proč furt motýlka v břiše 😩

50 5 0
                                    

Pov Karl: Když vešel Nick do mého pokoje neřešil jsem to jsem rád že mě viděl bez trička. Když jsme se konečně převlíkl tak jsem se ho zeptal.

,, Proč sis třeba nezakryl oči když jsi mě viděl bez trička?" Zeptal jsem se.

,,N-Nevím" řekl koktavě.
Neřešil jsem to. A dělal jsem jakože mě to nezajímá. Ale i přeš to jsem měl motýlky v břiše.

Pov Nicka: nevěděl jsme co mám dělat protože jsme měl furt motýlky v břiše.

,,Halo Nicku slyšíš mě?" Zeptal se mě.

,,Jojo proč bych tě neslyšel?" Zeptal jsem se ho.

,,Příjdeš mi takoví zasněný" odpověděl mi.

,,Nene to ne já nikdy nejsem zasněný" Odpověděl jsem mu.

,,Aha ok tak pojď sem" řekl ať si na něho sednu (nebojte tady ještě nebudou hrát šachy 😅)

CHAT:
,,Omggg oni na sobě sedí vidím to správně?"
,,To nene to není sen není to sen není"
,,Hele kámo nechci ti nic říkat ale sen to kurdský fakt není"
,,A proč na době sedíte?"
,,Dáte si PUSINKU prosím🥺"

,,Hele oni chtějí zas aby jsme si dali pusu" Řekl Karl.

,,No tak to uděláme ne?" zeptal jsem se ho

,,Fakt?" Zeptal se mě.
,,Jop"
,,Opravdu?"
,,Ano. Dělej nebo si to rozmyslím"
Daly jsme si pusu a já měl motýlky v břiše jka jinak.

Pov Karl: Když jsem ho políbil tká jsme měl opět motýlky v břiše.
Asi vypnu video a půjdu si ho pusinkovat někam jinam kde nejsou kamery.

,,Mám to video už vypnout?" Zašeptal jsme mu.
,,Jo"
,,Oki"
Vypnul jsem video a šel jsme si ho pusinkovat na mojí postel(nebojte nic vážnějšího se nestalo😅)

Přesuneme se o 1 měsíc dopředu Karl a Nick spolu choděj ale jenom né zas tká vážně že spolu třeba spí nebo tká nějak jen na streamech, tiktoku, a takovíhle sociálních sítích dávají nápovědy přes Karluv účet

,,Tak a máme to. Hele nějaká holčina mi napsala." Řekl jsme Nickovi.
,,Fakt uka"
 
Chat mezi Karlem a tou holkou:
,,Ahoj vím kdo je tvůj kluk"

,,Kdo a jak to víš"

,,Chodíš se Sapnapem jde to vidět když se koukneš na jeho ruce a na tvoje tak to přeci dává smysl ne. A navíc když jste dali první nápovědu kde se držíte za ruku tak to bylo vidět že je to klučičí ruka dává smysl🙄"

,,Tká za prví nebudeš si dovolovat na starší je ti tak 11/12 takže na Instagramu nemáš co dělat a za druhý možná máš pravdu ale jen proto že si to myslíš to hned nemusí být pravda"

Uživatel karljacobs si bloknul (nevím nějaký jméno si vimyslete)

Karlnap 😍Kde žijí příběhy. Začni objevovat