{4. Rész}

333 18 0
                                    

Egy csuklyás nő jelent meg. Majd le vette.

-Cissa?-Vonta fel a szemöldökét Sirius és Andromeda.

-Tudom, hogy ti ketten ki vagytok tagadva és én nem lehetnék itt de...-Nagy levegőt vett.-Azt a lányt kínozták!

-Hol?-Kérdezte mindenki egyszerre.

- A Kúriában! 

Eközben...

Dora rengeteg dolgot mondott el Voldemortnak. Már egy nappal később voltak.

-Bárány, mesélj még nekem!-Szólt a Nagy úr.

-Volt egyszer egy sötét hajú, sápadt ember aki nagyon magányos volt..-Kezdte fel sem nézve.

-Miért volt magányos?-A Lány fel nézett.

-Egyszer mindenkinek találkozni kellett vele, így mindenki kerülte őt.

-És ő, üldözte őket?-Nézett a lányra.

-Egy bűbájjal 7 felé hasította a lelkét.

-Hogy többet ne érezze magát egyedül.

-Hogy többet ne érezze magát egyedül.-A Szemébe nézett mire Voldemort csak nézett előre. Nem mozdult, még csak nem is pislogott. A Lány a fájdalmaitól le dőlt a székéről.

Grimmauld téren hatalmas eszme csere volt. 

-Mi van akkor ha Voldemort most is bántja?-Kérdezte rémülten Ginny.

-Akkor 2 évvel korábban fog meghalni!

Idősebb Harry, Hermione, Ginny, Andromeda és Draco illetve Mordon, Tonks és Teddy mentek Dorát megmenteni. Narcissa hamarabb vissza hopponált. Teddy hatalmas levegőt vett.

-Mi történt?-Állt mellé nagyanyja.

-Olyat mondtam amit nagyon nem kellett volna..

-Ebből még nem jövünk rá.-Állt mellé Idősebb Harry.

-Lily véletlen el mondta, hogy Andy vissza megy a Mungóba...-Harry el nézett.-Tudtál róla?

-Nem mondta, hogy miért.

-Hogy nehogy őt válaszd... 

-Azt akarja, hogy teljesítsd az álmodat. A Sajátjai árán is.-Nézett rá Andromeda.

-Igen...-Vette fel a pálcáját. 

-Irány megmenteni Tapmancsot!-Vigyorgott James. Mind el hopponáltak a Kúria elé.

-Hogy jutunk be?-Kérdezte valaki de nem figyeltek, hogy ki.

-Egyszerűen.-Draco a kapu elé lépet és megmutatta az alkarját így ki nyílt.-Befelé!-Nem szóltak csak be mentek.

  Nagyon halkan mentek. A tárgyaló előtt álltak meg. Hallgatóztak majd a csend miatt be néztek. Voldemort csak bámult míg Dora eszméletlenül feküdt a földön. A Halálfalók és a 15 Draco csak ott álltak. Crucioval és hasonlókkal átkozták a Lestrange testvérek. 

-Capitulátus!-Lépet be az idősebb Andromeda és Ginny.

-A Húgomat békén hagyni!-Tartották pálcájukat mindenkire miközben Teddy fel vette a lányt.

-Megvagytok, Teddy?-Kérdezte idősebb Draco.

-Meg!

-Exmemorian!-Intett körbe Hermione.

 És az el múlt eseményeket mind elfelejtették míg ők el hopponáltak. Teddy végig menyasszony fogásban fogta miközben be mentek a házba. 

-Sikerült?-Jött ki aggódva Scorpius. Teddy előre lépett a lánnyal. Mindenki nyugodtan sóhajtott. Le tette a kanapéra.

-Dora. Dora. Dora. Dora. Dora.-Mondogatta Lily és James. 

Mrs. Weasley le kezelte a jövőbéli lánya sebeit. Mindenki a szalonban ült és várt. Teddy nem engedte el a lány kezét. James és Freddie nem bírták vissza fogni a vigyorukat.

-Lesznek kicsi Teddyk.-Súgták Frednek és Georgnak. Ők is próbálták vissza fogni a vigyorukat és a nevetést.

-Veletek meg mi van?-Nézett oda Rose fel nézve a könyből.

-Lesznek kicsi Teddyk!-El nevették magukat.

-Dehogy lesznek. Éppen utál.-Nézte tovább a lányt.

-Dehogy utál téged!-Ült mellé idősebb Ginny.-Figyelj rám Teddy! Dora, a utálna Animágus lenne miattad? -Teddy megrázta a fejét.-20 éve legjobb barátok vagytok és Tudom, hogy szerelmes vagy belé...

-Ho..? Ó.. ó..-

-Ezért mondom mindig. Ha ti ketten 10 percél tovább vagytok kettesbe abból vagy veszekedés vagy korhatáros lesz.-Vigyorgott James.

-Apuci, mi az a korhatárosz?-Nézett aranyosan Lily.

-Majd 10 év múlva megtudod.-Teddy szorítást érzett a kezén.

-Nymphi..-Térdelt mellé.

-T Te Teddy maci?-Kérdezte kábultan.

-Nymphi!-Megölelte.

-Úgy sajnálom Teddy, hogy kiabáltam veled.-Sírt a vállába.-Gin!

-Dora.-Magához ölelte és felsegítette. Nagy nehezen állt a lábán miközben megölelték.

-Gyere már!-Megölelte Dracot.-És te is...-Megölelte Teddyt.

-Sajnálom, amiket mondtam.-Szorította magához.

-Gyere...-Fel mentek.

-Korhatárosra szavazok!-Mondta James nevetve.-Apa?

-Az.-Bólogatott.

-Korhatáros.-:James, Harryk, Ginnyk, Draco. Mindenki kivéve...

-Veszekedés.-: Lily, Piton, idősebb Ron és Mundungus.

-Irány...-A Lépcsőhöz léptek mind.

-Nagyon sajnálom, Dora... Tudom, hogy azért lettél animágus, hogy segíts nekem. Amiért nagyon hál...

-Fogd már be! Nem érdekel mit mondtam tavaly, hogy csak barátok. El mondom neked, hogy akkor is vissza megyek a Mungóba így teljesíted az álmodat. 

-Nem érvényes akkor a tavaly?-Beharapta a száját és a haja illetve arca is vörös lett.

-Vörösebb vagy mint a hajam!-Majd csend, semmi hang.

-Most vagy megölte Teddyt vagy megcsókolta!-Vigyorgott Lucy.

-Megnézem!-Szólt egy hang.

-James! Vedd le a köpenyt!-Szólt rá az apja.

-Nem!!-Majd lépcsőn ment fel. Vigyorogva jött le.

-Él Teddy?-Kérdezte Tonks.

-Még mennyire.-Mind be mentek az étkezőbe.

-Mit csináltak?-Kérdezte Roxanne.

-Hát drága unokatestvérem.-Mosolygott James.-Ha Teddy leér meglátod...-Az ajtó ki nyílt.

-Miért vagy rúzsos, Teddy?-Kérdezte Dom.

_____________________



Időbaj nyolcadik WeasleyvelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum