Igen, egy újabb Pókember feldolgozás egy újabb embertől, de ez más lesz! Remélem... Aztán kitudja 🤷♂️
Pókember történetei vidámak, viccesek, örömmel teliek.
Egy olyan ötletem támadt, mi lenne ha írnék egy olyan Pókember/Peter Parker (elő)történetet, vagy nevezhetjük feldolgozásnak is, amiben ez a vidámság nincs jelen, vagy legalábbis nagyon kicsit. Peter életének csak a rossz oldalát szeretném kiemelni, tudom, elég érdekes ötletnek hangzik.Elárulhatom, hogy az ötletet Matt Reeves 2022-ben megjelenő The Batman (magyarul csak Batman) című filmje adta, amiben Robert Pattinson egy, az eddieknél is darkosabb gothami hőst alakit, de alapból a film is sötétebb tónusú lesz. Szerintem Pattinsonhoz illik a szerep, jó lesz és remélhetőleg a Twilight saga után újra jó irányba lendíti a hírnevét.
Na de, ez nem az elemzős rész, a sztoriról még! Bár szerintem ezt a sötétebb Pókember szerepet is tudná hozni Pattinson.Peterből egy reménytelen fiatalt szeretnék kihozni, Pókemberből pedig egy gonoszt, aki akár még magával is tudna végezni, de az egyszerű emberek se terhelik meg a lelkét.
Nem tudom, hogy álltok ehhez az ötlethez. Remélem senki lelki világát nem kavarom fel egy ilyen sztorival, de elárulhatom, lesz benne bőven gyilkolás, és igen, Pókembertől is.
YOU ARE READING
Pókember: Nincs megoldás
FanfictionIgen, egy újabb Pókember feldolgozás egy újabb embertől, de ez más lesz! Remélem... Aztán kitudja 🤷♂️ Minden az Információkban és a Bevezetőben!