🌟 Intro 🌟

139 13 3
                                    

❤️ LoVe Is Game 💋

Intro :-

🌷" mafia gang අතරීන් mafia ලෝකේම හෝල්ලන් ඉන්න ගැන් එක තමයි Red Blood killers ( රතු ලේ ඝාතකයින් ) කියන්නේ.. එයාලා හොදට හොදයි වගේම නරකට නරකම නරකයි... කවූරූවත් දන්නේ නැතී උනත් හිතුවක්කාර , දගකාර , හුරතල්, ඉක්මනීන් කේන්තී යන වගේම ඉක්මනීන් හිත උණු වෙන කෙල්ලෝ ටිකක් තමයි මාෆීයා ලෝකේම හොල්ලන් ඉන්නේ.. එයාලට පණ උනත් දෙන්න කෑමතී කෝල්ලෝ සෙට් එකකුත් ඉන්නවා මේ ගැන්ග් එක ඇතුලේ.. ඒ තරමට එයාලගේ යාලුකම ශක්තීමත් ... ඒ වගේම එයාලා එයාලාගේ අන්න්‍යතාවය හන්ගන් ඉන්න බැදිලා ඉන්නවා.. "

💗red blood killers ලගේ විශේශත්වයන්💗

1, ) ඕනම ඩීල් එකකදී නැත්නම් ෆයිට් එකක් අවසානයේ මේ ගැන්ග් එකේ මාෆියා ක්වීන්ගේ කෝඩ් නේම් එක සලකූණු කරලා යන එක..

2, ) හොරූන්ගේන් හොරකම් කරන එක තමයි මේයාලාගේ පලවෙනී නීතීය ..

3, ) හොදට හොයන්නේ බලන්නේ නැතුව අසරණ කීසීම මනුස්සයෙක් මරන්නේ නෑ..

4 , ) වැරදී කරපූ හැම එකාටම ආයි සමාවක් නෑ.. ඒ තරමටම මිනිස්සූ
රතූ ලේ ඝාතකයින්ට බයයි..

5.) ඖශද මාෆියාව , ළමයි කිඩ් නෑපීන් , සල්ලී ජාවාරම් , ඝනීකා වෘතීය , මත්ද්‍රව්‍ය ජාවාරම් කියන හැම එකකටම එරෙහීව තමයි red blood killers ලා වැඩ කරන්නේ..

" ගැන්ග් එක ගැන වැඩී විස්තර කතාවෙන් දැන ගමු හොදද , දැන් ගැන්ග් එකේ members ලා ගැන ඉන්ටෘ දැන ගමූ .."

Mafia queen ( boss / leader )
( නායිකාව ) :-
👑 චෝයි එවූන්ජී
👑 වයස 24
👑code name - B/K ( Blood Killer )

Mafia queen ( boss / leader ) ( නායිකාව ) :- 👑 චෝයි එවූන්ජී👑 වයස 24👑code name - B/K ( Blood Killer )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌟 " red blood killers gang එකේ mafiya queen තමයි චොයි එවූන්ජී කියන්නේ ... එවූන්ජී හොද hacker , කෙනෙක් drugs dealer , interrogator , fighter , sniper , කෙනෙක් වගේම Assassin කෙනෙක්.. මීෂන් එකකදී හතුරව මරලම තමයි පස්ස බලන්නේ.. හැබැයි noml life එකේදී එවූන්ජී කූරා කුහුඹුවෙක්ටවත් කරදරයක් කරන්නේ නෑ.. එවූන්ජී මාෆීයා ක්වීන් උනාට බල්ලන්ට බයයි

💗 LoVe Is GeMe 💖Where stories live. Discover now