Recap //
Zoë POV -
.. "Whats Wrong With Us ? We Cant Take Anything Seriously ." We Laughed . We Entered The School .
----
Zoë POV -
As Alex And I Walked Into School , I Saw Matt At My Locker . Alex Looked At Me And Signaled To Me To Go . I Gave Him A Hug And I Left . "Hey Cutie ." Matt Winked . "Hey ." I Smiled . "Ready To Go ?" He Asked . i Nodded And We Went To Class .
----
End Of School
----
"So , Zoë ." Matt Said Shyly . "Do You Want To Be My Girlfriend?" I Feel My Face Getting Warmer . I Look Down At My Shoes And Look Back Up And Him . I Walk Towards Him And Put My Arms Around His Neck . We Look Into Each Others Eyes And We Slowly Leaned In . We Made Out For A While . I Stop And Smile And Say Yes . matt Picks Me Up , I Wrap My Legs Around Him And Hold Him Tight . We Went Back To Making Out Again . "I Love You ." He Said . "I . . I Love You Too ." He Looked Relieved When I Said It Back . He Put Me Down And We started Walking To My House . "Babe ?" He Asked . "Yea ?" "Can You Hold This ?" He Asked Again . I Put My Hand Out Not Paying Attention , And He Put His Hand On Mine . We Held Hands All The Way To My House .
-----
A/N
So Long ! 😅 Well Short Short Chapter . Sorry .Wrote A Chapter ? Let Me Know ! Follow , Like , And Vote ! It Helps A Ton !
Instagram // @http.chvrli
Twitter // @_charlihawkins_
Kik // @__babey
YOU ARE READING
Bullied ..
FanfictionZoë POV - I Wasn't Expecting Anything To Happen .. But It Did .