Konečně na Lacko

44 2 2
                                    

Už se stmívalo a já jsem se hrozně těšila, tak jsem šla spát brzo, bylo asi půl osmí. A já byla tuhá "CrrrCrrr" zvoněl mi ráno budík. Podívala jsem se na mobil a měla jsem tam 2 nepřijaté hovory a jednu zprávu. V ní stálo ,,Lili kde vězíš? V 8 ať jsi v přístavu a vem si věci na přespání." podívala jsem se v kolik mi psala. V 6: 30hod a teď je 7:30 mám půl hodiny ,,Sakra" vykřikla jsem uvědomila jsem si totiž že do přístavu to mám 15min cesty. Najednou mi do pokoje vlítl Luk ,,Volala mi Sam, že prej se bojí aby si nezaspala. Tak vstávej. Máš na to půl hodiny vezmu tě tam na motorce." řekl mi a já se jen pousmála a řekla ,,Dík brácha". Utíkala jsem do koupelny kde jsem si jenom vyčistila zuby, ani jsem se nelíčila stejně mě nikdo neuvidí. Sbalila jsem si kartáček, pastu, plavky a nějaké to oblečení na zítra. Na hodinkách bylo už 7:50hod ,,Luku!? Kde jsi musíme jet" ,,Počkej v garáži už letim." utíkala jsem po schodech do garáže, kde jsem si vzala helmu, nasedla na motorku a vten moment už se přiřítil a jeli jsme přímo k přístavu. Už jsem viděla blonďatou hřívu Sam a byla jsem ráda že jsem to stihla. Byla sice trochu naštvaná, ale to se přežije. Luk zaparkoval motorkou těsně vedle Sam ,,No konečně, to byla doba" ,,Jojo jasně" smála jsem se jí. Otočila jsem se k Lukovi dala mu pusu na tvář a řekla ,,Všechno nejlepší brácha" pousmál se a odpověděl ,,Dík ségra tobě taky". Nastoupili jsme na loď a Sam nastartovala motor. Ohlédla jsem se a viděla jak nám Luk mává. ,,Tak a jede se. Těšíš se?" zeptala se mě Sam ,,No ani nevíš jak". Když už jsem viděla ostrov vzpomněla jsem si že jsou tu žraloci, byla jsem na kraji lodi a proto jsem si sedla doprostřed ,,Ty si pitomá" smála se mi Sam. Dojeli jsme na břeh, postavili stan a já se šla převlést do plavek, protože jsem na to při tom spěchu zapomněla. Se Sam máme podobný plavky, protože jsme spolu byli v Chorvatsku v Evropě. A tam jsme si je koupili každá v jiné barvě, já mám fialové a ona růžové. Typická blondýna. Vylezla jsem ze stanu a viděla jsem jak se Sam už koupe ,,No kde vězíš?! Voda je skvělá" ,,Jojo už letim " skočila jsem do vody kde byl zrovna kámen ,,Au sakra" Sam se mi hrozně smála. Tak jsem na ní cákala vodu, ona na mě taky. Tak jsme tam vypadali jako dvě děti.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jsem monstrum s ploutví?Where stories live. Discover now