ᴛᴏᴅᴏ ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴅɪᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴀᴍᴘᴏ ,ᴇʟ sᴏʟ ʙʀɪʟʟᴀʙᴀ ғᴜᴇʀᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ,ᴇs ᴀɪʀᴇ ᴇʀᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ʀᴇғʀᴇsᴄᴀɴᴛᴇ ,ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ ᴇʀᴀ ᴍᴜʏ ʙᴏɴɪᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴀs ɴᴜʙᴇs ᴇsᴘᴏɴᴊᴏsᴀs ʏ ᴇʟ ʟᴀɢᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴀᴍᴘᴏ ʙʀɪʟʟᴀʙᴀ sᴇ ᴠᴇɪᴀ ᴘɪᴇᴅʀɪᴛᴀs ᴘᴇᴄᴇs ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴛɪᴘᴏ ,ɢʀᴀɴᴅᴇs ,ᴘᴇǫᴜʀɴ̃ᴏs,ᴇᴛᴄ
ʏ sᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʀᴀɴ »¿ᴠɪᴠᴇʀᴀɴ ᴘᴇʀsᴏɴᴀs ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴏsᴏ ᴄᴀᴍᴘᴏ?« ,sɪ ᴇsᴛᴀs ᴇɴ ʟᴏ ᴄᴏʀʀᴇᴄᴛᴏ ,ᴀʜɪ ᴠɪᴠᴇɴ ᴄᴜᴀᴛʀᴏs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs ʏ ᴄᴀᴅᴀ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ᴇʟʟᴏs ʜᴀᴄᴇɴ ᴄᴏsᴀs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs ᴘᴇʀᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇs ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇɴ ,ᴠᴏʏ ᴀ ᴅᴇᴄɪʀ ¡ᴄᴜᴀʟᴇs sᴏɴ sᴜs ɴᴏᴍʙʀᴇs! ,ᴠᴏʏ ᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ :
Nᴏᴍʙʀᴇ :ᴛɪɴᴋʏ ᴡɪᴋʏ
ᴇᴅᴀᴅ :20
ᴄᴏsᴀs ǫᴜᴇ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀ :ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs,sᴜ ᴄᴀʀᴛᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ʀᴜʙʏ ʏ ᴄᴏᴍᴇʀ ᴘᴀᴘɪʟʟᴀsᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴅᴀᴅ :ᴀʟᴇɢʀᴏ, ᴀᴠᴇᴄᴇs ᴏʀɢᴜʟʟᴏsᴏ ʏ ɪɴᴏᴄᴇɴᴛᴇ(por ahora xd)
Aʜᴏʀᴀ ᴠᴀᴍᴏs ¡ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴅᴇʟ ᴍᴇᴅɪᴏ!:
ɴᴏᴍʙʀᴇ :ᴅɪᴘsʏ
ᴇᴅᴀᴅ : 18
ᴄᴏsᴀs ǫᴜᴇ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀ :ᴄᴏᴍᴇʀ,ᴅᴏᴍɪʀ , ᴊᴜɢᴀʀ (re flojo como yo xd) , ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs ʏ sᴜ sᴏᴍʙʀᴇʀᴏ ᴅᴇ ᴠᴀᴄᴀ (xᴅ?)ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴅᴀᴅ :ғʟᴏᴊᴏ,ᴀʟᴇɢʀᴇ ʏ ᴅɪᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ
Aʜᴏʀᴀ ᴠᴀᴍᴏs ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴅᴇʟ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴍᴇɴᴏʀ(xᴅ?):
ɴᴏᴍʙʀᴇ :ʟᴀᴀ ʟᴀᴀ
ᴇᴅᴀᴅ :15
ᴄᴏsᴀs ǫᴜᴇ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀ : ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ ᴍᴇɴᴏʀ ,sᴜ ᴘᴇʟᴏᴛᴀ,ᴊᴜɢᴀʀ ʏ ᴅɪʙᴜᴊᴀʀᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴅᴀᴅ :ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀ ᴇᴅᴜᴄᴀᴅᴀ ʏ ғᴇʟɪᴢ
Aʜᴏʀᴀ ᴠᴀᴍᴏs ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍᴇɴᴏʀ :
ɴᴏᴍʙʀᴇ :ᴘᴏ
ᴇᴅᴀᴅ :14
ᴄᴏsᴀs ǫᴜᴇ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴀ :ᴊᴜɢᴀʀ,sᴜ ᴘᴀᴛɪɴᴇᴛᴀ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ᴄᴇʟᴇsᴛᴇ ғᴜᴇʀᴛᴇ,ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ ʟᴀᴀ ʟᴀᴀ ʏ ᴘɪɴᴛᴀʀ ᴄᴏɴ ᴀᴄʀɪʟɪᴄᴏsᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴅᴀᴅ :ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ʙɪᴘᴏʟᴀʀ ʏ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀ
ʙᴜᴇɴᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴏɴᴏᴄᴇᴍᴏs ᴀ ᴇsᴛᴏs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs ,ǫᴜᴇ ᴛᴀʟ sɪᴠᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇɴ
Pᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴇʟ ʟᴀɢᴏ ,ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ ,ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴘʀᴏɴᴛᴏ ʟʟᴇɢᴀ ᴜɴᴀ..¿ᴍᴀǫᴜɪɴᴀ? Sɪ ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ᴍᴀǫᴜɪɴᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ʜᴀᴄᴇ ʟʟᴀᴍᴀʀ "ɴᴏᴏ ɴᴏᴏ" , ɴᴏᴏ ɴᴏᴏ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʙᴀ ᴀ ᴘᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴇ ᴅᴇᴄɪᴀ ǫᴜᴇ ¿ǫᴜᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀʜɪ?-sɪ ʟᴀ ᴍᴀǫᴜɪɴᴀ ʜᴀʙʟᴀʙᴀ-,ᴘᴏ ɴᴏ ᴅᴇᴄɪᴀ ɴᴀᴅᴀ ,sᴏʟᴏ sᴇ ᴇɴᴏᴊᴏ ᴄᴏɴ ɴᴏᴏ ɴᴏᴏ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴅᴇᴊᴇ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀ ,ɴᴏᴏ ɴᴏ sᴇ ᴄᴀᴅᴀʙᴀ ᴄᴀʟʟᴀᴅᴏ ,ᴇs ᴅᴇᴄɪʀ ᴇs ᴜɴᴀ ᴍᴀǫᴜɪɴᴀ ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇ »sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏs« ,ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴘᴏ ʟᴇ ɢʀɪᴛᴀʀᴀɴ sᴇ ғᴜᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴀᴍᴘᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ sᴜs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟʟᴇɢᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴄᴏɴ ᴛɪɴᴋʏ ʏ ᴄᴏɴ ʟᴀᴀ ʟᴀᴀ ..ᴘᴇʀᴏ....ᴇʟʟᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴀ..ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴇᴍʙʟᴀɴᴅᴏ ʏ sᴜs ᴏᴊᴏs ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀɴ ..ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇs ɪᴠᴀ ᴀ sᴀʟɪʀ ᴅᴇ sᴜs ᴄᴜᴇɴᴄᴀs...sᴇ ᴠᴇ ᴍᴜʏ ᴛʀᴀᴜᴍᴀᴅᴀ..,ᴀsɪ ǫᴜᴇ ᴘᴏ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴀ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴘᴀsᴀ ᴀ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ,ᴛɪɴᴋʏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴇsᴀᴅɪʟʟᴀ ᴍᴜʏ ʜᴏʀʀɪʙʟᴇ ʏ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʀᴀ sɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʙɪᴇɴ ,ᴘᴏ ᴄᴏɴ ɴᴏ ᴛᴀɴᴛᴀs ɢᴀɴᴀs ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴀ ʟᴀᴀ ʟᴀᴀ sɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʙɪᴇɴ ,ʟᴀᴀ ʟᴀᴀ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴇsᴛᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ʀᴇᴅʀɪᴍɪᴅᴀ ᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴇs ᴘᴏʀ ᴀʜᴏʀᴀ ʏ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴇɢᴜʀᴏ sᴇ ʟᴇ ᴘᴀsᴀʀᴀ ,ᴘᴏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴍᴇᴊᴏʀᴇ ʏ ᴇɴᴛʀᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀᴅᴀ ᴄᴏɴ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴛɪɴᴋʏ ,ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇɴᴛʀᴀʀᴏɴ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴏɴ ᴄᴏɴ sᴜ ʜᴇᴛᴍᴀɴᴏ ᴅɪᴘsʏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴛᴏʙᴏɢᴀɴ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀɴ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ,ᴅɪᴘsʏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴠɪᴏ ǫᴜᴇ sᴜs ʜᴇʀᴍᴏɴᴏs ᴇɴᴛʀᴀʀᴏɴ ᴇʟ ʟᴏs sᴀʟᴜᴅᴏ ʏ ᴇʟʟᴏs ʟᴇ ᴅᴇʟᴠᴏᴠɪᴇʀᴏɴ ᴇʟ sᴀʟᴜᴅᴏ ,ᴘᴏ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴀ ᴅɪᴘsʏ ǫᴜᴇ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴜ sᴏᴍʙʀᴇʀᴏ ᴅᴇ ᴠᴀᴄᴀ ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ᴛᴇɴɪᴇʀᴀ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟᴏ ᴜsᴀʙᴀ,ᴅɪᴘsʏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴘᴇʀᴅɪᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴀᴅᴀ ,ɴᴏ sᴀʙɪᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ sᴇ ʟᴏ sᴀᴄᴏ,ᴘᴏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴀɴᴅᴏ ʏ ᴅɪᴘsʏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ "ᴏʙᴠɪᴏ",ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴘᴏ sᴇ ɪᴠᴀ ᴀ ᴜɴᴀ ᴍᴀǫᴜɪɴᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴜɴᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴀ "ᴘᴀᴘɪʟʟᴀ" ʙᴜᴇɴᴏ ᴘᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴜɴᴀ ᴘᴀᴘɪʟʟᴀ ᴘᴇʀᴏ ʟᴀ ᴍᴀǫᴜɪɴᴀ sᴇ ʀᴏᴍᴘɪᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴ ᴄᴀʙʟᴇ,ᴀsɪ ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴏ ʟᴀs ʜᴇʀʀᴀᴍɪᴇɴᴛᴀs ǫᴜᴇ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀʙᴀ ,ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ʟᴏ ʜɪᴢᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀ ʟᴀs ᴘᴀᴘɪʟʟᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴜɴᴏ ʟᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴᴏ ᴀ ᴅɪᴘsʏ ʏ ᴜɴᴏ ᴀ ᴛɪɴᴋʏ, ᴅᴇsᴘᴜᴇs sᴇ ɪᴠᴀ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴜɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟʟᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴇɴᴛʀᴏ ʟᴀᴀ ʟᴀᴀ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ sɪ ʟᴇ ᴘᴏᴅɪᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴜɴᴏ,ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴀᴄᴇᴘᴛᴏ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀ ʏ ʜɪᴢᴏ ᴜɴᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴀ ,sᴇ ʟᴏ ᴅɪᴏ ,ʜɪᴢᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟʟᴀ ,sᴇ ʟᴏ ᴄᴏᴍɪᴏ ʏ ʟʟᴇɢᴏ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴅᴜʀᴍɪᴇɴᴅᴏ ,ᴘᴏ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴ ʀᴜɪᴅᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏʟᴛᴇᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ..ᴇʀᴀ..ᴇʀᴀ sᴜ ¿ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ?
ESTÁS LEYENDO
¿ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴘᴀsᴀɴᴅᴏ...??¿ Qᴜᴇ ᴇs ᴛᴏᴅᴀ ᴇsᴛᴀ ᴍɪᴇʀᴅᴀ...? -sʟᴇɴᴅᴅʏᴛᴜʙɪs
TerrorNo pos denle apoyo a esta wea