𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥 𝟬𝟮 ༉‧₊˚ 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌
신비로운 ──── 𝗺𝘆𝘀𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹
⿻ 𝗕𝗘 𝗡𝗜𝗖𝗘 𓊔 𝖻𝖾 𝗉𝗈𝗅𝗂𝗍e 𝗈𝗋 𝗂 𝗐𝗈𝗇𝗍 𝖺𝖼c𝖾𝗉𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖼. 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗈𝗇 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝗂𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾, 𝖻𝗎𝗋 𝗁𝖺𝗏𝖾 h𝗎𝗆𝖺𝗇 𝖽𝖾𝖼𝖾𝗇𝖼𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗍𝗂𝖾𝗇𝖼𝖾. 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗋𝗒 𝗍𝗈 𝗉𝗂𝖼𝗄 𝖽𝗋𝖺𝗆𝖺 𝗐𝗂𝗍𝗁 us 𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 a𝗉𝗉𝗅𝗂𝖾𝗋 𝖻𝖾𝖼𝗎𝖺𝗌𝖾 𝗂 (eunae) 𝗐𝗈𝗇𝗍 𝖻𝖾 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇.
⿻ 𝗦𝗟𝗢𝗧𝗦 𓊔 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗌e𝗋𝗏𝖾 𝗌𝗅𝗈𝗍𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋. 𝗂𝖿 𝗂 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖼 we 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗉𝗈𝗅𝗂𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗒𝗈u 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝗌. 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 r𝖾𝗌𝖾𝗋𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂𝗆 𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗋𝖾𝗆𝗂𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺𝖽𝖽.
⿻ 𝗕𝗘 𝗔𝗖𝗧𝗜𝗩𝗘 𓊔 y𝗈𝗎 n𝖾𝖾𝖽 𝖻𝖾 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗋𝖾𝗌𝖾𝗋𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝗅𝗈𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗀𝗁𝗈𝗌𝗍 us. we 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝗌𝗅𝗈𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖼𝗌 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗈𝗐𝗇𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗀𝗁𝗈𝗌𝗍𝗌. 𝗌𝗈 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽o 𝗀𝗁𝗈𝗌𝗍 𝗆𝖾, 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝗅𝗈𝖼𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗉𝗉𝗅𝗒 𝗍𝗈 our 𝖺𝖿𝗌 𝖺𝗀𝖺𝗂n.
⿻ 𝗠𝗔𝗥𝗬 𝗦𝗨𝗘 𓊔 we 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝖺 𝗄𝗂𝗆 𝗃𝖾𝗇𝗇𝗂𝖾 𝗆𝖺𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗃𝖾𝗈𝗇 j𝗇g𝗄𝗈𝗈𝗄 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗌 𝖼𝗁𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖼𝗁𝖺 𝖾𝗎𝗇𝗐𝗈𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗌 𝖩𝖸𝖯'𝗌 𝖻𝗂𝗈𝗅𝗈𝗀𝗂𝖼𝖺𝗅 𝖻𝗎𝗍 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝗉𝖽'𝗌 𝖺𝖽𝗈𝗉𝗍𝖾𝖽 𝖽𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝖾𝗋. 𝗉l𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖼 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖿𝗅𝖺𝗐𝗌, 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇𝗍 we 𝗐𝗈𝗇𝗍 𝖺𝖼𝖼𝖾𝗉𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖼.
⿻ 𝗟𝗔𝗡𝗚𝗨𝗔𝗚𝗘 𓊔 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 o𝖼 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄 𝖺𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗌𝗍 6𝖮 % 𝗄𝗈𝗋𝖾𝖺𝗇. 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝗄𝗈𝗋𝖾𝖺𝗇 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖼 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗄𝗈𝗋𝖾𝖺𝗇. 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖼 𝗄𝗇𝗈𝗐 25 𝗅𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗅𝗎𝖾𝗇𝗍. m𝖺𝗑 𝗅𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾𝗌 𝗂𝗌 4 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇𝗅𝗒 2 𝖼𝖺𝗇 𝖻𝖾 𝖿𝗅𝗎𝖾𝗇𝗍.
