Dupa furtuna, urmeaza soare...Orgoliu si razbunare(with 1D) Partea a ll-a

6K 64 17
                                    

                                                  Un mic rezumat din prima parte a povestii....

                                                      Antonia (peronajul principal) se muta in Londra pt a studia alaturi de prietenele ei Ariana si Nina....Fiind in vacanta, planuiesc sa mearga in vacanta pt o saptamana la tara....In tren se intalnesc din intamplare cu One Direction....Acestia fac cunostinta cu fetele si afla ca vor fii cazati la aceeasi vila.....Zayn se simti atras din prima clipa de Antonia si ea la fel, dar din cauza relatiei lui cu Perrie aceasta refuza sa fie impreuna cu Malik.....Antonia, pleaca dupa cateva zile de la ferma si timp de 3 luni nu se vede nici cu fetele nici cu 1D.....Aceasta se inscrie la facultatea de designer si profesoara o alege pe ea si o colega noua (Cher) sa lucreze pt niste vedete....Se duc la un sediu unde ramane socata cand afla ca vedetele sunt 1D si The Wanted, spre ghinionul ei este aleasa sa lucreze pt 1D....Acum fiind nevoita sa ii vada in fiecare zi.....Nu dupa scurt timp Harry, ii dezvaluie ca o iubeste si ca vrea sa fie cu ea dupa ce afla ca relatia lui cu Nina se incheiase, la fel si cea a lui Niall cu Ariana....Antoni ( cum ii spunea Harry) accepta relatia... Zayn, afla si fiind foarte dezamagit pleaca in orasul sau natal (Bradford).....Antonia, se duce dupa el....ajunge acasa la el si mama lui ii spune ca nu vrea sa o vada pe Antonia, nestiind ca cea din fata ei este chiar Antonia.....Antonia, pleca incet si o bufneste plansul in plina strada, Zayn o vede de la geam si vine dupa ea luand-o si urcand-o in masina lui....O duce la aeroport si pleaca....Antonia este rapita de un fost coleg de-al lui Zayn cu numele de Richard, care semana perfect cu Malik....Timp de doua saptamani Antonia, a fost in Bradford....i-ar Zayn si restul trupei in Londra cautand-o.....Richard, pleaca cu Antonia in Londra si o lasa apropae fara constiinta in fata casei lor.....Se intalneste cu Zayn si aceasta lesina in brate lui .....este dusa la spital si Zayn afla ca a fost rapita de Richard.....Malik pleaca in cautarea acestuia si este rapit tot el....Dupa putin timp Antonia ii revine si este sunata de Richard spunandu-i ca Zayn e mort....Harry o duce acasa si ii urmatoarea zi, Antonia, primeste o scrisoare plina de sange si cu vestea ca Zayn este mort....Antonia, distrusa primeste un telefon de la Richard si in timpul convorbirii ii aude si vocea lui Zayn....Rich o cheama pe Antonia intr-un cimitir, unde alaturi de politisti il salveaza pe Zayn dar aceasta cade la pamant dupa ce este impuscata de Rich care moare impuscat de politie.....Pt moment Antonia moare dar rainvie printr-o minune....Dupa ce ii revine Zayn sta cu ea pt a o ingrijii....cand relatia lor era mai buna este destramata de aparitia lui Perrie....Antonia pleca in New York sa lucreze pt Justin Bieber....timp de o luna nu se vede cu 1D....La o petrecere apare 1D si Justin ii spune ca o iubeste...Zayn nervos ii spune sa renunte la a mai lucra pt Justin....Justin o inchide intr-o camera si se duce sa se bata cu Zayn....Antonia striga la ei de la geam, dar aceasta cade de pe geam.....isi pierde constiinta si mintea ei devine una de copil...facand-ul pe Zayn tatal ei si pe Harry, mama ei (parintii ei fiind mortii din cauza unui accident in urma cu 3 ani)....Isi revine dupa putin timp si reuseste sa fie impreuna cu Zayn....N-a durat mult fericirea lor ca apare familia lui Zayn si bunica acestuia nu o inghite pe Antonia, spunandu-i ca nu o v-a lasa prea mult in preajma nepotului ei....Dupa cateva lunii, aceasta se intoarce cu o veste intr-un fel buna pt Zayn dar tace dupa ce aude o mica discutie in casa lor intre Zayn si Perrie..... Antonia, nu spune nimic si asteapta ca in urmatoarea zi cand Zayn pleaca pt un concert  sa isi faca bagajul si sa pleca catre tara ei natala (Romania).....

                                                                                      Heey!  Incep partea a doua a povestii si sper sa o fac mai reusita de cat prima parte :D Primul capitol va fi duminica si voi posta mereu doar in weekend (adica intre viner si duminica) Va pup dulce :****

                                                           

Long Way To Happiness // z.m Book 2.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum