1 : Bazı Bakirlik Problemleri

304 26 11
                                    

"Ağlamama son beş falan." diyerek oturduğu yerde tepinen Atsumuya ters ters bakıp bilgisayarındaki diziye geri döndü Kageyama. Arkadaşı her şeyi çok abartıyordu. "Sen hala nasıl bu kadar rahat dizi izleyebiliyorsun ya?" diyerek onu koltuğunda kendisine döndürünce Kageyama Atsumu'dan kurtuluş olmadığını anlamıştı. "Kanka kesinlikle Yamaguchi'nin sevgilisiyle yatması beni gram ilgilendirmiyor." dedi bıkkınca.

Atsumu ise saçlarını yolarak "Ya nasıl ilgilendirmez?!" diyerek üstelemeye devam ediyordu. Kageyama'nın ise onu evden kovmasına son 5 falan kalmıştı.
"Neden ilgilendirsin amına koyayım? Yatan yatsın bana giren çıkan ne?"

"İşte sorun bu Kageyama!" deyip arkadaşının yanaklarına koydu ellerini. "Sana giren çıkan yok. Liseden mezun oluyoruz ama hala bakiriz!" dedi. Kageyama ise kendisini arkadaşından uzaklaştırıp "Beni korkutuyorsun.." dedi sadece. Arkadaşı mart ayındaki kediler gibi davranıyordu.
"Iyy saçmalama amına koyayım öyle değil." deyip ayağa kalktı Atsumu. Bir elini yumruk yapıp diğer elinin avucuna vurdu. "Bu iş böyle yürümez. Mezun olmadan önce bu bekaret zincirini kırmak zorundayız!" dedi. Kageyama umrumda değil diyemiyordu aslında. O da üniversiteyr bakir giden bir ezik olmak istemiyordu evet ama bu işlerin aceleyle olmadığını da biliyordu o yüzden arkadaşı kadar kafaya takmıyordu.

" Atsumu sence de abartmıyor musun?" dedi. Arkadaşı ciddi ciddi kafa yoruyordu buna.

"Abartmıyorum tabi ki! Bu hayat böyle sap sap gitmez! Mal ikizimin bile sevgilisi var onların sevişme sesini duymaktan bıktım!" diyerek daha çok saçlarını çekiştiriyordu. Kageyama en azından buna maruz kalmadığı için memnundu. Tek çocuk olmak bazen işe yarıyordu. Yanağını eline yasladı. "Akaashi ve Oikawa da bakir yani yalnız değiliz. Çok takma." dedi. Bu Kageyama'nın kendini teselli şekliydi.

"İşte olay bu! Hep beraber bu bekaret çukurundan çıkacağız!" dedi. Kageyama arkadaşının bakışlarındaki şeytanilikten hoşlanmamıştı. "Ne olur ortalığı karıştırma..." dedi yalvarırcasına. Atsumu'nun elini atıp da bok etmediği iş yoktu.

"Seni seven seven ve adını inleyen bir sevgilin olsun istersin bence Kageyama-kuun?" dedi sesini incelterek. Kageyama onu sinirle itip "Siktir git yavşak herif."diye mırıldanmıştı.
Tabi ki bir sevgilisi olsun isterdi ama arkadaşının aksine o sevdiği ve sevildiği bir ilişki istiyordu. Aklı sadece belden aşağıda değildi.

"Harika olacak görürsün. Aklımda güzel şeyler var."

Kageyama olacak şeylerden korkuyordu. Sadece Atsumuya göz devirip "En azından habersiz iş yapma olur mu?" dedi. Cevabını bildiği bir istekti bu aslında.

"Yapmam tabi, ne zaman yaptım?!" diye yapmacık şaşkınlığıyla konuşan arkadaşına gerginlikle baktı. Çünkü Atsumu hep onlardan habersiz bir haltlar yerdi.

********

Ertesi gün okulda Kageyama uykulu gözlerini ayaklarına dikmiş Atsumu onu nereye sürüklerse oraya gidiyordu. Nereye gittiklerini o da bilmiyordu.
"Atsumu nereye gidiyoruz?" diye sordu en sonunda.

"En çok kız kankası olan arkadaşımın yanına." dedi büyük bir neşeyle. Kageyama kafasını duvarlara vurmak istiyordu. Cidden kafaya takmıştı şu meseleye.

"Ne olur arkadaşından sana kız ayarlamasını istemeyeceğini söyle." dedi. Çok saçma geliyordu kulağa.

"Tabi ki hayır! Sadece ortamına girmek için Hinata'yı kullanacağım. Kızı kendim ayarlarım." deyip göz kırpınca Kageyama göz devirdi ona. Hinata'yı pek sevmez hatta gıcık olurdu. Atsumu'nun yakın arkadaşı olduğu için bazen aynı ortamda da olurlardı ve ikisi çoğunlukla atışırdı.

" Hinataaa! "Atsumu gördüğü turuncu kafayla hızla oraya koşarken Kageyama göz devirerek yavaşça yanlarına yürüdü.
Sabah sabah bu enerji'nin nereden geldiğini o da merak ediyordu doğrusu.

" Tsumu! Naber?" diyerek kocaman gülümseyen çocuğa da göz devirdi. Sabah sabah sıcacık yataklarından çıkıp okula gelmişlerdi bu neyin mutluluğuydu?

Gözlerin ona döndüğünü hissedince rahatsızca onlara baktı. "Ne?"

"Kageyama-kuun yine çok huysuzsun. Gül azcık erken yaşlanacaksın." diye ona bulaşan Hinata'nın saçlarını çekiştirdi. "Sana ne cep boy insan?"

"İyi ki bir boyum kısa yoksa edecek laf bulamayacaksın.." diyerek saçlarını kurtardı onun elinden. Atsumu ikisinin klasik atışmasına gülüp içeride gözlerine kestirdiği kişiye ilerlemeye karar verdi. "Siz kavga ededurun ben gidip günlük Omi-kun'u delirtme dozumu alayım." diyerek sınıfa dalmıştı.

Kageyama arkadaşına mal bu bakışları atıyordu. Daha sonra Hinata'nın yanına gelen kızla konuşmasını izlemeye başladı. Aşırı rahat ve kendinden emin bir tavrı vardı. Kageyama asla bir kızla böyle konuşamıyordu. Hemen saçmalamaya ve gerilmeye başlıyordu.
Gözlerinin önünde sallanan el ile düşüncelerinden ayrıldı.

"Ne daldın öyle?" diye tek kaşını kaldırarak soran Hinata'yı baktı.
Hiç düşünmeden bir şey çıktı ağzından. "Bana kızlarla nasıl konuşulacağını öğretsene."

Ne dediğini idrak edince biraz utanmıştı ama geri vites yapmak da istemedi. Mezun olmalarına az kalmıştı ve evet bakir olarak liseyi bitirmek istemiyordu ve madem ağzından laf çıkmıştı devamını da getirmeliydi.

***************

İlk bölüm atraksiyon tabi ki yok ama sonraki bölümler güzel olacak 💜
Amerikan pastası'nı izlediyseniz oradan ilham aldım slspeğdşdş

virginity problems / kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin