumayı unutmayın.
¤En az Old Freddy saldırır.Yapım aşaması bitti bitecek.Dur bi tamamlanayım sonra Dalarım diyo freddy reyiz.
¤Cam 11 de müzik kutusu var.Sarmassan puppet çıkıyo hacivat karagöz oynatıyo(Tamam vurmayın sadece bir espiri :D)
¤Golden Reyiz yine bizi fnaf2de yalnız bırakmıyor.
¤BB en sinir bozucu bence(sizcede öyledir)pilleri alıyo ışık yok foxy gel koçum diyo bildiğin bide gülüyo gel lan buraya.
¤Sol,sağ havalandırmalar var onlardada ışık var.
¤Freddy gelirken ses çıkarıyo(bari bişeye benzese)
¤Mangle tavanda ne arıyon in aşşa.Heh böle daha iyi(sağ havalandırma)
Devamı gelicektir beklemede kalın yada uyku modu asadsdadsdhsddhhdf :D
Biliyorum bu bölüm saçmaladım ve komik şekilde anlattım.Siz ciddimi yoksa komikmi anlatmamı istiyorsaniz yorum menüsü bekliyor.

Fnaf Hakkında HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin