Biri bana dokunuyodu daha doğrusu dürtüyodu , gözlerimi hafif araladığımda Mertin beni uyandırmaya çalıştığını anladım . Saat kaçtı ve ben neden burdayım diye düşünürken bi an aklıma geldi herşeyimi masanın üstüne bırakıp uyuya kalmışım . Aferin SU.. Kendi kendime kızıyorum resmen lan oha . Tamam lan uyandım sende dürtme beni demek istedim ama uykumun ağır olduğunu biliyodum bunun için ses etmedim .
- Uyanırmısın artık küçük hanım efendi .Niye insanlar bana ad takıyo sıkıldım ama ben bu durumdan ya . Uyanır uyanmaz asabi olmamak için bişey demedim .
- Uyandım tamam dürtme artık beni . Çok asabi söylemedim yani uyardım bunun için sorun yok .
- Telefonun genel ev telefonu gibi her dakika çalıyo bende açmak istemediğim için uyandırdım hemen kızma . Dediğinde güldüm haklıydı telefonum hiç susmazdı .
- Niye güldün ki şimdi ? Dediğinde gözlerimi ovaladım uykum hala vardıı 24 saat uyumadan kendime gelemezdim .- Yok bişey uyandırdığın için saol öküz . dediğimde güldü . Benim çevremde neden normal insan yoktu lann ??
Telefonumu elime aldığımda Ayaz ve Mete yüzünden telefonum kasıyodu . Oh tamam ne annem nede abim aramış sıkıntı yok demektir . Tamam ayaz arar anlarımda mete ye ne lan ona ne yani . Ben bugün birar atarlı başladım güne . Karşımda duran Oküz simit yiyodu canım cekti yanına gitiğimde elinden aldım ve yemeye başladım . Bana bakıp
- Aç öküz . Dediğinde ikimizde güldük . Hiç tanımadığım insanların yanında rahatım çünkü onları bir kez daha görmicektim . Telefonumla şuan uğraşamazdım . Ama yine çalmaya başladığında artık bakmam gerektiğini anladım . Elime aldığımda numarayı tanımıyordum . Açtığımda bi kız sesiydi tanıdıktı ama tam çıkaramadım .
- Su ben Elif naber ?
Nerden buldu ki numaramı dicem Ayazdan almıştır
- İyiyim elif sen nasılsın ?
Biraz soğuktum en azından eskisine göre çok soğuktum ama yapabiliceğim bişey yoktu .
- İyiyim ya akşam bizim evde parti var sitenin çoğu ailesi 1 günlüğüne istanbula yemeğe gittiler sizinkilerde öyle . Gelirmisin ?
Dediğinde annem neden haber vermedi diyendüşünürken annem normaldede bana haber vermez diye düşündüm .
- Olabilir saat kaçta başlıyo yardıma ihtiyacın varmı ?
Buzlarım erimezdi ama saygım vardı . Geçmişe ...
- Hayır sen gel yeter benim için hem artık insanların ağzına laf vermesin herkes bişeyler uyduruyo .
Aklıma geldi bu sitedeki herkesle iyiydim ve bi anda kimseye haber vermeden gittim . Kimse bana ulaşamamıştı oraya gitiğimde telefondaki cevapsiz aramalar sesli mesajlar , 1000 geçmişti .
- Tamam o halde gelirim .
- Sevindim akşam görüşürüz bide abime ulaşsan iyi olur seni merak ediyo.
- Tamam birazdan ararım onu . Dedikten sonra kapatık telefonu karşımda duran öküz bana bakıyodu .- Noldu neden öyle bakıyosun ki ?
- Hiiç sadece baktım . Dediğinde güldü . Bu çocuk nasıl bu kadar gülebiliyordu ki .Masadaki eşyaları toplayıp kutunun içine yerleştirdim . Kolyemi çıkarıp kutuyu kitledim . Hiç bişey demeden küreği ve kutuyu elime alıp çıktım .
Yürümeye başladığımda arkamdan geldiğini farkettim . İnsanlar beni yalnız bırakmayı neden istemiyo anlamıyorum ben bir kızım elimden her iş gelir neden anlamıyosunuz diye bağırasım geldi ama bugün istedikleri kız olucaktım herkese inat . Eski Su gibi sadece bir günlük ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygusuz .
Teen Fiction. Duygusuz kızların anısına yazılan bir başlangıç. Her zaman güvenip yalnız kalmanın ne demek olduğunu bilen Su kafasını karıştıran ayaz ve mete karşısına çıkıcaklardan habersizdi ama herzaman güçlüydü . Acımasız fakat sevilmeyi bekliyen Su . Ona...