⿻ 𝗙𝗢𝗥𝗠𝗦 𓊔 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖿𝗂𝗅l 𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗈𝗋𝗆𝗌 𝗇𝖾𝖺𝗍𝗅𝗒. 𝗂 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗂𝗍 𝖺𝖾𝗌𝗍𝗁𝖾𝗍𝗂𝖼 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝗄𝗂𝗇𝗀. 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝖺𝖽𝖽 𝖿𝗈𝗇𝗍𝗌 𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗅𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝗂𝗍. 𝗂𝗍 𝗁𝗎𝗋𝗍𝗌 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗌𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁.
⿻ 𝗘𝗧𝗛𝗡𝗜𝗖𝗜𝗧𝗬 𓊔 𝖾𝗍𝗁𝗇𝗂𝖼𝗂𝗍𝗒 𝖻𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗌 𝖺𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖽, 𝖻𝗎𝗍, 𝗂 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝖺 𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝗃𝖺𝗉𝖺𝗇𝖾𝗌𝖾 𝗋𝗒𝗎𝗃𝗂𝗇. 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖼 𝗇𝖾𝖾𝖽𝗌 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗌𝗍 𝗁𝖺𝗅𝖿 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖼𝗌 𝖾𝗍𝗁𝗇𝗂𝖼𝗂𝗍𝗒.
⿻ 𝗙𝗔𝗖𝗘𝗖𝗟𝗔𝗜𝗠𝗦 𓊔 𝖨𝖹*𝖮𝖭𝖤, 𝗅𝗈𝗈𝗇𝖺, 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄𝗉𝗂𝗇𝗄, 𝗍𝗐𝗂𝖼𝖾, 𝗋𝖾𝖽 𝗏𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗎𝗋𝗏𝗂𝗏𝖺𝗅 𝗌𝗁𝗈𝗐 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖾𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖻𝖺𝗇𝗇𝖾𝖽. I𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗎𝗌𝖾 𝖨𝖵𝖤 𝖺𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝗌, 𝗐𝗈𝗇𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗎𝗃𝗂𝗇 𝖺𝗋𝖾 𝖻𝖺𝗇𝗇𝖾𝖽, 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗋𝖾𝖾 𝗍𝗈 𝗎𝗌𝖾. 𝖺𝗀𝖾 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝖼𝖾 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖼 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖼 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗇 2 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌.
⿻ 𝗣𝗔𝗦𝗦𝗪𝗢𝗥𝗗 𓊔 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗌𝗐𝗈𝗋𝖽 𝗂𝗌 𝗁𝗂𝖽𝖽𝖾𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌. 𝗂𝗍𝗌 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗌𝗈 𝗆𝖺𝗇𝗒 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗉𝗉𝗅𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍𝗌 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗒𝗂𝗇𝗀. ( 𝗁𝗂𝗇𝗍 : 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗌𝗐𝗈𝗋𝖽 𝗂𝗌 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗅𝗂𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝗂𝗌 𝖺 𝗌𝖾𝗇𝗍𝖾𝗇𝖼𝖾, 𝗇𝗈𝗍 𝖺 𝗐𝗈𝗋𝖽 )
𝗤𝗨𝗘𝗦𝗧𝗜𝗢𝗡𝗦 𝗛𝗘𝗥𝗘
YOU ARE READING
𖥻 ♥︎ 𝗠𝗬𝗦𝗧𝗜𝗖𝗔𝗟 𓂃 𝗀𝗀 𝖺𝗉𝗉𝗅𝗒𝖿𝗂𝖼 𓂅
Nezařaditelné𖥻 𝗵𝘁𝘁𝗽𝘀://𝘄𝘄𝘄.𝗺𝘆𝘀𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹.𝗰𝗼𝗺 [ on - going ! ] - ҂ 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝘃𝗶𝗲𝘄𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝘄𝗵𝗶𝘁𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸𝗴𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 ! where 𝗵𝘆𝗯𝗲 makes their own girl group . . . ❄🗯 ⌕ ┊ 𝟭𝟮 / 𝟭𝟮 ( 𝗖𝗟𝗢𝗦𝗘𝗗 ! ) ⌕ ┊ created : 𝟮𝟲/𝟭𝟮/𝟮𝟬𝟮�...