Zayn, s-a intors si ma privea cu Aylin in brate, privirea mea era atintita asupra lui, il priveam nervoasa....aceeasi privire o avea si el pt mine, dar m-am calmat cand Aylin, m-a strigat si s-a dat jos din bratele Lui, si-a venit la mine in brate.....N-am mai stat nici o secunda in loc si am trecut pe langa Malik, dar m-am oprit cand El a spus ceva.....
-Ai o fetita superba.
-.......(stateam cu spatele la el)
-Unde pleci asa? Nu schimbam si noi doua vorbe? (vocea lui era intr-un fel schimbata, astfel sa ma enerveze pe mine)
-N-am ce discuta cu tine, domnule.( m-am intors la el si il priveam cu o spranceana ridicata)
-Ha. (a scos un sunet in semn de dezgust)
-Ce nu-ti convine? (ii zambeam fortat in timp ce-am dat-o jos pe Aylin)
-Atitudinea ta! (Era foarte arogant)
-Nu pot avea cu tine alta atitudine decat asta. (am ridicat o spranceana)
-Antonia? (am auzit niste voci din spatele meu asa ca m-am intors)
-Baieti?! (erau Harry, Niall, Liam si Louis)
-Ce dor ne-a fost de tine! (au venit fiecare sa ma imbratiseza...mai putin Harry)
-Si mie de voi! (dupa ce am terminat cu imbratisarile m-am dus spre Harry...baieti faceau cunostinta cu Aylin) Harry? Esti suparat pe mine? (amandoi ne priveam tristi)
-Da....pt ca ai plecat...fara sa vorbesti cu mine macar...(si-a lasat capul jos)
-Imi are rau! (i-am sarit in brate si ma abtineam sa nu plang)
-Mi-a fost tare dor de tine! (voce ii tremura)
-Si mie de tine...am continuat sa ma gandesc la tine mereu (i-am zambit dupa ce ne-am derprins din imbratisare)
-Ai o fetita superba! (mi-a facut cu ochiul si sa dus s-o ia in brate pe Aylin)
Harry:
Dragostea mea pt Antonia nu s-a stins nici dupa 3 ani...era mult mai frumoasa si innabunea orice barbat ce o privea...sigur sotul ei se mandreste cu ea....M-am apropiat de fetita ei si o semana foarte mult....
-Hey! Eu sunt Harry! (am luat-o in brate)
-Eu sunt Aylin! (era asa de dulce) Esti frumos!
-Serios? Mersi ! (am inceput sa rad)
-Dar si eu sunt frumoasa! (era mandra de ea, dar a bufnit-o rasul pe micuta)
-Cine ti-a spus asta? ( a intrebat-o Louis care era langa mine)
-Mami! (a aratat degetul spre Antonia...dar am reusit sa vad ceva ciudat...Zayn, zambea...vechiul sau zambet )
-Normal pt ca ai o mama superba! (i-am spus Aylinei)
-Aylin, e tarziu. Hai sa margem acasa! (Antonia mi-a luat-o bland pe Aylin din brate...mi-a zambit si i-a salutat pe toti mai putin pe Zayn, apoi s-a indreptat spre iesire)
-Mami, stai putin! (am vazut cum Aylin a oprit-o pe Antonia)
A alergat pana la Zayn, care s-a aplecat si-a luat-o in brate.....
-Pa, Zayn! Abia astept sa ne mai vedem. (l-a pupat pe obraz si l-a strans puternic de gat)
-Pa, piticanie mica! O sa ne vedem curand. (i-a dat si el un mic pup pe obraz)
Antonia il privea cu o ura pe Zayn, dar si-a intors privirea spre mine si mi-a zambit calduros...la fel am facut si eu. Aylin a luat-o pe Antonia de mana si-au plecat.....
Antonia:
Am iesit din restaurant cu Aylin de mana si-am urcat-o in masina lui Albertino, cand am vrut sa ma urc la volan am auzit niste pasi in spatele meu si apoi pe El strigandu-mi numele...m-am intors si-l priveam serioasa....
-Pleci fara sotul tau?
-Nu e aici. (i-am raspuns repede)
-Nu?
-Nu!
-E vedeta?
-Nu!
-A cui e fata? (a ridicat o spranceana)
-A mea! (eram putin speriata)
-A ta si a mai cui?
-Zayn! Aylin, e fata mea! (am tipat la el)
-Cine e tatal ei? (a facut un pas spre mine si a tipat si el la mine)
-Nu-i treaba ta!
-Spune-mi, cine este!
-Care-i treaba ta? Cu ce drept ma intrebi tu pe mine? (ce nesimtit)
-....(inca ma privea nervos)
M-am intors repede si m-am suit in masina, si-am plecat....respiram greu si simteam ca ma sufoc. Mi-am scos telefonul si i-am trimis un masaj lui Albertino ca i-am luat masina....am ajuns repede la hotel si am pregatit-o pe Aylin de culcare....m-am pregatit si eu dar am iesit pe balcon sa ma linistesc....si ma intrebam daca il urasc pe Zayn...de ce mi-a fost greu sa-l mint?
Zayn:
Am privit cum pleca si aveam un sentiment ca imi ascunde ceva...am tras aer in piept si am intrat dinnou in restaurant, unde am luat-o pe Perrie si am plecat acasa....nu mai aveam chef de nimic...vroiam doar sa dorm si sa sper ca revederea cu Antonia a fost doar un cosmar....
Sper sa va placa acest capitol :) si voi incerca sa le fac mai interesante :) Va pup dulce pe toti :*:*:*
CITEȘTI
Long Way To Happiness // z.m Book 2.
FanfictionGreu cand pleci de langa persoana pe care ai iubit-o mai mult decat propria persoana si in gand ai ca propunere sa nu o mai vezi vreodata. Dar va intalniti, dupa cativa ani. Si acel sentimant de iubre pe care l-ai avut cu mult timp in urma este inlo...