23.12.2021

3 3 5
                                    

Dnes je 23.12.2021 po té co jsem našel svou obět , jsem se šel zabavit do nedalekého baru kde jsem strávil asi 3 hodinky než jsem se vydal domu připravovat věci na můj lov , musel jsem si nabrousit nůž , tentokrát jsem si vzal i pláštěnku . Po té co jsem si připravil pláštěnku, jsem se vydal na lov , našel jsem svou obět opět opitou tentokrát jsem se s tím neobtěžoval a rovnou jí narval násilím do auta a odvezl jí do nedalekého opuštěneného objektu daleko za městem . Omráčil jsem jí a přivázal jí ke stolu provazem který jsem tu měl připravený , a nožem jsem jí rozřezal oblečení , kusem její košile jsem jí ucpal usta aby nemohla křičet o pomoc , nechal jsem jí jen ve spodním prádle . Po té co nabrala vědomí se rozplakala , já k ní přistoupil a setřel jí slzy a řekl jí 'když budeš spolupracovat bude to rychlé a bezbolestné , když ne tak budeš trpět' ona však plakala dál , já začal s přípravou dnes si chci jen hrát . Po 5 minutách jsem měl vše připravené , a mohl jsem začít pomaličku jsem jezdil tupou stranou nože po jejím nádherném těle , až jsem doputoval k její ženskosti kde jsem nuž zařízl a pokračoval jsem povrchovým řezem až k jejímu poprsí kde jsem řez prohloubil , krvácelo to docela dost krev stékala po jejím těle na stůl a ze stolu skapavala na zem kde se pomaličku tvořila louže . Po té jsem jí nožem podřezal žily v zápěstí na obou rukách a sledoval jak ji opouští život ale stále jsem neměl dost , tak jsem nožem odhalil její žebra které jsem jí nasilím za živa zlomil na obou stranách jejího hrudníku a následně jsem vyndal její plíce nad ty žebra a sledoval jsem přitom jak umíra , jak se ty plíce tak krásně naplnuji . Věděl jsem že se trápí a že musí extremně trpět , proto jsem do obou plic vrazil 1 bodnou ránu která jí způsobyla to že se udusila . Byl to nádherný pohled na krev , na ty její nádherně modré oči které byly posmrtně rozšířeny stále jsem v nich viděl bolest a smutek , ale zároven i smíření . Vyděl jsem to utrpení čim si prošla byl to pro mě nádherný pocit , musel jsem si to vyfotit , bylo to uchvatné. Po té jsem tělo zavřel do nalezeného sudu a naplnil ho betonem po té jsem to naložil do svého auta a odvezl do odlehlého jezera kde jsem ten sud hodil do vody a sledoval jsem jak se sud pomořuje hlouběji a hlouběji , po té jsem odjel domů , kde jsem se vyslékl a oblěčení i tu pláštěnku jsem spálil , dal jsem si horký čaj a horkou sprchu a vydal jsem se spát byl jsem vyčerpaný ale i spokojený.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 25, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Psychopath DiarKde žijí příběhy. Začni objevovat