2: İlk Tavsiye

223 29 5
                                    

"Gülmesene artık!"

Kageyama söylediği şeyden sonra kahkahalarla gülen Hinata'nın omzuna sinirle bir tane geçirince Hinata yavaşça gülmesini kesmişti. En azından denemişti.
"Her zaman tartıştığın birinden yardım istemen.. Demek o kadar vahim durumdasın Kageyama-kuuun?" dedi dalga geçerek.

"Kes sesini be! Kırk yılın başı bir işe yararsın sanmıştım!" diye bağırarak utancını gizlemeye çalışmış ve arkasına dönüp gitmeye hazırlanmıştı. Hinata'nın sesini duymasıyla adımları durmuştu ama.

"Çıkışta beni bekle, sana bir iki tavsiye veririm."

Arkasına dönüp Hinata'nın sırıtan yüzünü gördüğünde tek düşündüğü 'O yüzü yumruklayacağım.' olmuştu.
Bir şey demeyip sınıfına adımladı.

Az önce fena saçmalamıştı ama pilavdan dönenin kaşığı kırılsın mantığıyla geri adım atmıyordu. Hem cidden kızlarla konuşamıyordu yani yardımı olabilirdi.

Öyle umuyordu.

***********

"Bir yerlere mi gitsek ya ben bunaldım." dedi Atsumu. Kageyama çantasını toplarken "Ben gelemem işim var." diye mırıldandı.

Atsumu arkadaşına tek kaşını kaldırarak bakıp "Ne işin var?" dedi. Onlardan habersiz ne işi olabilirdi ki?

"Hinata'dan.. Kızlar konusunda biraz tavsiye istedim. O da çıkışta bekle dedi." dedi bir çırpıda, arkadaşlarıyla göz teması kurmadan.

"5 dakika yanınızdan gittim ne ara oldu lan bunlar?" dedi Atsumu.

"O beş dakikada oldu işte." dedi Kageyama. Çantasını omzuna atmış sınıfın kapısına yönelmişti.

"Ya siz iyi anlaşamıyorsunuz bile ne alaka?" diye diretti Atsumu. Kageyama oflayıp arkadaşına gözünün ucuyla bakmış ve "Bu bekaret zincirini kırmamız lazım diye zırlamıyor muydun? Sevgili yapmak için akıl alıyorum işte kurcalamasana."demişti.

" Tamam canım takdir ediyorum. Git birini kap gel. Ama lütfen kavga etmeyin. "deyip göz kırptı Atsumu.

Kageyama ona sadece göz devirdi. Sınıftan çıkıp Hinata'nın sınıfına ilerledi. Kafasını kapıdan uzatıp telefonda konuşan sırtı dönük turuncu kafalı çocuğa baktı. Kapıya yaslanıp konuşmasının bitmesini bekledi.
Telefonu kapatınca varlığını hissettirmek için yalandan öksürdü.
Hinata arkasına dönüp gördüğü kişiyle sırıtıp "Gelmeni beklemiyordum." dedi.
Kageyama bakışlarını sınıfın tavanlarında ve çeşitli yerlerde gezdirirken "Gel dedin geldim." diye geveledi.

"Durağa yürürken ve otobüste konuşabiliriz. Gel." deyip çantasını aldı ve önden yürümeye başladı.

Kageyama da peşindeydi. Hinata ondan kısa olduğu için çocuğun kafasının tepesini izliyordu ve biraz komik gelmişti bu durum ona.

"Eee Kageyama, mesela yanından bir kız geçiyor naparsın?" diye sordu Hinata.

Kageyama biraz anlamazca çocuğun sırtıyla bakışıp "Başka tarafa bakarım." dedi.

Hinata ona tuhaf tuhaf bakınca acaba saçmalıyorum mu diye düşünmeden edemedi. "Peki geldi karşına oturdu o zaman naparsın?"

"Kalkar giderim?" dedi. Hinata kaşlarını çatıp omzuna hafif bir yumruk geçirmiş ve "Lan niye, kız oturuyor karşında ejderha mı?" demişti.

"Ya sussana." dedi. Utanmıştı.

Durağa varınca Hinata işaret parmağını çenesine dayamış düşünüyordu. Kageyama da boş boş ona bakıyordu.

"Hoşlandığın biri var mı?" dedi Hinata bakışlarını Kageyama'ya çıkarıp.

