Partyy🥂🍾

96 2 0
                                    

Pov Amy: We zijn inmiddels 2 weken verder en matt en ik zijn zoveel mogelijk bij elkaar geweest.Romy en ik zijn eigenlijk elke dag bij de jongens,en dan helpen we de jongens ook met de video's.Opeens komt koen de kamer binnen stormen:Jongens wie heeft er zin in een feestjeuhhh vraagt hij .Iedereen heeft er zin in dus gaan Romy en ik even naar huis toe om kleding te halen enzo.
We zijn thuis en ik heb echt geen idee wat ik aan moet dus ik ga effe naar Romy toe.Zij heeft nog een leuk jurkje die ik mag hebben en zij heeft een leuk jurkje van mij aan.

Ik heb dit jurkje aan best wel basic maar ik vind t wel gwn een leuk jurkje.En hij past ook mooi om m'n lichaam heen.

En Romy heeft dit jurkje aan ook best wel basic maar ook super cute

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En Romy heeft dit jurkje aan ook best wel basic maar ook super cute

En Romy heeft dit jurkje aan ook best wel basic maar ook super cute

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We doen ons make-up nog even en dan stappen we weer de auto in.Het is inmiddels ook al half 7 dus we moeten effe opschieten.

Pov Matthy:De meiden zijn net weg en wij gaan ons ook even omkleden.Ik stap onder de douche en was m'n haren,Ik kleed me om en ik heb een witte blouse aan met een zwarte spijker broek.De jongens hebben dat ook allemaal aan. Ik ben best wel gespannen omdat ik Amy vandaag ga vragen als vriendin. Ik heb een super mooi kettinkje met een hartje eraan waar de letters M❤️A. Ik hoop echt dat ze ja gaat zeggen. De meiden zijn er dus we lopen naar de club waar we elkaar ontmoet hebben, het leek me namelijk wel leuk dat het op de zelfde plek zou zijn.

Heey mensjes! Ik ben weer terug, t gaat al iets beter ik ga waarschijnlijk naar een psycholoog toe voor school en hopelijk helpt dat! En laten we eerlijk wezen het nieuwe nummer is vet goed man. Ik vibe zo hard op dit lied niet normaal man. En de jongens hebben t ook zeker verdiend op de Zapp awards te winnen. Nou dat was t een beetje kort deeltje maar ik wou gewoon effe schrijven
De groeten <33

He is the one//Ft de bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu