Fnaf2 Karakterler ve Easter Eggler

567 9 2
                                    

Fnaf2de 1 e nazaran baya karakter var.Yani daha çok zorlanıcaz.
Freddy
Freddy bu oyunda yine sakin en az saldırır.Yapım aşaması bitmek üzere olduğu için.Haraket edince arkada ses çıkarır.
T.Freddy
Freddynin toy versiyonudur(yoh artık).Fazla bişi yok ön koridordan girer.Odaya girince direk maske.
Old Bonnie
En çok saldırandır.Yapımı pert belli olmuyormu yüzü yok kolu yok.Odaya girince maske ama maskenize elini uzatıyo sanki o maske benim der gibi çok korkunç.Neyse Old Bonnienin Gözünden Fnaf adlı kitabımı okumayı unutmayın.
T.Bonnie
İlk geceler yardırıyor.Sağ havalandırmayı tutun.Gelince maske(onuda biliyosunuzdur)
Chica
Chica depresyona girince bileklerini kesmiş.(Değermiydi?)Nerden geliyo sol havalandırma olabilir.Fazla hatırlamıyorum.
T.Chica
Kaptırmış gagayı mangleye,çıkmış dişleri ortaya.Ön koridor ve sol havalandırmadan gelir pek saldırmaz.Biraz ürpertici tipi vardır.
Foxy
Ön koridordan bize yardırıyor.Işık tutmassan bir anda üstünde bitiyor.BB ile kombo yapar.Ondan BB odanıza gelmesin sakın.Ara sıra staff service odasında görülür.Merak etmeyin bu sefer foxyi kameradan takip etmemize gerek kalmıcak(zaten nadir kamerada görüyoruz)
BB(Balloon Boy)
Hiç naparsanız yapın ölüceğiniz durum oldumu.Bu BB sayesinde artık mümkün.Odanıza geldiğinde pilleri alıyo ışık tutamıyoz.Sonrada gülüyor.Doğal olarak foxyde bu fırsat diyip bizi öldürüyor.Yani BB öldürmekten beter yapıyor.Sol havalandırmada görünce maske takın yoksa pişman eder sölim.
Mangle
Mangle Kardeş bahsettigim gibi tavandan geliyor.Ama arasıra sağ havalandırmadanda fırlıyor.Oda BB gibi odanıza gelince tavanda bekliyor.Canı istediğinde öldürüyor.Tek çare saat 6 olması.Valla mangleyide hafife almayın.
Puppet(Marionette)
Puppet fnaf2de bu sefer easter egg değil.Korkun bence çünkü kameraya bakma sebebiniz o olacak.Cam 11 de kutuda olacak ve altında müzik barını dolu tutmanız gerekecek.Bar biterse Mutlak Ölüm.Haliyle ilk oynayışlarımda bunu bilmiyordum ve bana ilk jumpscareyi yaşattı diyebilirim.Korkudan ellerim bacaklarım titredi.Şimdi olsa üff yinemi derdim :D
Golden Freddy
Golden Reyiz yine bizimle.Arasıra çıkıyor.Maske takın ki sizi kardeş fredi sansın.Yoksa işiniz zor.Son gece müzik barını çok tutarsanız çıkıyormuş.Harbi çok korkunç.
Springtrap Easter Egg
Ne? Dediğinizi duyar gibiyim.Nasıl puppet fnaf1de easteri çıktı.Sonra fnaf2 de bize korku dolu anlar yaşattı.Springtrap geleceğini fnaf2den bildiriyor.Resmini bulursam koyucam.

Fnaf Hakkında HerşeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin