Joanna

184 2 0
                                    

Natalia poznała Joannę przypadkiem. 

Pewnego letniego wieczoru Natalia pomyślała: – Hmm, może pójdę na studia? Wybrała elitarny kierunek na najlepszym uniwersytecie w Polsce, mianowicie na University of Hot Mommies and Lesbians: – Idealna uczelnia dla mnie. 

Już od pierwszego dnia zaskoczył ją plan lekcji: ruchanie z mamuśką, palcowanie, nożycowanie. Była trochę zaskoczona, nie wiedziała jak na to zareagować, ale wiedziała, że będzie cudownie. 

Pierwszego dnia ubrała się w garsonkę marki Prada, torbę z H&M, a w ustach palił się marlboro gold. Emila przed pierwszym dniem powiedziała jej, żeby tyle nie paliła, bo nauczycielki jedyne co będą czuć, to papierosy. Dodatkowo popsikała się perfumami Chanel, a na twarzy miała podkład Fenty. Wyglądała cudownie: 

– Wyruchałabym samą siebie – pomyślała i wyszła na autobus, bo jej willa położona była 20 kilometrów za miastem.


Gdy dojechała na miejsce, w którym znajdował się Uniwersytet, zobaczyła wiele pięknych kobiet.

– Za młode...   – pomyślała i poszła po kawę do pobliskiej kawiarni.

– Dzień dobry, poproszę kawę latte, z podwójną bitą śmietaną. Nie tylko cipki lubię słodkie. – zawahała się. Oj, przepraszam, nie powinnam tego mówić.

– Nic się nie stało. – odpowiedziała cycata baristka o imieniu Martha. Fartuch tak się na nich opinał, że Natalia patrzyła tylko na stojące suty. Obok kasy stał słoiczek z napisem: "na operację redukcji piersi".

– Chcesz pozbyć się takich zajebistych melonów? - spytała Natalia i wrzuciła 10zł. W końcu było ją stać. Jej matka miała sieć własnych restauracji, a ojciec firmę informatyczną.

Wzięła swoją kawę i wyszła. Pierwsze zajęcia były w sali numer 69.

– Nożycowanie. – powiedziała na głos. Może być ciekawie.

Weszła do sali i zobaczyła kilkanaście dziewczyn, które siedziały w kółku, a przed nimi stała najpiękniejsza kobieta, jaką kiedykolwiek widziała.

– Ale zajebista mamuśka - pomyślała. I usiadła na ostatnie wolne miejsce jakie zostało.

– Moi drodzy. Nazywam się Joanna i będę uczyła was Nożycowania. Jest to starożytna technika, która pozwala na zadowalanie swojej partnerki w różne sposoby. Potrzebuję ochotniczki, która jest chętna?

Wszystkie podniosły rękę, oprócz Natalii. Chciała grać niedostępną, a tak naprawdę miała mokro w gaciach jak nigdy. Dobrze, że nie ubrała jasnych spodni, bo wszystko byłoby widać.

– To może Pani? - wskazała na Natalię. Skoro się Pani nie zgłasza, to mam nadzieję, że nie będzie miała Pani nic przeciwko, jak pokażę na Pani czynność nożycowania? - powiedziała ciepłym głosem Joanna.

– Spoko, mogę być Pani rekwizytem – miała ochotę powiedzieć, że chciałaby zostać jej suką, ale na pierwszych zajęciach chyba nie wypada.

Joanna zaprosiła Natalię na środek, rzuciła ją na stół i...


Ciąg dalszy nastąpi

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 28, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Natalia i jej milfyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz