Διοικητής - Εξαιτίας των μέτρων δεν μπορεί να έχει πάει μακριά. Η μεταφορά σε άλλο νομό απαγορεύεται αυστηρά, πόσο μάλλον σε άλλη χώρα. Είναι ακόμα στην Αθήνα Δημήτρη, και μην μου πεις ότι δεν μπορείς να τον βρεις.
Χαϊδεύω τα γένια μου με τα δάχτυλα μου κοιτώντας το αφεντικό μου. Αυτός ο αλητάκος με τη ροζ περούκα είναι αρκετά μυστήριος. Δεκαέξι θύματα αυτή την εβδομάδα και όχι από τον ιό... μοιάζει με κινούμενη θύελλα. Τα θύματα δεν έχουν καμία συγγενική σχέση μεταξύ τους, είναι όλοι όμως συμμαθητές, γεννημένοι το '68. Πιστεύουμε ότι πρόκειται για κάποιου είδους εκδίκηση, ίσως στο όνομα του πατέρα του. Είναι αρκετά νέος στις φωτογραφίες που προλαβαίνουν οι κάμερες πριν κόψει τα καλώδια. Φοράει πάντα μια ροζ περούκα και ένα χοντρό καφέ παλτό.
Διοικητής - Όλα τα τμήματα έχουν ενημερωθεί, αξιωματικοί σαν εσένα είναι υπεύθυνοι στις υπόλοιπες περιφέρειες. Τελευταία φορά βρέθηκε εχθές στην πλατεία Συντάγματος. Το πρωί βρήκαν οι δικοί μας το πτώμα κοντά στα παγκάκια. Μην αφήσεις το 2021 να ξεκινήσει με δολοφονία, βρες τον απόψε και στείλε τον στον Κορυδαλλό.
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και σήκωσα το παντελόνι της στολής μου, το βάρος από το ξίφος την κατεβάζει που και που. Χαιρετώ τον διοικητή με την χαρακτηριστική κίνηση του χεριού μου και κάνω να φύγω.
Διοικητής - Και που' σαι Δημήτρη.
Ανοίγω την πόρτα και γυρίζω να τον κοιτάξω.
Διοικητής - Σου εύχομαι να βρεις και κανένα γκομενάκι φέτος.
Γελάω ελαφρώς με την ευχή του και κλείνω την πόρτα πίσω μου. Ενημερώνω έναν πρωτάρη του τμήματος να φωνάξει την ομάδα μου. Σαν σκυλί τρέχει να τους μαζέψει όλους στην είσοδο του τμήματος όπου κατευθύνομαι και εγώ. Κατεβαίνω και περιμένω δύο λεπτά μέχρι να καταφθάσει η ομάδα.
Δημήτρης - Άντρες.
Αστυνόμοι - ΜΆΛΙΣΤΑ!
Χαμογέλασα πονηρά, άξιζε όλο το διάβασμα του λυκείου και την εξάσκηση για τα αθλήματα.
[...]
Δημήτρης - Στέφανε πίσω από το δημαρχείο, Θέμη κοντά στον φούρνο και Λεωνίδα μπροστά από το γυμνάσιο να διαβάζεις εφημερίδα. Εσύ μωρέ μαλάκα Βασίλη γιατί δεν έβγαλες την στολή όπως είπα; Θα καρφωθούμε!
Βασίλης - Συγγνώμη ρε Δημήτρη αλλά έχω έξοδο με το Μαράκι μετά και της αρέσουν οι ένστολ-
YOU ARE READING
Ο μπάτσος της Πρωτοχρονιάς (Christmas Special)
Short StoryΚρατάω σφιχτά τις χειροπέδες στο χέρι μου, το ένα βραχιόλι περασμένο στον καρπό μου και το άλλο ελεύθερο, έτοιμο για να πιάσει αυτόν τον αλητάκο. [...] Δημήτρης - Σε έπιασα! Κοπέλα - Α! Θεούλη μου! Το βραχιόλι πέρασε γρήγορα στο χέρι της και σφράγισ...