Capitolul 3

195 20 8
                                    

   -Deci,tu esti cea care  trebuie sa ma omori,nu?
   -Na...Naruto kun???!!!!!! Ce cauti aici?
-Raspunde-mi la intrebare.spune el cu o voce rece apropiiindu-se de mine.
Ma dau jos din pad si zic:
-D...da.
-Nu o sa reusisesti sunt prea rapid pentru tine si prea bun.
-Poate...
-A,da si inafara de asta tu esti indragostita de mine si nu o sa poti sa ma omori
De unde stie *rosesc*
  -D...de u..unde s...tiii?
  -Am auzit cand vorbeai cu Kiba pe acea strada. Daca nu era el acum erai mancarea mea.
  -Si a...acum v..vrei sa ma o...omori?
  Se apropie de mine...suntem aproape la aceleasi nivel,nu stiu daca inima imi bate ca il plac sau daca imi este frica.
  -Nu,vroiam  sa-ti spun ca nu te plac si nimic nu o sa fie intre noi 2.
Am ramas socata de ce a zis,m-ai bine ma omora decat sa-mi spuna asa ceva.
A iesit pe geam,apoi repede am inchis geamul si am inceput sa plang.

                       -Dimineata-
  Ma trezesc cu o durere ingrozitoare de spate pt.ca am dormit pe podea,dar cu o durere si mai mare in inima pt.ce mi-a zis Naruto.
Ma gandesc ce mi-a zis Kiba aseara si asa o sa fac,o sa-l uit pe Naruto.
Ma imbrac si mananc micul dejun. Iau telefonul si formez numarul lui Kiba.
-Alo?
  -Buna Kiba,sunt Hinata.
  -Buna Hinata. S-a intamplat ceva? Vocea ta e cam trista.
  -Ma cunosti foarte  bine. Da,sunt ,dar ar fi mai bine sa vorbim fata in fata. Vrei sa ne vedem acum in parc?
  -Desigur.
                     
                        - In parc-
    Hinata pov:
  Kiba a ajuns in parc inainte mea,asa ca a ocupat o banca inaintea mea.
   Vin si ma ajez langa el.
  -De ce esti trista ?
-Paii...Iar de aici Hinata i-a povestit intamplarea cu Naruto.
  -Nemernicul...o sa-l...
  -Te rog Kiba sa nu-i faci nimic. Il intrerup el
  -Ok dar o fac doar de dragul  tau. Te vonduc acasa.
Ajungem in fata casei
-Hinata eu....

    

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Naruhina cu vampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum