Hoofdstuk 3

192 2 5
                                    

Louis:

Harry komt aan lopen met een bord zo val als ik het zelf ook heb gedaan.'hoe wist je dat ik zo veel eet?'

'Zo veel at in ook toen ik jou leeftijd had.'

'Oww maar je bent door de jaren heen wel meer gaan eten zie ik.'zeg ik met een lach

'Ja zekker.'

Tijdens het eten hadden we gezellig gekletst over van alles en nog wat. Na het eten hadden we een film gekeken. Toen ik harry vertelde dat ik the notebook nog nooit had gezien moet ik die film kijken. Na de film was het half tien en besloot ik naar bed te gaan omdat ik best moe was.

***

Ik kom terug van school en doe de deur open met de gedachte dat mama op de bank zit met koekjes en een lekkere thee maar zodra ik de huiskamer in loop zit daar een of andere gekke oude vrouw die ik nog nooit heb gezien. En ze begint op een afgezaagde toon te praten. 'Lieverd hoe was het op school.'

En ik schrik wakker ik heb echt geen zin om nu alleen te zijn. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het half een is. Harry zou nog wakker kunnen zijn dus ik besluit om uit mijn bed te stappen met allen een bokser en een t-shirt aan en naar Harry te lopen.

Ik ben zo slaperig dat ik vergeet om op zijn deur te kloppen en gewoon neer binnen loop zonder aankondiging. Na een stap binnen weet ik meteen dat het een grote fout was om zomaar binnen te lopen.  Harry had namelijk iets te veel plezier met zich zelf.

Ik draai om om heel hard terug naar mijn kamer te renen. Toen ik zijn kamer uit liep hoor de ik dat hij nog iets zei maar ik hoorde niet meer wat. Op mijn kamer smeet ik mijn deur dicht en kroop weer in mijn bed. Ik kreeg toen pas door dat ik een stijve had gekregen van Harry. Ik had weleens vaker een stijve maar niet door zo iets meestal als ik gay porno aan het kijken was of als gekke seks fantastieën.

Na een minuut of twee werd er op mijn deur geklopt. Ik had echt geen zin om Harry te spreken maar ik wist dat het moest. 'Kom maar binnen.' Terwijl ik dat riep deed ik mijn dekbed over mijn lit heen.

Harry kwam binnen ben had een badjas aan gedaan maar ik kon nog zien dat hij stijf was. 'Louis, sorry dat hat je niet mogen zien.'

'Je kan er niks aan doen ik had moeten kloppen. Maar ik was zo geschrokken van mijn nachtmerrie dat ik dat was vergeten.'

'Ik had gewoon de deur op slot moeten doen. Maar waar ging je nachtmerrie over?'

'Dat ik thuis kwam en om was vergeten dat mama weg was. En toen ik thuis kwam een heel eng vrouwtje op de bank zat. Ik denk dat ik te heftig heb gereageerd.'

' je hebt niet te heftig ge reageert ik zou zo ook hebben gereageerd.'

'Dankjewel voor dat te zeggen.'

Waarom kwam je eigenlijk naar mijn kamer. Om dat te zeggen of was er nog iets anders.'

' ik hoopte gewoon dat ik bij jou kon slapen omdat ik bag ben voor nog meer nachtmerries.'

'Natuurlijk mag je bij mij slapen.' Na dat hij sta had gezegd hing hij in voor een knuffel en die beantwoorden ik graag maar toen kwam per ongelijk mijn lit tegen zijn onderbuik en ik weet zeker dat hij dat heeft gevoeld.

'Louis ben jij nou had geworden van dat heel even zien en de gedachte dat ik met mij zelf speelde?' Harry heeft er een serieus gezicht bij. En hij bevestigt mijn gedachten.'

'J-j-j-ja-a-a' stoter ik er uit.

Harry krijgt een zelf voldane lach op zij gezicht. 'Ben je ooit eerder had geworden door iemand anders?'

'Nee' het komt er zachter uit dat ik dacht.

Harry's zelf voldane glimlach word groter. 'Wil je me misschien een kusje geven?'

Bij die gedachte krijg ik het helemaal warm. Ik kan alleen maar knikken.

'Ik wil graag worden lieverd voor ik iets doe waar je zelf tegen bent.'

'Ik geef je graag een kus.'

We bewegen onze hoofden langzaam naar elkaar toe. Ik sluit mijn ogen en dan voel ik ze zijn lippen op mijnen ze zijn zo zacht. Na een minuut trekt Harry. Ik wil niet dat hij weggaat dus ik buig weer naar voren maar hij gaat verder naar achter.

'Louis ik wil zo veel nu met je doen maar ik wil niet te ver gaan dus. Dus hoever kan ik gaan?' Dit is zo lief maar ik heb hier zelf niet over na gedacht.

'Eerlijk gezegd weet ik dat niet. ik zeg als iets niet goed voelt afgesproken?' Voor dat ik mijn zin goed en wel af had voelde ik Harry's lippen al op de mijne.
Ik voel zijn tong tegen mijn lip en ik doe mijn mond open. Onze tongen raken elkaar en het voelt magisch. Harry trekt me op zijn schoot en trekt me tegen zich aan zodat onze geslachtsdeel elkaar aanraken. We stopen de zoen om te kunnen ademen.

'Mag ik verder bij jou gaan? Je hoeft zelf niks te doen.'

'Ja je mag dat doen. wat wil je doen?'

'Ik wolkje een handjob geven want ik weet dat je nog  nooit iets hebt gedaan.'

'Dankjewel' en ik geef hem weer een kus.

'Ga maar op het bed liggen.' Ik doe dat meteen. Toen in lach kreeg ik meteen een lange zoen die rustig begon en steeds heftiger werd. Na die zoen trok Harry mijn t-shirts uit en gaf hij langs mijn borst kusjes naar beneden tot hij bij de rand  van mijn onderbroek was.

'Wil je dit echt.'

'Ja heel graag.' En meteen was mijn onderbroek weg en voelde ik Harry's vingers om mijn lit slaan. Hij begon met rustig beweging te maken. Ik stopte mijn hand in zijn haar en trok er zachtjes aan. Na een paar keer dat Harry op en neer was gegaan begon hij sneller te bewegen. Ik voelde de eerste kreunen over mijn lippen rollen. Harry ging sneller met zijn hand en liet zijn duim over het topje van mij lit gaan. Harry gaaf me weer een zoen deze was heel ruig een vies. Ik hield het bijna niet meer.

'Harry ik ga komen.'

'Louis kom maar.' En ik liet alles gaan met een harde kreun. Toen ik naar Harry keek zag ik dat hij zichzelf aan het aftrekken was een nog geen minuut later kwam hij ook.

'Louis wil je in mijn bed slapen of wil hier slapen?'

'In jou bed alsjeblieft.' Harry tilde me op en bracht me naar zijn bed we gingen lepeltje lepeltje liggen en ik viel al snel inslaap terwijl Harry lieve dingen naar mij fluisterde.

Woorden: 1148

Moet ik de volgende smut uitgebreider doen?
En weten jullie een beter woord dan lit?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 02, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Daddy ik bedoel babysitter Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu