Inceputul

271 19 3
                                    

Buna!Numele meu este Hinata Hyuga,o fata de 18 ani,am parul mov,ochii liliachii,sunt timida,retrasa,am doar cateva prietene bune:Sakura,Ino,TenTen si Temari.Noi suntem vanatori de vampiri,dat ne-am indragostit de niste vampiri: Naruto,Sasuke,Sai,Neji si Shikamaru.
Naruto este un baiat blond,inalt cu ochii albastri,dar din pacate 1 este vampir si 2 este rece,nu iubeste pe nimeni,ucide pe oricine îi iese in cale,pentru a-si razbuna parintii care au fost ucisi de niste macelari,chiar sub ochii lui,din ziua aceea a decis sa devina vampir,sa-i omoare pe acei macelari si oricine ii iesea in cale pentru ca nu m-ai avea incredere in nimeni.
Sunt impreuna cu prietenele mele in parc ,dar ca de obicei nu sunt atenta la ce vorbesc ci ma gandesc la Naruto.
-Hinata!!!!tipa Sakura la mine ca sa ma trezeasca din visare.
-Huh?S-scuze nu e-eram a-tenta. spun eu aproape in soapta si lasandu-mi capul in jos .
-Nu-i nimic. Stim ca te gandai la el asa cum facem toate la vampirii nostri.spune Tenten cu o urma . tristete in glas.
-Trebuie sa-i uitam pentru ca...Ino n-a mai putut zice nimic pentru ca a inceput sa planga.
-Pentru ca am primit ordin sa-i omoram.spuse Temari rece,dar noi stim ca in inima ei chiar suferea.
-A..am in..inteles,a..acum tr...trebuie sa plec a..acasa pen...pentru ca se in-intuneca,pa fetelor.
-Pa Hina,oricum plecam si noi.
Dupa ce m-am despartit de ele am luata pe o strada mai intunecata ca sa scurtez drumul spre casa.
Deodata aud o voce foarte cunoscuta:
-Ce cauti singura pe strada asta intunecata
-Cine esti?
-Nu ma mai recunosti?spune el iesind din umbra la lumina ca sa-l pot vedea
Nu-mi vine sa cred cine ,era....

Hey este prima mea carte si cred ca nu e prea buna ,dar va rog sa-mi scrieti la comentarii cum vi se pare.
Scuze pentru greseli si exprimare.

Naruhina cu vampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum