Kitabın şarkısı
Jordan Clarke - freaks
- hava soğuk içeri gir
Bakugou yılın bir gününde açılan çay dükkanını hatırlıyordu. Her yıl neden sadece 1 ocakta açıldığını bilmiyordu ve her yıl da açık göremiyordu.
Bu gün belkide sadece şanstı.
izlemeye başladı. İlk kez gelmediği için asla özlem ile bakmıyordu oraya.
----
katsuki içeri girebilecek veya annesini arayabilecek bir dükkan arıyordu fakat saat 00:12 işiydi.
yeni yıla girilmiş ve herkes dükkanlarını kapatarak kutlamaya gitmişti.
Katsuki de annesi ile kutlamak için dışarı çıkmıştı ama kalabalık içinde kaybolmuştu ve şimdi şuan hiçbir yerde kimse yoktu.
Etrafta bir dükkan ararken gözüne parlak bir ışık çarptı. Yavaşca oranın önüne giderek içeri izlemeye başladı.
Insanlar gülüşüyor, sıcak çaylarını içerek kek yiyorlardı. Katsuki içeri girmek istedi ama nedense korktu. Dükkan ona farklı hissettiriyordu
Oradan gitmek istedi, belkide annesini başka yerde aramaliydi.
dükkanın içinde ki önlüklü kadın onu görünce dışarı çıkıp yanına geldi.
"Hey burada ne arıyorsun?"
Katsuki ilk başta sessiz kaldı sonra sessizliğini bozmaya karar verdi. Susmak için yanlış zamandı çünkü.
"Kayboldum ve annemi bulamıyorum bu yüzden onu beklemek istiyorum. Buralardaydı.. galiba"
Kadın çok hoş bir şekilde gülümseyerek ona baktı ve
"Hava soğuk içeri gir"
Diyerek dükkana davet etti.
Dükkan sıcacıktı sanki..sanki başka bir dünyadan gibiydi. Noel zamanının başka bir günü gibiydi.
Etrafa bakmaya ve ellerini ovusturmaya başladı. Masalara ve insanlara bakıyordu. Masada numaralar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çay Dükkanı
Fanfictionsadece yılbaşında açılan bir dükkan. Kitabın şarkısı Jordan Clarke - freaks