Sorry..

134 5 0
                                    

Pov Amy: ik Storm de kamer in van Romy. Er zit een jongen naast haar en die heeft haar hand vast. Ik heb geen idee wie dat is waarschijnlijk haar nieuwe fix ofzo. Ik geef haar een knuffel en zeg sorry. "Waarvoor zeg je sorry Amy?"Ik heb je alleen gelaten in de club ik had dat nooit mogen doen en het spij- ik kan m'n zin niet afmaken omdat Romy me onderbreekt "Amy, Amy! t is niet jou schuld t was Hugo hij zag me zoenen met Koen en hij sloeg me.." Ik word zo boos van die jonge jzs. Romy als ik die jongen nog een keer zie sla ik hem helemaal de pest pleuris in.

Pov Matthy:Amy rent de kamer in en knuffelt Romy meteen ik maak een foto want ze zien er zo schattig uit

Pov Matthy:Amy rent de kamer in en knuffelt Romy meteen ik maak een foto want ze zien er zo schattig uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wil de foto naar Amy sturen maar besef dat ik haar nummer niet heb. Als Amy weer staat vraag ik haar nummer,ze geeft haar telefoon en zet mezelf er in als matthy🤍 Ze lacht en geeft me een knuffel.Ik stel me voor aan haar beste vriendin. Dan zie ik Koen ook zitten we lachen en ik zeg  heey maatje wat doe jij hier nou? "Ik was er bij toen Romy werd geslagen" ohh t is de nieuwe fix van Koen.

Pov Romy: Ik laat Amy los en matthy vraag het nummer van Amy omg omg! Wat cute ik geloof dat matthy wel een goede jongen is. Ze geven elkaar een knuffel dus ik maak een foto. Ja jongens en meisjes alles wat gebeurd tijdens onze vriendschap word vast gelegd HAHAH.

 Ja jongens en meisjes alles wat gebeurd tijdens onze vriendschap word vast gelegd HAHAH

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stuur hem meteen naar Amy

Pov Amy: Ik krijg een foto door gestuurd van Romy dus open hem meteen OMG. Wat cute ik stel hem meteen in als achtergrond en zet hem op m'n Instagram

 Wat cute ik stel hem meteen in als achtergrond en zet hem op m'n Instagram

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Amy.brouwer:My favorite🤍@matthy

Romy.vdvries: He! En ik dan?
^Jij bent ook mijn favorietje hoor^
Matthy: 🤍🤍🤍
Matthy:Wat ben ik toch knap😍
Bankzitterxfan: Zijn jullie een stel?
^nee gewoon m'n boybestie^ auw dat deed toch wel een beetje pijn om te typen ookal ken ik hem nog maar 24 uur ken.
Matthy.is.lekker: Matthy je hebt toch met carolijn?
Wacht heel ff! Heeft matthy een vriendin?
Ik kijk matthy aan met tranen in m'n ogen en ik ren weg

Een extra lang deeltje omdat jullie zo lang moesten wachten. Vergeet geen sterretje achter te laten xx mij!

He is the one//Ft de bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu