-Taşlar-

23 5 7
                                    

Amatis taşı: Taş, kullanan kişinin geçmişi ve geleceği görmesini sağlar. Zamanın akışını durdurabilir, yavaşlatabilir, hızlandırabilir veya tersine çevirebilir. Zamanda yolculuk yapmak, geçmişi veya geleceği değiştirmek, varlıkları yaşlandırmak veya evrenleri sonsuz zaman döngülerine hapsetmek gibi güçleri vardır.

Eksilti: İçindeki herkes için zaman akışını manipüle eder. 

Hükümdarı: Zaman elçisi (Saniye)


|


Onik: Taş, kullanan kişinin her türlü canlının zihniyle oynaya bilmesini sağlar. Hafıza silip, unuttuğu şeyleri geri hatırlatabilir, olmayan şeyleri varmış gibi göstere bilir ve zihnin içinde olan olayları rahatça okuyabilir. 

Eksiltisi: Kişi üzerinde uzun süreli kullanımda zihinsel sorunlar başlayabilir. 

Hükümdarı: Zihin elçisi (Kaan)


|


Kuamarin: Taş, kullanan kişinin ruhlar ile iletişime geçmesini sağlar. Ruh yöneticisi. Her türlü ruhsal bağlar ile ilgilenir ve onları hakimiyeti içine alır. Ruhları canlandırabilir ve istediği kişilerin ruhlarını değiştirebilir.

Eksiltisi: Kullanılan kişilerde ölüme yol açabilir. Dikkatli kullanılması gerekmektedir. 

Hükümdarı: Ruh elçisi (Hürkan)


|


Opil: Taş, kullanan kişinin uzay/zaman kavramı ile fizik kurallarına aykırı olarak istediği zaman istediği yerde olabilmesine, istediği maddelerin yerlerini değiştirmesine olanak sağlar. Kendini ve farklı insanları ışınlaya bilir. 

Eksiltisi: Uzay/zaman kavramını bozabilir.

Hükümdarı: Uzay elçisi (Emre)


|


Sentil: Taş, kullanan kişinin her türlü enerji ve güce erişmesine ve manipüle etmesine izin verir.

Eksiltisi: Fazla güçlüdür. Yanlış kullanımda dünyanın yok olmasını sağlar. 

Hükümdarı: Burdurland imparatoru (Erkan)


|


Argoni: Taş, kullanan kişinin girdiği tüm iddialara karşı dayanıklı olmasını sağlar. En az Sentil kadar güçlü bir taştır. 

Eksiltisi: Taşı kullanan kişi yanlış seçimler yaparsa sonuç felakete dönüşür. 

Hükümdarı: İddia elçisi (Ali)


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AmatisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin