Vreau sa va anunt ca acest capitol nu-i reusit, nici nu stiu cum l-am scris si toate acestea din cauza lenei :)) De doua zile scriu la el si n-a iesit nimic de capul lui :)) sper sa ma iertati si voi incerca sa-l fac pe capitolu' 10 reusit :*
Fiind in seara asta noaptea burlacilor, Harry, s-a sculat devreme si a plecat. M-am ridicat incet din pat si m-am indreptat spre baie, am dat drumul la dus si-am intrat direct in cada cu camasa de noapte. Imi placea asa de mult sa las hainele umede sa alunece de pe mine. Lasam dusul sa ma ude si facandu-ma din secunda in sacunda sa-mi dau parul de pe fata. Am inceput sa zambesc la cat de fericita era Aylin ieri, cum ii sclipeau ochisori povestindu-mi cum sa distrat cu Zayn, pe iaht. Am iesit din baie si m-am indreptat spre sifonier de unde am ales sa port o rochie cu bretele si cu o palma peste fund cu imprimeu floral si in picioare am ales o pereche de sandale move fara pic de toc. Mi-am lasat parul pe spate si mi-am pus o bentita. Inainte sa ies din camera m-am mai uitat inca o data in oglinda si ma uitam la picioarele mele, chiar imi placeau cum aratau.
Am coborat jos cautand-o pe Aylin, care nu era in camera ei. M-am uita in living si nu era, apoi in bucatarie si nu era. Am iesit din bucatarie si m-am oprit in mijlocul holului, incercand sa ma calmez, o mana o aveam la frunte si una in sold, si nu stiam ce sa fac pana am auzit un raset de copil mic.
-Aylin?! am alergat repede pana in spatele casei in curte.
Era acolo, micuta mea ingerasa era acolo langa piscina si se juca cu ursuletul de la Zayn. Era imbracata intr-un slip de-a-ntregul roz si cu palarie pe cap. M-am apropiat de ea si m-am lasat pe vine. Katty, bona Aylinei, umplea piscina i-ar eu mi-am intors privirea spre ingerasul meu...
-Ce face cea mai frum... Aylin, m-a intrerupt.
-Aaaa, te-ai uitat la mine? desi avea un slip de-a-ntregul isi acoperea sanii pe care nu-i avea.
-Da....am inceput sa glumesc cu ea.
-Daca te mai uiti o data la mine te spun lui Zayn! si-a pus mainile in sold.
-De ce lui Zayn?
-Pentru ca doar el are voie sa ma vada asa. si-a intins mainile in sus.
-De ce el?! am facut ochii mari.
-Pentru ca el e prietenul meu, daca nu poate sa fie tata il locul lui Harry sau a lui tati adevarat, atunci ii prietenul meu. si-a pus mainile pe obrajii mei si fruntea si-a lipit-o de-a mea. Ma durea asa de rau ca Aylin, isi doreste un tata...
-Aha. Vrei sa mergi cu mine la serviciu?! am lasat capul putin jos pt a-mi sterge o mica lacrima.
-Acum? am ridicat-o in brate.
-Dap. am inceput s-o pup de obrajori.
-Stai sa ma imbrac. si-a inceput sa ma pupe in continuu pe toata fata.
-Hai ca te imbrac eu. i-am facut cu mana in semn de ramas bun lui Katty, si-a intrat in casa s-o inbrac pe Aylin.
I-am ales o rochita verde si la fel ca mine cu imprimeu floral si in picioare o pereche de opincute, i-am facut parul intr-o coada de cal si-am coborat cu ea jos. Am urcat-o pe bancheta din spate a masinii si eu la volan. In timp ce conduceam a inceput sa-mi sune telefonul, l-am scos din geanta si am vazut ca era Harry..
CITEȘTI
Long Way To Happiness // z.m Book 2.
FanficGreu cand pleci de langa persoana pe care ai iubit-o mai mult decat propria persoana si in gand ai ca propunere sa nu o mai vezi vreodata. Dar va intalniti, dupa cativa ani. Si acel sentimant de iubre pe care l-ai avut cu mult timp in urma este inlo...