Δημήτρης - Έλα, ήταν ωραίο το Arcane, μη λες μαλακίες τώρα-
Η κοπέλα μου γεμίζει το στόμα της με ποπ κορν μέχρι να φουσκώσουν τα μάγουλα της και γυρνά να με κοιτάξει σαν σκίουρος με βελανίδια κάτω από τη γλώσσα του.
Αθηνά - Δεν είπα ότι δεν ήταν ωραίο, είπα ότι ίσως είναι αρκετά παιδικό για έναν άνδρ-
Δημήτρης - ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΤΟ LEAGUE OF LEGENDS ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!
Εκείνη γουρλώνει τα μάτια της και με δυσκολία καταπίνει. Αφήνω κάτω το τηλεκοντρόλ από την στιγμή που είδαμε και το τελευταίο επεισόδιο στο Netflix. Η τηλεόραση δείχνει πλέον το πρόγραμμα παραμονής Πρωτοχρονιάς που έχει πάντα.
Αθηνά - Δεν είπα ότι δεν έχεις δικαίωμα, είπα ότι η σειρά δεν απευθύνονταν στην ηλικία σου μωρό μου!
Γελάει λίγο και αφήνει το κουτί με τα ποπ κορν κάτω. Εγώ την κοιτάζω στραβά και τυλίγω το χέρι μου γύρω από τον ώμο της.
Δημήτρης - Τι; Είδες την σειρά; Μέσα περιέχει βία, αίμα. Η Vi ρίχνει καλύτερο ξύλο και από τον John Cena! Ας μην μιλήσω για την Caitlin που, που σε σχέση με εμένα, είναι πολύ καλύτερη στη δουλ-
Αθηνά - Όλοι είναι καλύτεροι μπάτσοι από εσένα μωρό μου, ακόμα και αυτοί που έβγαλαν νύχτα την σχολή.
Γελάει κάτω από τα μουστάκια της και εγώ σταυρώνω τα χέρια μου στο στήθος μου. Εκείνη πέφτει στην αγκαλιά μου γελώντας αλλά εγώ κάνω τον μουτρωμένο και δεν την αγκαλιάζω.
Αθηνά - Να σου θυμίσω ποιος κυκλοφορούσε με ένα ζευγάρι χειροπέδες μέσα στα μαύρα σκοτάδια παραμονή Πρωτοχρονιάς και παραμόνευε έναν κατά συρροή δολοφόνο, αλλά εν τέλει έπιασε μια ανήμπορη, αβοήθητη και ανυπεράσπιστη νοσηλεύτρια;
Δημήτρης - Ανήμπορη και ανυπεράσπιστη; Πιο πιθανό ήταν να με πλακώσεις στο ξύλο εσύ παρά εγώ!
Πιάνει το χέρι μου στο δικό της και ανεβαίνει επάνω μου τυλίγοντας τα πόδια της γύρω από τον κορμό μου. Το ελεύθερο μου χέρι αγκαλιάζει την μέση της, σηκώνω το κεφάλι μου να την κοιτάξω.
Αθηνά - Καλά, νοητικά σίγουρα έχω προβάδισμα! Αλλά σωματικά… μου ρίχνεις δύο κεφάλια.
Ξεφυσάω και την κοιτάζω ειρωνικά.
Δημήτρης - Θα σταματήσεις να με μειώνεις για μια φορά; Παραμονή Πρωτοχρονιάς είναι, σαν πέρσι γνωριστήκαμε.
Εκείνη γελάει και φιλάει τα χείλη μου τυλίγοντας τα χέρια της γύρω από τον σβέρκο μου.
YOU ARE READING
Ο μπάτσος της Πρωτοχρονιάς (Christmas Special)
Short StoryΚρατάω σφιχτά τις χειροπέδες στο χέρι μου, το ένα βραχιόλι περασμένο στον καρπό μου και το άλλο ελεύθερο, έτοιμο για να πιάσει αυτόν τον αλητάκο. [...] Δημήτρης - Σε έπιασα! Κοπέλα - Α! Θεούλη μου! Το βραχιόλι πέρασε γρήγορα στο χέρι της και σφράγισ...