0.7

2.2K 256 132
                                    


"Ben senin karın değilim, Levi."

Düşünülebileceği üzere Carmen, tüm konuşmayı duymuştu ve şimdi gerekenlere haddini bildirecekti.

"Bizim bir şansımız vardı, ama sen onu yok ettin." dedi adım adım mavi irisli adama yaklaşırken.

Levi itiraz etti "Carmen, beni hala sevdiğini ikimiz de biliyoruz. Kendini kandırma, lütfen." Levi da adım adım ona yaklaştı.

Carmen histerik bir kahkaha attı. "Levi, keşke şu an senden ne kadar nefret ettiğimi bilseydin."

Levi, tam o noktada durdu. "Benden nefret etmek mi? Hayır Carmen, sen benden nefret edemezsin."

Mike sinirle kaşlarını çattı, "Onu manipüle etmeye çalışma, Yüzbaşı."

Carmen, susması için elini uzun adamın göğüsüne koydu. Levi gördüğü sahneyle kaşlarını çatarken Carmen konuşmaya başladı;

"Bunun seninle son iletişimim olmasını istiyorum. Seninle evliydik, evlendik ve ayrıldık. Daha doğrusu... Kızımızın ölü doğumu üzerine beni terk etmiştin değil mi? Ben suçluydum çünkü, haklısın. Hamileliğimi tek başıma geçirmemde, deli gibi stres olduğumda ve gerildiğimde yalnız olmamada, doğumdan bir hafta önce Erwin'in beni zorla sefere çıkarıp karnıma darbe almamda benim hatam var, hatta hepsini ben yaptım, sırf kızım..." gözlerini kapattı ve hıçkırıklarını dışarı döktü.

"...kızım ölsün diye değil mi?"

Levi kolunu onun durmasını istercesine ileri uzattı "Dur, dur bir dakika. Erwin, ne seferi?"

Erwin yutkundu, bakışları asla Levi'ınkilerle buluşmadı.

Carmen hayretle Erwin'e döndü "Ah, Erwin! Yoksa çok sevdiğin dostun senin marifetini bilmiyor mu?"

"Ne marifeti?" Levi'ın kaşları çatık, hayretle bakıyordu.

Carmen histerik bir kahkaha attı "Kızımızın ölümüne Erwin'in neden olduğunu bilmiyor muydun yani?"

burayi okuyonuz mu

sanirim hikayemi sevmiyosunuz ama ben enayi gibi gunde 3 bolum atiyorum... ben de boyle bi enayiyim naparsin

neyse her yerden bi olay hi kaos cikiyo fic iyice yasak elmaya dondu

neyse aciklamada Levi x Oc yaziyo oc yazmak cok komik degil mi

levi x oc

orspu cocu

៚ redamancy | levi ackerman [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin