Nowy Ninja?

297 20 12
                                    

[k/w]- kolor włosów

[t/i] Pov:

Wziąłem głęboki wdech i wypuściłem powietrze, medytując już 2 godzinę- Co to za hałas?- warknąłem do siebie.

Otworzyłem oczy i wstałem z zimnego kamienia wychodząc z jaskini- I co to jest?- zauważyłem jakiś latający statek przez moją jaskinią.

Poczułem w moim ciele ciepło czując jak tracę nad sobą panowanie- Czekaj!- usłyszałem chyba staruszka.

- Zanim stracisz panowanie nad sobą, porozmawiajmy młodzieńcze- zauważyłem jak opuszczają linę, a ja przewróciłem oczami.

Moje pazury zaczęły świecić się na fioletowo, więc przeciąłem powietrze otwierając portal.

Wszedłem do niego i po chwili stałem przed starszym mężczyzną z długą brodą- Wypij to- podał mi filiżankę z jakąś substancją.

- C-o t-to?- wywarczałem, czując jak transformacja daje o sobie znać.

- Herbata, nic ci nie będzie- niepewnie wziąłem filiżankę, ale trudno dawałem sobie radę z jej utrzymaniem, więc ją wypiłem.

Byłem zdziwiony, kiedy ciepło zaczęło znikać a ja byłem zrelaksowany- I już- uśmiechnął się.

- Sam się nauczyłeś teleportacji?- spytał, kiedy moja transformacja się cofnęła całkiem.

- A kto inny miał mnie tego uczyć?- spytałem zirytowany.

- Racja, racja- zaśmiał się- Tylko teleportacja czy coś jeszcze?- spytał.

- Nie wiem- westchnąłem- Nie miałem jak się rozwijać, próbowałem się uczyć ale jedyna rzecz jaką opanowałem to kontrola nad sobą po przemianie- chwila, a on skąd wie o mojej klątwie.

- Skąd w ogóle wie Mistrz o mojej klątwie?- spytałem podejrzliwie.

- Powiedzmy, że jest o tobie legenda a my sprawdzaliśmy czy to prawda, a ty młodzieńcze skąd wiesz że jestem Mistrzem?- jak ja mam odpowiedzieć na to pytanie?

- Ja, nie wiem- odwróciłem wzrok.

- Możesz jeszcze znać telepatię, ale nie miałeś obok kogoś kto by to przetestował- podrapałem się po karku.

- Twoje dłonie są czarne już na zawsze?- usłyszałem głos za sobą, więc szybko się odwróciłem.

Popatrzyłem się na moje dłonie- Chyba tak, moje stopy też- wymamrotałem.

- Dobra Lloyd bo ja jeszcze nie skończyłem wywiadu z nowym ninja- mówi o mnie.

- Ja i bycie Ninja?- popatrzyłem się na niego zszokowany- A co ja potrafię? Jedynie się teleportować i medytować, będę beznadziejnym ninja- westchnąłem cicho.

- Nie dowiesz się dopóki nie spróbujesz- usłyszałem damski głos.

- Sam nie wiem- w tej chwili zaburczało mi w brzuchu.

- Chyba ktoś tu jest głodny- powiedział staruszek.

***Time skip***

- Jedz- przede mną była miska z jakąś zupą.

- Co to jest?- spytałem zakłopotany.

- Ramen- powiedział Zane, wiedziałem bo zdążyli wszyscy się przedstawić.

- Co ty w ogóle jadłeś w tej jaskini?- spytał Kai.

- Polowałem zazwyczaj na kozy górskie i czasami "pożyczałem" warzywa z wioski niedaleko- zaśmiałem się nerwowo.

Keep you cool |Cole x male reader|YAOI|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz