Nesnášim se !!!😭😭

73 3 0
                                    

Když jste dojeli z nákupu domu tak bylo asi 22:15
Takže jsi šla do pokoje kde si uklidila všechno a šla se vykoupat...
Když si byla vykoupaná tak sis dělala vlasy a dala sis nějakou masku přes noc. Když si odcházela z koupelny tak si měla malý psychický záchvat takže si rozbila rukou zrcadlo...
Ty: k*rv* !!!!
*rychle sis tu ruku ošetřila a obvázala*
V pokoji sis lehla do postele a koukala na televizi, po 5 minutách přišel Payton...
Ty: máš volnou koupelnu ❤️😬
Pay: ty si byla už v koupelně ?
Ty: jojo promiň 🥺❤️😬
Payton šel do koupelny a ty ses snažila rychle usnout...

Pov Payton:
Šel jsem do koupelny a první co jsem uviděl byli střepy a krev, porozhlédl jsem se a uviděl zrcadlo bez pár střepu a všude krev. Vytáhl jsem telefon a všechno jsem si vyfotil, a uklidil to všechno a rychle běžel ke Kylie...

Pay: Kylie můžu dal ?
Kylie: je to důležitý ?
Pay: Hondě jde o T/j
*Kylie rychle otevřela dveře*
Kylie: takže co se děje ?
Payton Kylie všechno vysvětlil a ukázal...
Kylie: takže necháme to na zítra a ráno vstaň dřív než ona
Pay: dobře díky dobrou
Konec pov Payton::::
Payton odešel do pokoje kde si lehl a usnul...

Druhý den ráno se Payton probudil jako první, převlíkl se do něčeho pohodlného. Když byl převlečenej tak chodil po pokoji sem tam a furt nad tím přemýšlel, když Pay přemýšlel ještě 5 minut tak ses probudila...
Pay: dobré ráno lásko ❤️🥺
Ty: dobré miláčku ❤️🥺🥺
Pay: můžeme si prosím promluvit ?🥺🥺🙏
Ty: fajn
Pay: co si včera dělala v koupelně
Ty: proč ?
Pay: všude byla krev a bylo rozbité zrcadlo
Ty: Pay já to psychicky nedávám, novináři si píšou o mně co chtějí a mně to štve *rozbrečela ses*
Pay: lásko to bude dobrý, nejdřív se obleče a pak půjdeme za Kylie...

Pay: dobré ráno lásko ❤️🥺Ty: dobré miláčku ❤️🥺🥺Pay: můžeme si prosím promluvit ?🥺🥺🙏 Ty: fajn Pay: co si včera dělala v koupelně Ty: proč ?Pay: všude byla krev a bylo rozbité zrcadlo Ty: Pay já to psychicky nedávám, novináři si píšou o mně co...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když si byla oblečená tak jste šli dolu za Kylie...

Kylie: takže všechno mi řekni
*Ty si všechno Kylie řekla, a ta rychle volala do LA.com*

Když Kylie dovolala, tak všechno ze stránky zmizelo a už si byla zase živá T/j Jenner...

Pak jste šli do kuchyně kde jste měli už hotovou snídani. Měli jste omeletu, po jídle jste šli do obýváku kde jste přemýšleli co budete dělat......
Ty: co budeme dělat ?
Pay: Stormi nechceš dneska na pláž ??
Stormi: jasně jdeme
Ty: ale ale brzdí já se musím převlíknout

Rychle si běžela do pokoje se převléct do plavek

Přesto sis vzala přehoz co nosíš k bazénu a k moři

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přesto sis vzala přehoz co nosíš k bazénu a k moři..
Mezitím co ty a Payton jste se převlíkali, tak vám Kylie připravila tašku s věcmi

Ty: Stormi jdeme ?!?
Stormi: už běžím !
Pay: co kdybych napsal partě dlouho jsme se neviděli, vlastně od té doby co si přestala studovat ( v partě jsou: Addi, Mads, Melanie, Jacob, Bryce, Jaden a Jackson)
Ty: dobře
Stormi: tak jdeme ?
Ty: jasně na zadá nebo půjdeš sama, ale budeš chtít držet za ruku ?
Stormi: no vidím, zeeee Payton telefonuje takžeee za ruku...

I hate me !!!😭😭😫Kde žijí příběhy. Začni objevovat