Göz göze gelmeleriyle Kageyama yine bakışlarını değişik yerlerde gezdirip "Hayır." diye mırıldandı.

"O zaman neden kızlarla konuşabilmek istiyorsun?"

Hinatanın boş bakışları Kageyama'yı sinir ederken başına bir tane vurmuş ve "Bir kızla hoşlanacak kadar konuşabilmek için aptal seni!" demişti.

Hinata acıyla başını tutup eğildi. Bu çocuğun sağı solu asla belli olmuyordu. "Ne vuruyorsun mal!?" diye geri çemkirmişti.

Kageyama hırsla çocuğun yakasına yapışıp "Bak birsürü kız arkadaşın var iki tavsiye veriyorsan ver vermiyorsan siktir git!" dedi.

Hinata ona kınar bakışlarını atıp cıkcıklayarak yakasını ellerinden kurtarıp "Böyle kaba olursan tavsiye vereceğim varsa da vermem Kageyama-kuuun.." dedi sonda sesini incelterek.

"Benimle dalga geçme yerden bitme!"

"Boyuma laf etme yalı kazığı!"

Birbirlerine hıhlayıp birbirlerinden zıt taraflara döndüler. Hinata baktığı yönden gelen otobüsünü görünce sırıtıp Kageyama'yı döndü.

"Otobüsüm geliyor. Hadi sana ilk tavsiye." deyip gözlerini Kageyama 'nın gözlerine dikti. "İnsanlarla konuşurken göz teması kur, daha benimle göz teması kuramıyorsun bir kızla nasıl kuracaksın." dedi.

"Bu mu mükemmel tavsiyen?" dedi Kageyama tek kaşını kaldırıp. Bunu mu beklemişti?

"Bu başlangıç." deyip göz kırpış ve gelen otobüse binip uzaklaşmıştı.

Kageyama peşinden salak salak bakarken düşen jetonuyla ellerini sinirle saçlarından geçirdi. "Lan benim durağımdan da geçiyor ben neden binmedim?!"

*******

Maalesef arkadaşım
Pişt
Kagsss
Naptınız mandalinamla
Üzmedin çocuğu dimi

Ya
Ben neden üzüyor oluyorum
Ne yapacağız boş yaptı gitti

Maalesef arkadaşım
Ee ne dedi

Göz teması kuracakmışım
Daha onunla bile göz teması
kuramıyormuşum

Maalesef arkadaşım
Oooooooo
Sen mesajı anlamamışsın yavrum
Gözlerime bak bebeğim demiş sana
resmen

Ne saçmalıyorsun siktir git

Maalesef arkadaşım
Haklıyım sus
Gözlerime bak bebeğim demiş
Gözlerinde kendi yansımamı görmek istiyorum demiş
Sen mal olduğun için anlamamışsın

Aynen amk öyle dedi
Mal mısın ya
Ne saçmalıyorsun
Çocuğa gider söylersin
Yanlış anlar bak
Sikerim seni
Bu sayede bekaretinden
de kurtulursun

Maalesef arkadaşım
Ya ıyyy
Sen yapacaksın bakir öleyim amk
Ayrıca ben haklıyım
Hem çok tatlı olursunuz
Portakallı çikolata gibi

Boşu kes
Ben seninle Omi-kunun hakkında
atıp tutuyor muyum kalleş it

Maalesef arkadaşım
Ne dersen de
Benlik sorun yok
Taş gibi çocuk yani

Sen nasıl bir yavşaksın

Maalesef arkadaşım
Neyse boşu keees
Yamaguchi'nin manitasının evinde parti
var
Ben de gidiyorum
Sen de gidiyorsun
Orada boyu boyuna huyu huyuna bir manit
bulursun
Ortam efsane olacak reisss

Hayır ya
Alkol varsa gelmem
Sen götü başı dağıtıyorsun seninle uğraşamam

Maalesef arkadaşım
Annene kitap alacağım diye aldığın
parayla erotik shopa gittiğini söylerim

Nefret ediyorum senden
Seninle tanıştığım günün takvimini
sikeyim

Maalesef arkadaşım
Ben de seni seviyorum <3

************

Ortalığı karıştıracağım yakın vakitte.
Umarım beğenniştirsiniz💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

virginity problems / kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin