| 27 | end.

866 58 16
                                    

"Hagyd abba!" Ordítozott Jungkook nevetve. Taehyung is ugyanezt tette miközben csiklandozta őt. "Ezt érdemled!" mondta Taehyung,

"N-ne" Jungkook szinte már a levegőt is alig tudta venni, "fáj a tüdő-őm." Az idősebb csak hangosabban kezdett el röhögni, végül azonban elengedte. "Én- úristen, ezt soha nem csinálod többet. Nem bírom. Baszki. " mondta Jungkook, próbálva rendesen venni a levegőt és lenyugodni.

"Ne legyél benne olyan biztos, szerelmem. " önelégült mosolya ott pihent a szája szélén, Jungkook pedig elpirult. "Gyere ide. " mondta a csoki barna szemű, miközben elfeküdt az ágyon. Jungkook engedelmeskedve Taehyungnak odarobogott hozzá, aki azonnal átvetette kezét a fiatalabbik teste körül és közelebb húzta magához.

Taehyung cirógatni kezdte Jungkook haját, sóhajtott. "Szeretlek. " suttogta. "Én is szeretlek, Taehyung. "

Taehyung csókot hintett Jungkook fejére. "Amúgy, mondtam, hogy meleggé teszlek. Asszem sikerült. " nevette ki Jungkook a kedvenc emberét. Aki megpöckölte Jungkook homlokát.

"Fogd be és legyél boldog mert a kiszemelted szeret téged. " kuncogott Taehyung. "Az vagyok. " mondta Jungkook. "Tényleg az vagyok. "

Felnézett Taehyungra. "Ez tényleg új nekem. Én...soha nem voltam még szerelmes ezelőtt. Ha volt is kiszemeltem az mindig lány volt. De nagyon boldog vagyok mert megmutattad a másik lehetőséget is. Köszönöm, hogy rám írtál akkor. " tett vallomást Taehyung.

"Legalább annyira örülök neki mint te, hogy megtettem. " mosolygott Jungkook. Elhelyezkedett, hogy megtudja csókolni Taehyungot. Mindketten lehunyták a szemeiket, s elsüllyedtek egy olyan világban, ahol bizalom, szerencse és a leginkább fontos, szerelem van.

vége.


remélem tetszett, köszönöm, hogy elolvastad<33

SOMETHING NEW  Where stories live. Discover now